Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Dat komt denk ik bij jou wel goed Milie met 2;)
    Eet ze Indisch is lekker hmmm!

2. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hier ook totaal geen zin gehad hoor 2 keer gedaan maar meer voor vriend gisteren voor het eerst dat ik zin had.
    Weer drukke werk week alweer bijna 13 weken.

3. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi milie. Ik ga echt testen op nod. Volgende week maandag. Meestal word ik 1 A2 dagen eerder ongesteld. En eerder dan 2 dagen voor nod testen vind ik dan zonde vanhet geld en geeft misschien nog geen resultaat af. Wel spannend hoor dit wachten!

Ben vandaag vreselijk onredelijk tegen mijn man.. ( vind hij, ik eigenlijk nog steeds niet hihi) en moest bijna huilen tijdens onze woordenwisseling... Heb ik echt nooit. Mijn borsten zijn iets gevoelig, maar dat heb ik eerdere cyclussen ook gehad. Bij vlagen soms misselijk. En mijn baarmoeder voelt alsof er heel in de verte een menstruatie aan komt, krampt een beetje. Maar ja, niets is zeker tot de roze test!

4. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Wat gaat de tijd toch snel meiden,...gek dst we sl bijns 4. Maanden met elkaar kletsen.. En inmiddels sl heuze buiken en ksmertjes etc
    Wij hebben tot nu toe al bijna 2 weken om de dag seks, niet verplicht hoor komt toevallig steeds zo uit... Knap eitje die daar doorheen weet te glippen :p...

Ben toch wel benieuwd hoe t met anoniempje zou gaan...

5. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Hoop t voor je Tessebes!
    Wij hebben het 2 maanden geleden 2 weken iedere dag hedaan, zonder resultaat.
    En afgelopen maand 3 weken om de dag. Nouu t resultaat weten jullie al..
    maar hoop dat het raak is voor jullie!!
    Zou leuk zijn weer een roze test!

Mooie buikjes voorbij zien komen, ziet er goed uit meiden!!

Balen Liva dat je ongesteld ben geworden, wel fijn dat het zo snel op gang is gekomen!

Ben ook wel benieuwd hoe het met Anoniempje is..

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Mooie buik Tika!!
    Balen van je rug. Hopelijk gaat het snel beter.

Eet smakelijk Millie!

Mariahh, je bent nu dus al weer 7dpo.
    Spannend!

Haha Tessebes!
    Dat eitje heeft geen schijn van kans.

Pricil, weet niet of je het gelezen had maar Anoniempje heeft er voor gekozen tijdelijk van het forum af te gaan.
    Even gedachtes verzetten en er iets minder mee bezig zijn.
    Hoop dat ze snel terug komt met goed nieuws.

7. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Jaa weet het Beeb!
    Reageer niet zo vaak, maar lees wel altijd mee :).

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    dpo weet ik niet zo goed omdat ik er deze maand niet op gelet heb.. Zit nu cd 21 en afgelopen cyclussen altijd mijn ei tussen cd 16 en 18 gevonden zie dus volgende week maandag ook maar aan als officiële testdag ;)
    tessebes wij loepen gelijk op toch? spannend!

Hier laatste cyclussen van alles geprobeerd van elke dag tot om de dag en deze ronde gewoon alleen wanneer we zin hadden dus ben benieuwd;) heb het heerlijk even los kunnen laten al begint het nu wel weer te kriebelen. . Gelukkig een drukke week!

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Ik heb een earosleep topper, maar ik zweer er niet bij hoor. Maar had al eerder gezegd dat ik me helemaal gek liet maken toen ik zwanger was van de eerste. Als je liever je geld in je zak houdt gewoon doen!

Millie, komt wel goed met jou en de buik :D jij haalt ons straks stuk voor stuk in!

Liesje, mooi buikje. Blijft nog altijd best klein maar fijn. Jij hebt zeker veel buikspieren?

Vanesje, klinkt veelbelovend zeg! Spannend voor jou!

Gek hè Mariahh dat je dan zoveel seks hebt gehad en het dan toch miet lukt, was je toen niet gefrustreerd of viel het mee?

Hier idd eerste trimester ook de seks op 1 hand te tellen, gewoon vaak te misselijk ervoor.

Vandaag naar de dokter geweest voor mijn aanhoudende hoest, maar valt weinig aan te doen zei ze, want als ze dingen zou voorschrijven komen die door de placenta heen, dan hoest ik wel even verder ;)

Morgen het begin van een lange en zware werkweek, maar ik ben al lang blij dat ik even flink wat geld kan maken! Ook miijn jaaromzet van afgelopen jaar berkend en ben echt trots! Heb toch weer een paar duizend euro meer verdiend dan het jaar ervoor. :cool:

Truste allemaal!

10. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik ben gewoon heel onzeker over mn lichaam en moet ook best wennen dat mn lijf nu zo veranderd, gister zei iemand je ziet ook aan de achterkant dat je zwanger bent.
    Ik weet dat het niet zo is maar toch als ik dan thuis kom moet mn vriend foto's van mn achterkant maken haha moet t mezelf niet zo aantrekken zelf is ze echt dik ga ik toch ook niet zeggen zo jij krijgt een dikke kont. .

11. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Vervelend is dat hè Mariah, denk je er alles aan gedaan te hebben.
    Hoop dat t er niet mee bezig zijn ons meer geluk brengt!
    Begint al.op te schieten je nod!

Liesje lekker niet druk maken om wat andere zeggen, ze zullen toch altijd wel wat aan te merken hebben.
    Als jij je maar goed voelt dat is t belangrijkste.
    Kan best begrijpen dat dat lastig is als je eerst veel bent afgevallen en nou weer aan gaat komen.
    Maar t is voor een goed doel, en je weet dat het er ook weer af kan! Dus die paar maanden lekker genieten!!

12. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dat klinkt goed Mammadoe!
    Je hebt goede zaken gedaan het jaar dus :)
    Nog er achter gekomen waar het mis is gegaan met die 900,-?

Liesje, je hoeft echt niet onzeker te zijn hoor.
    Niet luisteren naar mensen die alleen naar kritiek hebben, zijn vaak alleen maar jaloers ;)

Heb straks om 13.00 de nekplooitmeting.
    Spannend!
    Ben benieuwd hoeveel de kleine weer is gegroeid in een week.

13. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Spannend Beeb! Hoop dat alles goed is!!

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Hoop ik ook!
    Blijft toch spannend ondanks alle goede echo's.

Laatste week van het 1e trimester!!

15. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Jaa tuurlijk! Ze zien toch andere dingen met zo'n echo.
    Over een paar weken de 20 weken echo, dat vond ik helemaal spannend! Maar 1 ding tegelijk..

Jeetje gaat snel zeg, nog een paar weken en dan ben je op de helft!!! Kan het aftellen gaan beginnen!

16. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Gaat inderdaad hard als je het zo zegt hahaha.
    Op de helft...

Heb zojuist ook met de gemeente gebeld om info in te winnen over een geregistreerd partnerschap.
    Aangezien wij echt alleen maar samen wonen en niks op papier hebben willen we het nu wel goed regelen voor de kleine.
    Vl wil niet dat ik met een dikke buik in een trouwjurk sta dus dat doen we over een paar. Maar voor nu is een partnerschap helemaal prima.

17. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Neem je ook gelijk zn achternaam aan?

Ik ben t buitenbeentje.. haha me vriend en me dochter hebben dezelfde achternaam. :p
    Someday.. haha

18. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ja dan zijn we echt een gezinnetje :)
    Zou het niet zo leuk vinden als hij en de kleine dezelfde naam hebben en ik mijn eigen naam nog heb.

Maar kan het ook prima begrijpen als er mensen zijn die het niet interesseert haha. Het is ook maar een naam natuurlijk.
    Maar we krijgen bijv. altijd dat boek van Landal en dat heeft hij toen aangevraagd en nooit naar de aanhef gekeken dus nu staat er op dat boek elke keer fam. ......
    Staat zo leuk :D

19. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Nee begrijp t, vind er ook niks aan! Maar net wat je zegt t is gelukkig maar een naam en zegt verder helemaal niks.
    Maar kan toch niet wachten totdat ik ook mn vriend zn achternaam mag dragen. Zeker als we straks een 2e kindje mogen verwachten.

Haha gek hè hoe je van zo'n klein dingetje al heel blij word!

20. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Spannend beeb! Zal vast allemaal wel goed zijn! Veel plezier met weer ff naar jullie kleintje gluren:D

fijn dat je jaaromzet hoog is mammadoe! Balen dat je niks mag tegen de hoest! Hoop dat het snel weggaat.

Liesje, je hoeft echt niet onzeker te zijn hoor! Zo op de foto zie je er prima uit! En geen dikke kont hoor;) En ja je groeit maar je bent zwanger van jullie zoon of dochter, iets om trots op te wezen:D
    Heb wel eens het idee dat mensen maar wat zeggen omdat ze het idee hebben dat ze watl "moeten" zeggen over je zwangerschap!
    Ik was ook als de dood dat ik ontzettend dik zou gaan worden enz. Ben namelijk al "gezegend" met maatje 44:) Maar als ik dan in de spiegel kijk alleen buik en borst beetje gegroeid.

Milie lekker indisch gegeten?

Tessebes, ik denk dat jij je ei deze maand niet mist hoor hihi komt vast goed;)

Deel Deze Pagina