Hahaha. Klinkt allemaal erg romantisch ja Fijn zo'n nieuwsgierige schoonmoeder haha. Gefeliciteerd met je verloving
Hahaha leuk!! Van harte gefeliciteerd!! Wel gek dat hij het kind alsnog moet erkennen. Dat heb ik niet eerder gehoord!
Ah, leuk Millie! Hartstikke fijn dat ze het allebei goed doen. Gefeliciteerd tika! Ook al is het gratis en loop je alleen ff binnen het is toch een verbinding!
Jeej, we hebben een midweekje weg geboekt Geen week zoals gehoopt want we zijn weer zo stom geweest om te lang te wachten dus wat we wilde was al bezet helaas. Maar midweek is ook prima! Heb er zin in!
Ah lekker Beeb! Goed idee! Gaan jullie samen nog iets doen om het te vieren, Tika? Mijn vriend en ik willen ook een lang weekend weg plannen. Om alle recente ontwikkelingen te vieren en om even te genieten! Zo'n zin in! Hopelijk gaat dat in februari lukken! Bedankt voor de leuke reacties meiden! Idd echt een fijn groepje zo!
Mooie echo's Millie, fijn dat de kleintjes weer gegroeid waren! Blijft bijzonder dat je 2 kindjes mag dragen. Gefeliciteerd Tika met je verloving! Lekker Beeb nog even samen weg!
Hopelijk lukt het voor jullie ook Millie! Blijft toch bijzonder dat het de laatste keer is met z'n tweetjes.
Wij gaan in febr een weekendje naar texel en in de zomer een week, Ik hooo deze zomer en mn verlof nog eem beetje te kunnen genieten van dagjes strand bootje huren lekker uit eten.
Allemaal leuk nieuws hier... Fijn! Tikaging t bij mij ook! We hadden wel ouders broers zussen en nog 2 vriende die getuigen waren bij ons..Heb 500 fotos van die 10 minuten haha...man en gingen op de fiets naar t gemeente huis..ik achterop!... En na afloop heerlijk koffieen taart inde achtertuin waar de zon heerlijk scheen.. En savonds paintballen met zelfde clubje behalve ouders en lkkr spare ribs ete!... Dus uiteindelijk super leuke dag geweest!.. En 2 dage later hadde wij feest in de tuin met familie vriende collegas en buren
Lijkt me heerlijk in de zomer naar Texel! Zoals het er nu naar uit ziet is mijn laatste werkdag 5 juni. Dus dan is het hopelijk ook mooi weer haha. Wat een leuke verhalen allemaal, en leuke foto's!!
Ik heb waarschijnlijk geen werk meer contract loopt in juli af en wil zowiezo wat anders gaan doen ik neem uren op en dat stop ik in mei. En als de baby eris rustig opzoek naar wat anders.
Mijn werk is ook onzeker. Zoals het er nu naar uit ziet stopt het in september maar ze willen er schijnbaar alles aan doen om iedereen aan het werk te houden. Lijkt mij een onmogelijke taak dus ik ga er eigenlijk vanuit dat ik geen baan meer heb in september. Kan me eigenlijk weinig schelen. Krijg lekker ww en ondertussen kan ik extra lang genieten van de kleine. Ben zo wie zo niet in staat om 40 uur te werken, dat kan ik lichamelijk gewoon niet aan dus een andere baan is extra lastig.
Nee ik ga het niet vieren denk ik.. Ben dan ookal ruim 7,5 maand zwanger. Denk hooguit een bakkie koffie en een taartje met de beide moeders die getuigen zijn. Onze zussen wonen allebei aan de andere kant van het land en om die nou voor 10 min deze kant op te laten komen. En mijn schoonzusje is tegen die tijd herstellende van een gastric bypass operatie.. Leuk die bruiloftfoto Tessebes! Mooie buikfoto weer beeb! Jammer van je werk Liesje! Ik ga als ik me zo blijf voelen en dat is psychisch redelijk proberen na de bevalling weer te solliciteren. En wil absoluut ook niet meer dan 27 uur werken. Psychisch trek ik dat blijkbaar niet. (dit is namelijk niet de eerste keer dat ik er uit lig, maar wel zo lang)
Dank je Tika! Balen dat je dat psychisch niet trekt. Ik vind het persoonlijk zo wie zo fijn om niet full time te werken. Geen huishoudelijke klusjes in de avond en in het weekend, geen gehaast na het werk om eten te maken. Trouwens gisteren vergeten te zeggen. 3 maart hebben we de 20 weken echo
Hoi dames!! Jeetje zo gezellig is het hier! En wat een mooie foto's weer! Beeb al echt een zwanger buikje! Heel mooi En tessebess leuk!!! Ik heb ook maar 2 foto's gedeeld hihi Eerste is van de fotoshoot die we gehouden hebben in museum in Utrecht. Tweede toen we in de feestzaal zaten. Wij hebben ook groot feest gehad met 250 mensen (grote families, uitgebreide vriendenkring).. Lekker gegeten, gelachen en vooral beel gedanst! Het is inderdaad prijzig, vooral als je er geen waarde aan hecht zou ik het niet doen maar ik ben altijd t meisje geweest dat een groot feest wilde etc. Meer dan manlief denk ik. Maar ben er nog altijd blij mee.. Over 2 weken is het alweer een jaar geleden! Tijd vliegt echt. Kijk alleen toen we dit groepje begonnen! De helft is al in verwachting en hopelijk volgt de rest snel..