Jammer Liva. Zoals Liesje zegt, wel goed dat je er zo in staat. In ieder geval heb je gelijk een mooie cyclus gehad.
Liva jammer!! Idd volgende ronde gaan we er maar eens voor! Ik ben op m'n nod dit keer in Thailand dus zou geweldig zijn als k daar posi test!! Liesje wat leuk! Gefeliciteerd met je vriend.. Fijne avond nog!
Balen liva maar iig een mooie cyclus na je mk! op naar een knaltest hier vandaag grote schoonmaak gehouden & nu heerlijk uitbuiken op de bank .. morgen naar een binnenspeeltuin en vanaf maandag weer aan de bak
Jammer Liva! Goed dat je zo positief er onder blijft! Liesje, nog gefeliciteerd met je vriend! Leuk dat je het kamertje hebt Beeb! Veel plezier morgen in de binnenspeeltuin Mariah! De box afgeschilderd vandaag, nu alleen nog in de wax zetten. Dacht zet ik hem morgen in elkaar, alleen nu kwam de buurman vriend voor morgen uitnodigen voor een ijshockeywedstrijd ofzo. En alleen ga ik dat helaas niet redden, dat ding moet namelijk weer naar beneden..
Hè wat balen Liva, ik had nog zo'n goede hoop. Leuke knoppen op ke box Tika. Gefeliciteerd met je mannetje Liesje. Hopelijk hebben jullie een leuke avond. Yankee, ja daar positief testen zou wel heel speciaal zijn! Hier ongezellig thuis. Vriend doet de hele dag al stom tegen me. Zegt ie voor de grap steeds dat ie me even zat is, maar hij meent het gewoon want net zaten we samen op de bank zegt ie dat ik maar naar boven moet gaan dom kind als ik ben ga ik nog ook! Had ff geen zin om zijn kop nog te zien. Er kwam ook in ene een brief van de woningbouw dat de huur van November niet betaald was, terwijl het geld toen gewoon op de rekening stond. Vriend denkt dat ik nu 900 er doorheen gejaagd hebt, terwijl ik niets geks gedaan heb. Maar nu moeten we dus even 900 extra ophoesten Echt super bagger. En aangezien mijn vriend in loondienst zit en ik freelance, zal ik wel weer aan de bak moeten pffff altijd dat gezeur met geld ook. Was ik maar miljonair
Jammer liva.. Pff mamadoe balen zeg... En mijn man kan ook weleens zon dag hebben.. Irritant... Vandaag voor ons ook niet helemaal top... Door de storm flink wst schade aan het dak en slecht geslapen door al het lawaai wst dat veroorzaakte ... Pff dag 260 euro...diepademhalenentottientellen....En vannochtend is mn mans oma overleden.. Die al een hele week slecht lag na een beroerte... Gekke dag dus... We hadden nog zon zin in t weekend..tja.. Nu lkkr op de bank film kijken... Morgen maar weer beter...
Fijne vent Mammadoe ppff. Even 900,- extra ophoesten. Kan je de rekeningen niet terug zoeken? Gecondoleerd Tessebes, heel veel sterkte!
Jeetje dat is flink K.. mammadoe! Inderdaad maar even goed nakijken want dat is niet niks dat bedrag! Gecondoleerd Tessebes! En die stormschade is ook niet echt fijn!
Jeetje mammadoe!! Mannen Zijn soms ook gwn @&-:/&...!! Lekker negeren als ze zo een rotbui hebben! En ja idd 900 euro is veel geld! Als blijkt na t controleren dat t toch betaald moet worden, wordt t even moeilijk idd. Samen naar een oplossing zoeken want je bent niet als enige verantwoordelijk voor een huishouden! Komt vast Goed. En wat je zelf zegt waren we allen maar miljonair idd!
Zojuist een klein begin gemaakt aan de ellende die opruimen heet. De kleine gaat de 1 na grootste kamer krijgen omdat wij dat het meest praktisch vinden. Helaas is dat nu ook de kamer met de meeste zooi 2 kasten zijn al opgeruimd, nog 1 te gaan en dan nog een bureau. En dan kan de pret beginnen haha.
Hihi heerlijk beeb! ben erg benieuwd! gaan jullie verven of behangen ? of kiezen jullie voor muurstickers? Hier hadden we voor behang gekozen wat een ellende was dat! en toen ze 1 jaar was gingen we verhuizen nu dus gekozen voor muurstickers wat een uitvinding! plakken goed, niet moeilijk, lijkt net behang en is zo te verwisselen voor als ze in de fase komen van het zelf willen beslissen .. zal in de club vanavond eens een foto plaatsen v het resultaat
Leuk, ben benieuwd Mariahh! Wij wonen hier pas 2 jaar en toen we hier kwamen is alles gewit. Hebben al wel besloten dat 1 muur knalgroen gaat worden dus dat is het enige wat we gaan verven. En verder lijken muurstickers mij ook erg leuk! Maar dan wil ik wel graag weten wat het word We hebben zojuist ook besloten dat we nog een week naar limburg gaan voordat de kleine er is! Helemaal onderin zodat we een dagje naar Maastricht, Valkenburg en Aachen kunnen. En als we zin hebben zelfs nog even naar mijn schoonvader! Dat is maar een uurtje verder op. Heb er nu al zin in Nu maar hopen dat we beide vrij krijgen! Dat gaat nog wel even spannend worden.
Buik groeit Lekker door Wij gaan in febr weekend texel en in april/mei nog een weekje. Ik wil ook een muur sticker vind die uilen boompjes heel leuk.
Mooi hoor Liesje!! Echt een zwanger buikje! Jullie hebben ook heerlijke vooruitzichten. Wie plaatste nou laatst een website met goedkope positiekleding Ben zo dom geweest om het niet op te slaan en nou kan ik het niet meer terug vinden.
Mammadoe plaatste die volgens mij. Asos.com is goedkoop maar kan ook duur zijn. Mooi buikje hoor Liesje! Stickers zien er leuk uit hoor Mariah. Staan op Pinterest ook hele leuke ideetjes voor babykamers enzo!