Eerste ronde...

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Beeb87, Sep 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ja precies!
    Nou ben ik zo wie zo al iemand die heel gelukkig kan zijn met kleine dingetjes haha.

Jullie gaan ook nog iets van partnerschap doen?

2. priscil89

priscil89 Bekend lid

Sep 17, 2014
    582
    34
    28
    Female
    Alleen maar goed, wie t kleine niet eert is t grote niet weert was t toch :D haha.

Jaa we willen wel trouwen, en geloof me al moet t gratis, liever vandaag dan morgen.
    maaar me vriend wil dat niet, die wil het groot. Je kent het wel. Ben nu nog maar aan t wachten totdat hij eindelijk de grote vraag gaat stellen :p.

3. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

Aug 19, 2014
    2,423
    271
    83
    Wij hebben nu ook niks op papier staan even kijken wat we gaan doen.
    Dat is ook zo mensen willen iets zeggen of zijn jaloers maar toch is het soms kwetsend.

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Pricil, hier wil vl het ook groot vieren.
    Groot is dan tussen "" omdat wij geen giga vriendenkring hebben haha. Hij wilt wel gewoon een gezellig feest en lekker eten enzo en daar is nu ook even het budget niet voor omdat we ook al aardig gaan verbouwen de aankomende maanden.
    Hopen maar dat ie je snel vraagt! ;)

Liesje, kwetsend is het zeker.
    Snap ook nog steeds niet wat mensen bezield om nare dingen te zeggen. Ben vroeger ook altijd veel gepest en vraag me nu nog steeds af waarom.
    Totaal zinloos.
    Belangrijkste is dat jij blij bent met je lichaam en je vriend natuurlijk ;)
    Je hebt al een moeilijke weg gehad en je mag trots zijn op jezelf!
    Die kilo's die er nu aan komen zijn hele mooie kilo's ;)

5. priscil89

priscil89 Bekend lid

Sep 17, 2014
    582
    34
    28
    Female
    Wij hebben ook geen giga vriendenkring, maar wel een grote familie.
    Die mannen toch, je zou juist verwachten dat wij vrouwen t helemaal groots aan willen pakken.

Onze tijd komt wel! Ben jij wel al gevraagd Door je vriend?

Je moet er wel even erg in houden als je straks geregistreerd partnerschap heb dat je het op je werk meld. Je krijgt dan 1 of 2 dagen vrij ervoor. Omdat het eigelijk gewoon soort van trouwen is!

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Grote familie heb ik wel maar spreek de helft niet en dat is aan vriends kant net zo.
    Hij heeft wel veel collega's die graag bij het feest zijn haha.

Nee hij heeft mij niet gevraagd.
    We hebben dit zo afgesproken en hij weet dat als hij over een paar jaar wilt trouwen dat ie het wel moet vragen.

Ga het zeker aangeven op m'n werk.
    Dank je voor de tip!

7. priscil89

priscil89 Bekend lid

Sep 17, 2014
    582
    34
    28
    Female
    Me collega is paar jaar geleden ook "getrouwd" via geregistreerd partnerschap en zij kreeg die dagen!
    Dus denk dat het nog steeds zo is.
    je kan altijd even informeren! :)

8. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,153
    225
    63
    Female
    Wij gaan denk ik gratis op maandagochtend trouwen. Ik wil zelf niet trouwen maar het is meer dat ik geregistreerd partnerschap best prijzig vind. En komt bijna allemaal op hetzelfde neer.. moet alleen nog steeds ff vragen hoe dat precies gaat bij de gemeente hier en qua wachttijd.

9. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Geregistreerd partnerschap kan hier ook gratis net als trouwen.

10. Tessebes

Tessebes Actief lid

Sep 14, 2014
    407
    0
    16
    Poepnaan hebben hoor die stomme opmerkingen, niks mee te maken wat een ander van je vindt...

Klopt voor ger. Partnerschap krijg je dagen net als trouwen en ondertrouw

Wij zijn nu anderhalf jaar getrouwd, nit gevraagd, samen zo afgesproken.. Ivm koophuis en omdt ee toch al wisten dt we kinderen willen..
    Gratis! En 2 dagen latr feest!.. Ik heb mn eigen achternaam gehouden en mans naam er achtr.. Zo gedaan omdat k mn eigen achternaam mooier vind... En de combinatienzo beter klinkt.. In eerste instantie wou ik nooit een achternaam van een man aannemen.. Vindt ik persoonlijk ouderwets...Maar omdat ik met de familie van mijn vader niets heb en dus eigenlijk ook niet echt met de achternaam toch besloten die vn mijn man erbij te nemen omdat ik in zijn familie helemaal ben opgenomen en ik dat wel heel fijn vind... Op mijn brieven staat nu.. Voornaam achternaam ev( echtgenote van) van der achternaam... Dat ziet er wel sjiek uit :p

Mariahh wij lopen inderdaad gelijk! Maar heb geen id wat ik als nod moet aan houden? Denk dat ik volgende week woensdag pas test ofzo..

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Haha, dat klinkt zeker sjiek Tessebes!

12. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,153
    225
    63
    Female
    Hmm dan woon ik toch in de verkeerde gemeente denk ik:( Hier kun je voor geregistreerd partnerschap gewoon 320 euro aftikken..
    Tenminste dit staat op hun website, ga toch maar eens bellen;)

13. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Auch, dat is echt veel geld!

Hier is trouwen en geregistreerd partnerschap buiten de gratis tijden om 408,- en op zaterdag 612,-!

Als partnerschap hier zoveel geld zou kosten en trouwen gratis zou zijn dan is de keuze ook snel gemaakt :p

14. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,153
    225
    63
    Female
    Ja daarom hadden wij ook die keuze gemaakt, het is niet dat we het willen. Maar meer financieel gezien voor ons prettiger hihi

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Alles is al duur genoeg in het leven dus waar meer geld uitgeven dan nodig is ;)
    Die paar honderd euro kunnen nu wel beter besteed worden met een kleine op komst!

16. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,153
    225
    63
    Female
    Daarom;)

Heb nog de kraamzorg gebeld vanmorgen en die vonden een aerosleeptopper absoluut overbodig en zonde van het geld. Dus heb besloten het niet te doen.
    Mocht het kindje toch op de buik gaan slapen kan ik altijd nog kijken of we het aanschaffen. Maar ze zei ook dan zijn ze meestal al sterk genoeg om hun hoofdje overeind te houden.

17. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Die aerosleep blijft een persoonlijk iets.
    Gewoon doen waar jij je goed bij voelt, dat is het belangrijkste :)

18. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    3,050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    spannend beeb de nekplooimeting vanmiddag! benieuwd of je de nub kan ontdekken ;)

tessebes zou idd een cyclus v 30 dagen aanhouden dan.. spannend nog een weekje in spanning :)

wij gaan binnenkort onder huwelijkse voorwaarden trouwen.. trouwen is gratis elke ochtend alleen de goedkoopste notaris vraagt 550 euro voor de akte huwelijkse voorwaarden. .
    toch willen wij dit zo doen ivm schuld uit het verleden v partner en om ons een beetje in te dekken. . partner wilt in toekomst graag voor zichzelf beginnen tsjah in deze tijden weet je het nooit hoe dat gaat lopen .. Wij hebben dus besloten om 550 euro te sparen liever 550 euro kwijt en alles op mijn naam dan dat er dadelijk ooit misschien een deurwaarder aan de deur staat om alles mee te nemen zo blijft mijn salaris + onze inboedel teminste safe
    mijn dochter heeft nu de achternaam v partner en ik kan niet wachten om die ook te krijgen!
    1e zwangerschap alleen erkenning geregeld. .
    mamadoe, het is best frustrerend ja als je weet elke dag geklust te hebben en dan alsnog ongi.. aan de andere kant denk ik dan maar tsjah een bevrucht eitje is zo bijzonder! er hoeft maar iets mis te gaan tijdens deling oid dan is het alweer klaar .. ik hoop stiekem dat het deze ronde of volgende ronde raak zal zijn anders stoppen we even 2 maanden omdat ik van oktober ben partner van november en dochter van december. . 2 december kindjes vind ik wel wat hectisch ivm feestdagen er om heen ..

19. liva87

liva87 Bekend lid

Mar 17, 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn 4-4-14 getrouwd. Zo prachtig. Ik wou niet gratis trouwen. Ik wou het huwelijk waar ik als meisje van droomde.

een sisi jurk prachtig haar en over een rode loper.

wij trouwde in een prachtig kapeltje en gaven ons feest op het werk van mijn man.
    We hebben alles zo buget mogelijk gedaan.

Maar wouden wel een knal feest.
    Overdag 40 mensen (gezinnen, opa's en oma's en beste vrienden.
    in de avond 100 mensen.

wat was het prachtig ik zou zo nog een x willen trouwen.

hij had mij ten huwelijk gevraagd op vakantie in Cyprus. Geheel onverwacht sweet.
    Nu een liefdes baby.
    notaris was idd het duurste stukje. Maar wel erg belangrijk.

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Mooi Liva!
    Hier alleen samenwonend en niets op papier. Lekker onverantwoord ahum.
    Ik wil graag trouwen, maar mijn vriend wil het ook groots aanpakken, maar we hebben schulden dus geen geld voor.
    Geregistreerd parntnerschap wil hij ook niet. Ik baal altijd als ik over mijn vriend moet hebben en mijn naam verschilt met die van hem.
    Maar valt me wel op dat bijna niemand tegenwoordig meer trouwt.

Benieuwd naar de nekplooimeting en evt nubtheorie!
    En meiden die je weten te vertellen dat je van achter kan zien dat je zwanger bent zijn waarschijnlijk enorm jaloers! En moet je lekker laten lullen.

Mariahh,ja snap ik. Wat knap dat je je in kan houden dan zeg. Dan hoop ik maar dat dat niet meer nodig is. Ik ben van 3 dec en idd altijd druk en duur in die maand.

Share This Page