Weet ik nog niet denk over 3 weken nog even bellen. 20 weken echo is ook ergens anders dus ook even een afspraak maken. Toch weer een fijn gevoel een teken van leven in mn buik. Vandaag dacht ik ook wat te voelen de vk zei dat dit kan maar kan natuurlijk ook wat anders zijn Schrok trouwens heeeeeel erg van de weegschaal + 6 kilo Snel naar mn ouders en daar was ik 3 kilo minder heb ook alleen een buikje vedernnormaal.
Daarom sta ik dus niet op de weegschaal Paar jaar terug ook redelijk wat afgevallen zit er geleidelijk aan weer bij en op een gegeven moment werd het een obsessie. Dus heb toen de weegschaal de deur uit gedaan. Bij de Vk wegen ze niet gelukkig en als ze dat wel doen mogen ze het van mij opschrijven en niet vertellen. Natuurlijk wel als het te gek word.. Je voelt het wel snel dan! Het is natuurlijk niet onmogelijk!
Jeetje wat is er hier veel gebeurd Jeetje heeft iemand hier nog een link naar club. Want weet niet eens hoe ik daar kom om het grote nieuws te lezen Tika! Spannend! En super leuk..
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Maar as t goed is staatie ook bij _jouw clubs
Tika, leuk dat je het nu weet! En was alles in orde qua gezondheid. Bij een lagere placenta is er een risico dat ie over de baarmoedermond groeit geloof ik en dan zou er eventueel een bloeding kunnen ontstaan. @Liva, spannend hoor. Koud hebben vind ik ook wel een symptoom. Ik had het de eerste weken veel koud en die twee vriendinnen van mij die zwanger zijn klagen ook steeds dat ze het zo koud hebben. WoW Liesje, wat ga jij altijd vroeg slapen! Leuk dat je een hartje hebt kunnen horen. Hier begint de misselijkheid af te nemen. Ben gelijk gestopt met medicijnen. Hopelijk zet het door! Ik heb nu 4 dagen weekend. Ben daar echt blij mee. Vond het erg zwaar om weer steeds zo vroeg mijn bed uit te gaan!
Ja gezondheid was allemaal prima zag er allemaal heel netjes uit zei ze. De baby was nu 318 gram. Lag qua groei gewoon mooi op schema. Ja die placenta kan nog wel omhoog gaan (meegroeien), dus vandaar dat ze het extra gaan checken met 30 weken. Meestal gebeurd dit wel zei ze. We wachten het af. Lekker even uitrusten Mammadoe! Volgens mij kon je dat wel gebruiken na feestdagen en veel werken!
Ja klopt, meestal groeit ie wel omhoog hoor. Dus je hoeft je niet zorgen te maken. Fijn dat alles goed was hoor! Idd ben ik wel toe aan een paar dagen rust
Tika, gefeliciteerd! Fijn dat alles goed gaat! Geniet ervan Ben wel benieuwd naar de foto's!! Moet wel lachen om het verhaal van het wegen! Ik schrok ook bij de gyn, maar het kwam ook helemaal niet overeen met mijn gewicht thuis. Beetje jammer dat je dan juist bij de gyn zwaarder bent Liesje, ik zag een foto voorbij komen van je mooie buik bij het topic van de buikfoto's! Nou je ziet er goed uit hoor meid, zo te zien is het enige wat aan jouw groeit je buikje en daar mag je trots op zijn! Van het verhaaltje wat erbij stond van die belachelijke opmerking stond ik echt te kijken! Lekker niks van aantrekken, want slaat echt he-le-maal nergens op! Ik ga snel slapen, lees/reageer morgen wel weer verder!
Ja slaap extreem vroeg maar kan m'n ogen vaak gewoon niet meer open houden wordt hopelijk snel beter het is nu werken/slapen
Goedemorgen, Liesje leuk dat je het al kan voelen zo vroeg. ohh toen ik zwanger was had ik ook dagen dat ik half 9 in mijn bed lag haha. hier verwacht ik vandaag mijn nod met meestal bijna altijd bij het opstaan. nog niks te bekennnen. Wel wat last van me brug maar dat had ik al 2 dagen lichtjes. wel was mijn temp iets lager maar normaal schiet die dieper naar beneden. was net 36.8 Normale temp voor ei is 36.4 en na ei rond 36,9 of hoger. erg spannend dus. Morgen of zo dag testen als er nog niks is. nog wel erg pijnlijke borsten.
Even een kort berichtje van mij. Ga zo weer naar bed. Heb antibiotica gekregen van de huisarts voor 5 dagen. Mag gewoon stomen met wat ik fijn vind dus dat ga ik zo doen en dan weer naar bed. Even bij de huisarts en apotheek geweest en ik ben kapot.
Beeb wat vervelend! Beterschap meid Liva, spannend!! Dacht dat je vandaag zou testen! Ik duim voor je en hopelijk snel een positieve test! Mariah, tessebess gaat alweer snel bij jullie. De tijd vliegt ook echt! Mammadoe, ben blij dat de pijn minder is.. Hopelijk blijft dat zo!
Lekker je bedje in Beeb, buiten lopen er toch alleen maar gekken met kalasjnikov's rond Liva wil je niet gek maken, maar als ik alles wat je verteld hebt optel vind ik de kans dat je zwanger bent erg groot. Zou wel weer tof zijn weer een positieve test hier. Hopelijk wordt het dan weer het begin van een volgende babyboom. Want gun het jullie allemaal onwijs! Fijn dat het voor je gevoel snel gaat Tessebes, misschien ook wel omdat je het nu wat meer los kan laten. Hopelijk deze ronde raak of een nette cyclus. Hopelijk snel fitter. Want alleen maar werken en slapen is ook nier echt inspirerend.
Nou dag slapen is ook niks ppff. Ben daar zo slecht in overdag. Zo maar weer filmpje opzetten ofzo. Gelukkig is vl ook nog thuis. Heeft net lekker broodje gemaakt voor me met een kopje thee. Trieste situatie he Mammadoe. Al die onschuldige mensen
Ja schijnen zelfs kinderen nu in die joodse supermarkt te zitten. Je zal het maar moeten meemaken. En dat noemen ze dan de stad van de liefde. Hopelijk knallen ze al die terroristen door de kop!
Ah getsie Hopelijk komen ze er allemaal ongeschonden van af. Die lui stonden al op de terreurlijst. Waarom zijn die lui niet bijvoorbaat al afgeknald?? Onbetrouwbaar zulke mensen. Het is de vraag of ze een aanslag plegen het is alleen de vraag wanneer...
Ik tempte laag dus dacht wacht even met testen. Want als je temperatuur zakt begint vaak je nod ik ben zelf heel rustig want vol mij soms heel zwanger. als het niet zo mag zijn kan ik het ook wel naast me neer leggen dus ik leg er geen druk op. Ik wacht mijn temp morgen even af en als die weer wat hoger is test ik anders wacht ik tot zondag. Vorige x teste ik ook 2 dagen na nod licht positief en 5 dagen pas net zo donker. spannend dus. ahhh super beterschap ja zo erg parijs zit gekluisterd voor de tv zo eng wanneer is Nederland aan de beurt
Wat vervelend Beeb dat je je nog zo beroerd voelt. Hoop dat antibiotica snel aanslaat. Ik snap al die gekken in Parijs niet zo hoor.. Hoe kun je zoiets doen.. Hoop dat we dit soort dingen niet te vaak gaan krijgen.. Net dit boxkleed besteld ISI Mini Boxkleed/Kruipdeken kopen? Bestel bij fonQ.nl We hadden deze al langer op het oog maar vond het best prijzig.. Gisteren kreeg ik een kortingsbon van 7.50 dus nu toch maar aangeschaft. Hoop dat hij in het echt ook zo mooi is, krijg hem morgen binnen Box is bijna af, nog 1 hekje schilderen en dan in de wax zetten. Dan kan ik hem evt van het weekend beneden zetten.
Ja hoop ook dat het snel aanslaat. Heeft nou wel lang genoeg geduurd. Wat een leuk kleedje Tika! Fijn dat de box ook bijna af is. Flinke klus maar dan heb je ook wat moois. Wij gaan morgen bij de babykamer kijken. Zou het eigenlijk niet moeten doen maar ga hem niet laten lopen haha.