Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Denk dat ik ongi begin te worden.. :(

Had een drupje oud bruin bloed
    :s

2. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ohh balen is het al doorgezet? Hopen van niet!
    Ik heb last van kramp lijkt beetje op ongi kramp elke keer s avonds en zakt ook weer weg, ook last van obstipatie en gas dus daar kan de buikpijn ook vandaan komen..

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Spannend Mariahh!
    Kopen kan altijd natuurlijk ;)

Ow Yankee...dat zou flink balen zijn :(
    Hopelijk zet het niet door.

4. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Oh balen yankee

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hopelijk zet het idd niet door.
    Hier ook erg last van buikkramp. Ben bang dat ik ongesteld ga worden :(((

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ook balen Mammadoe :(
    Hoop het niet!

7. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    CAM01429.jpg t

Hoop dat ik t zo goed doe. Dit is een foto van mijn ovulatie test net. Gister was hij lichter. Weten jullie dit, is dit al donker genoeg of moet t streepje nog donkerder worden

Groetjes deborah

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Volgens mij moet ie net zo donker worden als het teststreepje.

9. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Oke dan test ik tot dat dat gebeurd....ik heb steeds zo n 6 dagen ovulatiepijn. Ik ben 1 van de gezegende die t voelt, maar ook gelijk de bijzondere die er zo lang last van heeft. Ik wil nu proberen vast te stellen met die testen wanneer dan precies de eisprong is. Aan t begin, midden, einde van de pijn. Ik voel t nog steeds dus denk dan toch aan t einde pas

10. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Maar als dat zo is had ik de vorige x maar een korte lutaele fase of hpe je dat okk schrijft

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ja dat zou goed kunnen.
    Die is bij iedereen anders.

Maar ik zou het er gewoon van nemen en lekker aan de gang gaan samen ;) En als je wilt gewoon blijven testen.

12. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Dan doen we zeker hihi gister al een goede ronde gehad, meestal doen we t om de dag, nu maar een x extra vanavond ;)

Ik doe alleen deze ronde de testen denk ik. Puur omdat t met 6 dagen ovulatie pijn moeilijk vast te stellen is...

Ben al lang blij dat die 123 thuis testen t aangeven. Had ze bssteld en las daarna alleen maar negatieve verhalen over die testen..

Nou fijne dag vandaag he. Ik ga zo mijn zoontje naar schoolbremgen en dan aan t werk

13. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Fijne dag!
    En veel plezier ;)

14. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
  15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Deborah, ik denk dat je hem wel bijna kan verwachten. Als ik jou was zou ik nu tweemaal daags testen en ze ook allemaal bewaren door op te plakken ofzo, dan heb je een mooi beeld hoe ze oplopen. succes.
    Hier nog niet rode duivels gezien maar de buikpijn start gelijk weer bij het opstaan.....

16. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hebb er ook een week last van maar aan het einde voel ik duidelijk dat er iets op knappen staat zeg maar, ik plak ze ook op datum en tijd erbij!
    Mammadoe hopen dat het weg blijft.
    Ik ben alleen maar aan het dagdromen over baby's in bed in de auto eigelijk de hele dag:)
    Wil echt pas woensdag testen anders weer teleurgesteld tuurstreepjes nog even inhouden duss.
    Fijne dag!!

17. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Ga ik doen mammadoe dank je voor de tip.... weet je ook welke testmomenten het beste zijn. Ik weet 12.00 maar dan smorgebs of savonds nog een x

18. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Weet trouwens niet hoe het met de dames zit, die net als ik bijna kunnen testen, maar ik voel me totaal niet zwanger.
    Moet, denk ik, nog een weekje wachten maar naast mijn opgeblazen buik merk ik helemaal niks.

Nou weet ik dat het niet hoeft maar het is denk ik meer gewoon een gevoel.

19. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dames..

Net toch echt ongie geworden denk ik
    Had wel verwacht het erger te vinden dat ik het nu doe
    We zijn net gestart, en natuurlijk is het balen, maar ik denk ook weer volgende rondes nieuwe kansen..

Wilde wachten met een vakantie boeken tot ik zekerheid had, maar dat ga ik vandaag maar eens doen dan hihi

Liesje, ik snap het.. Ik had ook echt een duidelijke tuurstreepje. Ik kan je zeggen het kan je aan het twijfelen zetten maar achteraf denk ik nu ik test nooit meer voor nod. Wil een dikke streep zien of niets..

Succes allemaal en we blijven hier gwn allemaal verder kletsen tot t zover is! Er mogen al veel bijna testen!! Spannend!

20. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Jammer Yankee :(
    Wanneer verwacht je je volgende nod?

Deel Deze Pagina