Waarom zou je het niet doen? Wij waren ook toen al babykamer aan het kijken! Vooral als het je smaak en stijl is zou ik het gewoon doen, anders ga je spijt krijgen! Had hem dat ik 14 weken was in huis.
Ja ik heb de kinderwagen ook al. Leuk kleed tika even onthouden ook wel mijn smaak. Spannend liva hoop het zo voor je! Hele dag gewerkt maar toch nog een beetje het nieuws gevolgd niet normaal bah.
Omdat ik gewoon echt beroerd ben M'n avondeten ligt ook al weer in de wc ppff. Het is niet dat het onwijs ver weg is. Half uurtje heen en ook weer terug dus alles bij elkaar denk ik 2 uur weg. Maar zie er toch tegen op.
Misschien een idee om in de club ook linkjes te zetten van de nieuwe spulletjes die we kopen? Kunnen we van elkaar misschien ideetjes opdoen? O, zo ik dacht dat je het misschien anders bedoelde hihi.. Beterschap!
Ja zit ook de hele dag aan de buis gekluisterd. Mijn misselijk speelt spontaan weer op bij het zien van zulke ellende.
Hier ook een chill dag gehouden hele dag in pyjama rondgelopen idd wat een nieuws, en dan te bedenken dat het zoon 500 km verderop is .. vindt t eigenlijk best jammer dat ze dood zijn van mij hadden ze mogen lijden in hun cel! Hier vandaag alweer cd 18 mijn nod Is 19 januari als hij het zelfde is als afgelopen maanden.. Wil 20 januari een testje doen als er geen ongi is.. aankomende week een drukke week dus niet veel tijd om op alles te gaan Letten heerlijk! Liva jij al positief nieuws ? ik duim voor je! tika super gaaf boxkleed! idd leuk idee om dit soort dingen in de club te bespreken beeb Beterschap! Hopelijk knap je nu snel op!
Hoi Mariah; mijn nod is ook 19-1 kunnen we tegelijk testen. Ik denk dat ik maandag de 19e test. Meestal als ik ongi word is dat in het weekend dus als ik dat weekend niets heb kan ik maandag testen,..
Jeetje wat een nieuws idd! En zoals Mariah zegt, vind ook wel jammer dat ze dood zijn. Ze hadden wat mij betreft de rest van hun leven mogen wegrotten in een cel Mariah en vanesje, spannend!! Tijd vliegt! Hoop voor beiden een posi test
Hey dames.. Bizar he... Krijg er kippenvel van... helemaal omdat mensen in mijn omgeving er vlak op zitten( inparijs) en het zo wel heel dichtbij komt allemaal... Het wachten op een en berichtjee is dan vreselijk naar..) Dames ik voel dst t een goed begin van het jaar wordt! Ergens eind deze maand komt er een positieve test hier voorbij ik weetvt zeker! Alleen spannend bij wie!.... Hopelijk iedereen die nu aan t wachten is natuurlijk.. Ik weet niet zo goed van welk cylcus ik uit moet gaan.. Ik hou het rond de 30 denk... We zien wel.. Tot nu toe is er geen kans onbenut gelaten , maar we gaan gewoon gezellig door.. Voor de leuk! Want ja weet t verder toch niet dus wat maakt t uit
He dames, Ik heb nog niet getest ik had gister avond hoofdpijn en lag lekker vroeg in bed. Ging later op de avond nog even plassen en daar zat een druppel bloed bij met afvegen. Dus dacht ja wordt ongesteld, maar weer naar bed gegaan. Vanmorgen was mijn temp weer 37.0 en ik was zo bezig met of ik bloed zag dat ik na het plassen bedacht ohja had in een bekertje moeten plassen om te testen. nu wacht ik af of mijn nod door zet en anders test ik morgen. Aan de ene kant voel ik me zwanger aan de.andere kant niet. Gek. geduld is een schone zaak
Ja is bij 1 druppel gebleven. helmaal niks meer tot nu. nu ff flink aan het sporten. Lekker zweten in de sportschool. Vanmiddag krijgen we een konijn te logeren voor een paar dagen, Mijn dochter is door het dolle haha. Ga morge ochtend testen als er nog geen bloed is.
spannend liva! ben benieuwd! Tessebes dat gevoel heb ik ook! wordt wel weer eens tijd voor een mooie test wie oh wie showt hem binnenkort hihi Yankee heb geen flauw idee of ik goed zat / zit met klussen heb het deze maand lekker op me af laten komen en eerlijk ik voel me echt fijn hierbij beeb kamertje al opgehaald?
Gelukkig maar bij 1 druppel gebleven Liva! Ben benieuwd morgen! Lekker gesport? Ik hoop dat jullie gelijk krijgen meiden! Word wel weer tijd voor een aantal mooie testen! Beetje opgeknapt Beeb? Boxkleed is binnen! Helemaal blij, nu gauw de box afmaken. En verder hebben we een grote opruimdag..
Jeetje Liva, jij houdt het wel spannend Ben benieuwd hoe de box is geworden met het kleedje erin Tika! Ik voel me eindelijk wat beter. Heb dan ook voor het eerst sinds vorig weekend een nacht aardig goed te slapen. Dat doet je echt goed. Kamertje is binnen!! Ben zo blij Echt een perfect kamertje, geen krasje of deukje te bekennen!
Zojuist heeft het door gezet. jammer maar niet verdrietig. Met volle engerie naar de volgende ronde. En dan testen we allemaal positief goed Is pas eerste ronde na.mk dus de hoop is nog hoog. Verwacht mijn ei over 14 dagen dus in het weekend dat komt goed uit