Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Balen Priscil :(

2. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    He balen:(

Wij zijn net op kinderwagen jacht geweest wordt waarschijnlijk maxi cosi mura.
    Vriendlief snapte niks van al die baby spullen haha komt nog wel!

3. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Priscill, balen! Hopelijk snel een posi test!

Hier dag 23 alweer (tijd vliegt echt joh!) ik weet niet wanneer m'n ovulatie was en of ik in die periode geklust heb maar ga indien t niet raak is volgende maand weer aan de slag ermee. Soms heb je er ook gwn geen zin in. En merk wel als je echt bezig bent/ leuke dingen doet de tijd sowieso voorbij vliegt en je er veeeeeel minder aan denkt. Soms ook wel lekker

Beeb en Tika, mooie buikjes dames!

Tessebess, hoe is t met je ongi

4. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Priscil! Hopelijk snel een mooie test in het nieuwe jaar!

5. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Jammer Pricil!

Wacht maar tot het straks in huis staat Liesje. Dan dringt het wel goed door.
    Mijn vriend was toen opeens ook actief aan het kijken naar voorbeelden van babykamers enzo.

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Mooie wagen Liesje!

Spannend voor jou Yankee :)

Hier hebben we box binnen.
    Echt super leuk zo rond snuffelen en spulletjes kopen :D

7. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mariahh, jeejtje wat een verhaal! Hoop dat het nu beter gaat?

Pris, balen meis!

Vanesje, waar ben je aan geopereerd?

Liesje, balen dat mensen hun mond niet houden maar aan de andere kant kun je nu lekker overal zwanger zijn hihi..

Millie, zou er ook even aan moeten wennen hoor, het idee van een tweeling hihi

Meiden, ik snap er niks van hoor.. Eisprong gemeten met ovulatietesten, niet zwanger en nog steeds niet ongesteld.. Wel pijnlijke borsten en veel afscheiding.. Wat moet ik nou? Ha bellen? Eisprong was op dag 16 of 19 en zit nu al op een cyclus van rond de 40 dagen..

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Heb je nog is getest anoniempje?

9. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Beeb, zaterdag.. Negatief.. Omo wit..

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Als je nog hebt liggen zou ik morgen nog eens testen.
    Als ie jog negatief is zou ik de huisarts bellen.

Heb trouwens wel gelezen dat een positieve ovutest geen garantie is op een eisprong.
    Dus misschien is ie toch later geweest.

Wel vreemd hoor.

11. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Hey meiden, mooie fotos en leuk al die nieuwe spulletjes-!...Mariah hoop dat t Al wat beter gaat mt j meissie?....

Anoniempje ik weet precies hoe j je voelt... T isvreselijk frustrerend, of zwangger of ongesteld maar die onzekerheid is zo killing... Ik zou niet zovaak achter mekaar testen, elke negatieve testvdeed een hoop met mij... Ik dacht ook echt zeker te weten dat ik mn ei had gevonden .. Maar ben gewoon niet ongesteld geworden, per toeval positieve ovulatietest op dag 57.. En ongesteld geworden (denk ik iig)oop dag 77... K bn toen met 2 weken overtijd naar de ha gegaan... J kan de ha bellen om adviesmaar denk dat ze met 1 week overtijd gaan zeggen afwachten... Na 2 en halveweek heb ik een bloedtest afgedwongen.... Hoop dat j gauw meer weet anoniempje want t is zo vermoeiend om te twijfelen aan j eigen lichaam.....

Mt mij gaatvt wel... T bloeden was minder en dachtver gister ochtend zelfs van af te zijn maar smiddags weerveen helderrode golf... Niet zo veel als eerst...En zakt langzaam..normaal bn ik 5 max 6 dagen ongesteld... Hoop dt t nu wel ophoud als t morgen nog is bel ik wel ff met de ha...of t geen kwwaad kkan?... Ik heb geen pijn dus daarom maak k me niet echt zorgen.. Merk wel dat k emotioneel wat uitschieters hb...e ook beeetje ruzie liep te zoeken... Baal dn wel van me zelf... Nu ff wst meer proberen te ontspannen...

12. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Anoniempje, dat lijkt me echt vervelend!!

13. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Heel vervelend lijkt t me die onzekerheid..
    Hoop dat je snel weet waar je aan toe bent Anoniempje.

Tessebes rot zeg dat je nog steeds aan t bloeden bent.
    Zou leuk zijn als je volgende rond meer geluk heb en een mooie test in handen heb.

Hier flink sacherijnig, blegh kan echt niks hebben.
    heb net besloten dat we volgende maand t maar een beetje laten voor wat t is.
    gaan begin feb naar Disney, wel zo leuk als ik ook in atracties kan.

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Hier even snel een foto van mij :)
    Heb niet zoveel tijd dus ik reageer straks even op alle berichtjes :)

15. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden, wat een prachtige buik foto's weer! Zo leuk om dat af en toe te zien groeien!

Ik was geopereerd aan mijn knie, heb een hele knie gekregen. Mijn herstel gaat redelijk. Ik had gehoopt dat het sneller ging, maar ik ben pas 2 weken verder en niet de geduldigste persoon hahaha.

Ik mag over een dikke week weer beginnen!

16. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Fijn dat je weer mag beginnen Vanesje! Hoop dat je snel positief test..

Wat irritant Anoniempje dat niet weet waar je aan toe bent zo.
    Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Beeb mooi buikje hoor, groeit echt hard.

Dacht dat ik eindelijk van de misselijkheid af was helaas net weer gezellig met de wc pot geknuffeld:(..
    Voel me iig wel weer beter nu, dus hoop dat dit het was voor vandaag.

Hoe is het met je dochter Mariah?

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier gaat alles goed, nog wel koorts bleek gezicht en hangerig maar drinkt gelukkig wel al wat beter nu .. bekijk het maar van dag tot dag .. denk dat ik morgen voor de zekerheid de ha nog even bel voor overleg wanneer de koorts er nog is ..

18. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden!
    Bedankt voor de lieve reacties. Vanmorgen even gebeld met de vervangende ha want mijne is met vakantie. Hij vond het wel gek omdat ik een eisprong heb gehad. ik moet het afwachten.. Antwoord had ik wel verwacht.
    Ik kijk het nog even aan en anders laat ik een bloedtest afnemen.
    Mijn beste vriendin had een hele maand negatieve testen totdat ze pas positief testte.. Zij denkt dat ik zwanger ben. Mijn moeder trouwens ook. Die heeft een droom gehad waarin dit duidelijk was. Ze meldde me met kerst: owja, schat je bent zwanger.
    Ik dacht echt huh, ze weet niet eens waar ik in mijn cyclus zit haha.
    Gisteren toch maar met haar besproken en zij weet zeker dat de test niet klopt.
    Nou, zal mij allemaal benieuwen, heel irritant dit!
    Ondertussen veel afscheiding (denk steeds dat ik ongesteld geworden ben), hele gevoelige borsten (soms echt pijnlijk) en krampen laag in onderbuik.
    Heb zaterdag nog getest, ga niet meer testen denk ik. Als het te lang gaat duren ga ik om een bloedtest vragen..
    Heb wel lekker gedronken met de feestdagen en rauw vlees gegeten (vandaag ook nog).
    Mocht ik toch zwanger zijn ga ik me daar echt schuldig om voelen!

Mariah, fijn om te horen dat het beter gaat!

Tika, agos! Naar die misselijkheid..

Beeb, prachtige foto weer! Staat je goed! ;)

Vanesje, ik kan me je ongeduld goed voorstellen! Lijkt me best heftig zo'n operatie.

Pris, snap je helemaal.. Heb weer een set ovulatie testen klaar liggen maar denk dat ik komende periode even niet ga testen. Even alles loslaten..
    Disney is echt te gek! Hier een mega Disney fan!

Tessebes, pff nou je had gelijk, ha doet idd nog niks. Als het te lang duurt ga ik een bloedtest aanvragen.
    Denk dat het sowieso goed is even te bellen met de ha als je zo veel bloedt?

19. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Tessebes, als je twijfelt gewoon de ha bellen meid!
    Hopelijk is het snel over.

Pricil, hartstikke leuk naar Disney!
    Zou eigenlijk wel heel zonde zijn als je nergens in kan.

Vanesje, een nieuwe knie is niet niks!
    Herstel kan wel een tijdje duren maar met goede begeleiding en therapie moet het best snel kunnen gaan.
    Hopelijk snel weer de oude.
    Wel heel fijn vooruitzicht dat jullie over een week weer mogen beginnen!!

Tika, ja groeit ineens heel hard.
    Het is wel duidelijk een andere buik dan een aantal weken geleden.
    Balen dat je weer zo misselijk bent geweest.
    Je zou toch denken dat je die fase wel voorbij bent.
    Hopelijk was het maar eenmalig.

Mariahh, fijn dat het weer iets beter gaat met je meisje.
    Positief dat ze weer wat beter drinkt.
    Ben benieuwd wat er ha zegt over de koorts.

Anoniempje, dank je wel :)
    Balen dat je maar moet afwachten.
    Je klinkt inderdaad gewoon echt zwanger.
    Ik had ook heel veel afscheiding en vreselijk gevoelige borsten. Ook die krampen herken ik. Vk zei dat het het groeien van de baarmoeder is. Hopelijk heb je snel duidelijkheid meid!

Gistermiddag schoonvader en partner vertelt.
    Allebei gaven ze erg leuke reacties.
    Schoonvader was zo verbaasd dat ie weinig kon uitbrengen hahaha.
    Was in ieder geval weer een top dag!

20. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Anoniempje lastig zeg die onzekerheid..

Hier begint de dag lekker vriend was vrij vandaag maar blijkbaar iets niet goed gegaan want werd net gebeld waar die bleef nu is die toch werken:(
    Straks zelf maar boodschappen doen en hapjes maken sneu voor hem want hij had een hele planning voor vandaag.
    Net een puppie op tv ik helemaal in tranen haha hormonen.
    Onze laatste oud en nieuw samen volgend jaar eem hummel erbij kan niet wachten♡

Deel Deze Pagina