Eerste ronde...

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Beeb87, Sep 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

Aug 19, 2014
    2,423
    271
    83
    Mooi liva daar droom ik ook ooit nog van als ik het geld heb.

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    O en die huur.... Gewoon kwestie van betalen. Is echt niet afgeschreven dus zal wel moeten.....
    We willen nu een nieuwe rekening openen en alle vaste lasten daarvan af laten schrijven, zodat we die verantwoording meer kunnen delen. Want alle druk vliegt me soms echt naar de strot aangezien mijn werk gewoon heel veel onzekerheden met zich meeneemt.

3. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,235
    0
    36
    Flevoland
    Mooie foto en jurk liva!

Ik ben niet getrouwd. We hebben wel een samenlevingscontract afgesloten toen we samen dit huis kochten. Dus alles staat wel vast. Tevens als je een auto of iets duurs koopt mag je zelf in de acte erbij zetten dat deze aanschaf gedaan is en wat je ermee wilt mocht je overlijden. Ik wilde vroeger nooit trouwen. Mijn ouders zijn gescheiden en hertrouwd en beide weer gescheiden. Ik vond het geen meerwaarde. Ik merk wel dat ik daar iets in verander de laatste tijd. Een mooie jurk, mooie dag, dat vind ik toch wel leuk. Maar het kost een boel geld en dan denk ik, tja dit miet nog dat willen we nog en dan vind ik het zonde... En man lief miet me natuurlijk eerst vragen...

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Heel mooi Liva!
    Zoiets wil ik ook wel :D

De combinatie test was hartstikke goed.
    Ze was zelfs verbaasd over de uitslag.
    T13 en T18 was ruim 1:20.000
    T21 was ruim 1:10.000

Ben daar dus wel heel blij mee!
    Geslacht was niet te zien.
    Het zat erop -_-
    En later lag het op de kop :D
    Lekker eigenwijs haha.

En weer een cm gegroeid!!
    Nu 6,8cm.

5. Meisje@12345

Aug 19, 2014
    2,423
    271
    83
    Fijn!
    Jammer ga je nog een geslachts echo doen?

6. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,153
    225
    63
    Female
    Wat fijn dat het er allemaal goed uitzag zeg!
    Nekplooi zelf was ook goed neem ik aan?
    Wat heb jij trouwens snel de uitslag van je bloed terug zeg! Wel lekker! Ik moest officieel een 2 weken wachten (kreeg hem na een paar dagen al)
    Lekker eigenwijs kindje dus, begint nu al:p

7. Milie

Milie Actief lid

Jul 3, 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Beeb, echt een perfecte uitslag!! Hihi dat ruggengraatje!
    Blijft toch altijd spannend hè, die echo's!
    Ik mag morgen weer kijken, maar het verhaal van m'n vader blijft toch een beetje door m'n hoofd spoken... Straks leeft er ineens nog maar één! Die stomme gedachtes probeer ik dan maar snel weer van me af te schuiven! Maar heb ook wel echt weer zin om ze te zien!!! Zo leuk!!

Mooi die foto's Liva!! Ziet er heel romantisch uit!!
    Ik ben al verloofd, maar het huwelijk wordt nu maar op de lange baan geschoven... We hebben onlangs wel besloten om vast voor geregistreerd partnerschap te gaan. Gewoon alles duidelijk op papier en ik wil ook zijn achternaam (+ mijn eigen naam). Ik had ook wel gewoon even heel simpel willen trouwen en dan over een jaar het feest ofzo, maar dat wil m'n vriend niet. Hij wil ook alles tegelijk en groots vieren... Echt grappig idd dat de mannen er hier meer waarde aan lijken te hechten dan de vrouwen!

Ik weet niet of ik het nou goed gelezen heb, was weer veel gekletst ;), maar volgens mij zitten alle NOD's nu wel lekker dicht bij elkaar toch? En sommigen lopen gelijk!? Leuk!! Nou kom maar op met die positieve testen!!!!! Tijd voor weer zo'n vruchtbare maand!!

8. Milie

Milie Actief lid

Jul 3, 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe, wat irritant van die hoest! Gaat het al wel wat beter met de misselijkheid? En is je vriend weer een beetje vrolijk?

Wie van jullie gingen er nou op zwangerschapszwemmen? En wanneer willen jullie daarmee starten?

9. Meisje@12345

Aug 19, 2014
    2,423
    271
    83
    Ik ga er donderdag mee beginnen vind wel spannend zo in mn eentje de eerste keer ben benieuwd. .

10. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,153
    225
    63
    Female
    Leuk dat je dat gaat doen Liesje!

Ik heb me ingeschreven op de "Pufclub" zo noemt mijn vriend het.. Ook wel gewoon zwangerschapscursus.. (kreeg alles via verzekering vergoed dus dacht waarom niet)
    Hoop dat die groep beetje rustig blijft want de grote groepen die je wel eens hoort/ziet hoeft van mij niet.

Kreeg net een brief dat ik de box van Prenatal mag ophalen, ben benieuwd:)

Komt vast allemaal goed Milie! Wanneer heb je ze voor het laatst ook alweer gezien? Ben benieuwd hoe groot ze nu zijn!

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ja ga nog wel een geslachtsbepaling doen.
    Denk met 16 weken.
    Dat is over 3 weken en dan is het nog 4 weken tot aan de 20 weken echo.

De nekplooi was ook goed, weet alleen niet meer precies het aantal mm.
    Ik ben gaan bloed prikken met 10 weken dus ze hadden al 3 weken de tijd om dat uit te zoeken.

Ben inderdaad erg blij met deze uitslag!

Millie, jammer dat je vader dat gezegd heeft.
    Kan me toch voorstellen dat je je daar druk om maakt.
    Gelukkig kan je morgen weer kijken!

Liesje, spannend dat zwemmen!
    Is dat trouwens met een vast clubje?

Tika, mijn verzekering vergoed ook een hoop van dat soort dingen dus ik ga ook binnenkort eens kijken wat voor cursussen er zijn.
    Lijkt me toch wel leuk.
    Misschien hou je er nog leuke contacten aan over na de bevalling :)

12. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,153
    225
    63
    Female
    Jij was nu bij VGZ toch? Ik heb uit mijn hoofd 450/500 euro wat vergoed wordt. Het valt onder preventiebudget!
    Mijn moeder heeft nog steeds contact met de Bollenbuiken (zo noemen ze zich) en dat is inmiddels 28,5 jaar geleden!
    Dat lijkt mij opzich ook wel leuk!

13. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ja VGZ.
    Maar dat is wel een leuk budget!
    Leuk dat je moeder nog steeds contact heeft met een paar.
    Lijkt me ook leuk.

14. Meisje@12345

Aug 19, 2014
    2,423
    271
    83
    Ja het is op donderdag avond dis vast clubje maar als je een keer niet kan of geen zin hebt maakt dat niet uit je koopt gewoon een strippen kaart.
    Ik zou eerst yoga gaan doen maar reden dat kwa tijd niet en het is een dorp waar heel veel zwaar gelovigen wonen ik heb daar niks op tegen maar pas daar echt niet tussen.

15. Milie

Milie Actief lid

Jul 3, 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha gezellig zo'n "pufclub", Tika! :D. Ben nu al benieuwd naar je verhalen! Haha

Ik heb 2 weken geleden laatste echo gehad. Mag dus niet klagen...
    Ik hoop jullie morgen weer een mooie foto van de echo te kunnen laten zien!

Het lijkt mij dus ook leuk om in contact te komen met een stel zwangere vrouwen. Ik ben ook de eerste van m'n vriendinnen in Utrecht die voor kindjes gaat, wil ze ook niet de hele tijd bombarderen met allerlei zwangerschapsdingetjes... En zwemmen vind ik sowieso fijn, prima combi dus. Misschien krijg ik m'n schoonzus trouwens wel zo gek om mee te gaan!
    Bovendien is het goed voor de extra vetjes! Zit de afgelopen dagen echt te schranzen. Vreselijk! Ook 2x gehad dat ik ergens bijna flauwviel, nou dan werkt snoep als een tierelier! Nu kan ik er alleen niet meer vanaf blijven... Haha
    Tijd voor wat beweging!
    Ik hoor iig graag van je wat jij van het zwemmen vindt, liesje!
    Laat je hier weten hoe het was? En wat voor een groep het is...

Wel een goeie tip van een vaste groep, maar idd liever zonder te veel verplichtingen! Ik ga op onderzoek uit! Ook maar eens even checken bij de verzekering wat ik krijg. Ben uiteindelijk voor Energiek gegaan.

16. Milie

Milie Actief lid

Jul 3, 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beeb, leuk dat je de geslachtsbepaling laat doen! Dan mag je over 3 weekjes weer kijken! :)

17. Meisje@12345

Aug 19, 2014
    2,423
    271
    83
    Ik zit ook bij energiek.
    Last het weten vind dood eng haha ben geen held om in m'n uppie ergens heen te gaan, maar lijkt me leuk wat contacten en Miss zelfs vriendinnen we aan het zien :)

18. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,235
    0
    36
    Flevoland
    Beeb wat een mooie echo foto, die ruggengraat is zo goed te zien, heb uk nog niet veel gezien zo. Super leuk.

19. priscil89

priscil89 Bekend lid

Sep 17, 2014
    582
    34
    28
    Female
    Fijn dat alles goed was Beeb, en idd een mooie echo! Je ziet alles zo mooi duidelijk!

20. Yankee

Yankee Fanatiek lid

Aug 30, 2014
    1,098
    249
    63
    Female
    NULL
    NULL
    Hoi lieve meiden..

Wat een pagina's weer!! Jeetje weet soms niet eens op wie te reageren dus k reageer even snel op hetgeen wat t meest opviel

Liva! Wat zag je er mooi uit op je huwelijk!! Super leuk en k hoop snel je te kunnen feliciteren met een zwangerschap!

Liesje, degene die zegt dat je 'dik van achteren oogt' maar zelf een zeug is, is uiteraard gwn een jaloers kreng. Ik zou daar geen sec wakker van kunnen liggen .. Ik haat sowieso zulke domme opmerkingen over gewicht.. Ben zelf altijd heel slank geweest. Van m'n 16e tot m'n 26e kon ik maar net tot 50 kilo komen. Allerergste is dat ik zooooveel eet! Non stop. Alles!! Maar kwam geen gram aan! Dus ik wilde juist altijd aankomen maar na verloop van tijd dacht ik laat maar vind t prima zo. En juist afgelopen jaar dat ik getrouwd ben en oa gestopt met de pil ben ik in een jaar 5 kilo aangekomen. Heerlijk vind ik het. Hoor nu continu jeetje je bent me toch aangekomen, of jeetje je wangen lijken dik. Ik denk dan echt rot toch op, weeg 55 kilo!! Net boven ondergewicht! Dus let aub niet op anderen, anders heb je zelf geen leven meer !!

Millie, vind je twins toch wel heel bijzonder en maak je vooral nergens druk om. Morgen een prachtige echo!!

Beeb, mooie echo!! En blij dat alles in orde is. Leuk dat je toch een pretecho doet! Zou het ook doen, alleen al omdat k zo nieuwsgierig ben als de pest!

Tessebess, ik ben ook 1-2-14 getrouwd.. Ik wilde absoluut niet alleen z'n achternaam omdat ik zelf ook waarde hecht aan de meine van m'n paps en familie. Heb zijn achternaam er ook achter gezet. Dus krijg ook brieven met eerst de meine en dan de Zijne. Het is inmiddels een jaar later en moet er nog steeds aan wennen. Heb niet m'n paspoort vernieuwd ofzo, dus daar staat gwn m'n oude achternaam op en dat vindt ik ook prima

Afgelopen twee dagen veel bezig geweest met m'n zus die elk moment kan bevallen!! Ze wordt evt donderdag ingeleid dus vindt t zo spannend!! Mariah, tessebess en Priscill als ik het goed heb, binnenkort nods en hopelijk veel positieve testen!

Share This Page