Ik doe nu huishoudelijk werk. Werk elke dag maar alleen de ochtend. Het is dus niet dat als ik stop dat we een vol salaris gaan missen maar toch wel zo'n 600,- dus dat zal er wel inhakken! In principe hebben we nu mijn salaris niet nodig maar het geeft ons wel de kans om nu goed te sparen en ook regelmatig uit eten te gaan en leuke dingen te doen. En straks gaat dat gewoon op aan de kleine, dus blijven werken heeft wel mijn voorkeur. Groene thee krijg ik echt niet weg haha. Net als rooibos thee. Heb het liefst gewoon normale thee en af en toe iets van een smaakje zoals winter thee of aardbei ofzo.
Ja, een beetje meer speling is wel lekker ja... Maar wel fijn dat jouw inkomen dus niet echt nodig is. Kan me nl voorstellen dat schoonmaken sowieso niet echt fijn is als je straks een hele dikke buik hebt, dus misschien dan ook maar beter dat het even stopt... Haha ik heb groene thee echt leren drinken. Nu vind ik het heerlijk, vooral met een beetje verse citroen. Rooibos is idd smerig! Vond het vroeger wel lekker en wilde het nu weer gaan drinken ivm zwangerschap. Nou dat was dus geen succes!
Dan moet je echt groene thee van lipton drinken! Die vind ik echt het lekkerste! En die ruikt ook zo lekker!
Ik moet vanmiddag nog boodschappen doen dus zal het meenemen Tika! Ben benieuwd haha. Ik had het gisteren na stoffen en zuigen al dat het in mijn buik niet lekker voelde. Heel gespannen. Moet maandag weer aan het werk dus ben benieuwd hoe dat gaat. Zie er best tegenop eigenlijk.
Wat een geklets zeg. ik lees elke dag mee hoor maar soms gewoon te moe of te druk om te reageren. Wat een mooie foto's komen er voorbij. Trouw foto's, buik foto, echo foto's. Prachtig!! Anoniempje leuk even wat te horen sterkte. leuk om iedereen zo te volgen. Van ontzettende prive zaken tot welke thee. leuk die verschillen en onderwerpen. ik heb er wel veel aan. Ik ben eindelijk menstruatie vrij nu. 3 dagen echt ongesteld geweest. Daarna bijna niks meer en in eena weer veel echt heel helder bloed. Gek hoor. maar nu is het gelukkig gestopt. Vanaf maandag weer extra vruchtbaar en rond vrijdag mijn eisprong al weer. Gaat toch al wel weer snel. vind het soms nog wel lastig sprak iemand die net 1 week voor mij zwanger raakte. Dacht ik nog ja had nu ook een buikje kunnen hebben. hopelijk volgt dat vlot. mariahh@ spannend zeg. hier is het ook wat onrustig thuis mijn man is afgelopen week thuis gebleven had een arbeidsconflict en ging dinsdag weer aan de slag en heeft besloten dat hij langdurig ziek meld. Organisatie is gefuseerd en daarna flop. hij werkt al een jaar op het randje en zet zich 400% in. ziet hij niks van terug. Er zijn al meedere ziek of weg. hij is gelijl een ander mens eindelijk geeft hij er aan toe. Hij ziet in dat wij er onder lijden en dat is het niet waard. op eens brengt hij onze dochter naar school. Is hij gezellig thuis. en solliteerd op nieuwe bannen. Meer rust en salaris. nu is het hier ook hard nodig. ik wil ook graag meer werk. Maar zo lastig. Binnen kort een gesprek voor een overnamen van een kleinschalig lunchroom hoop zo dat we het rond krijgen. Lijkt me echt fantastisch. Succes met alle echos en geniet van alle buikjes dan geniet ik via deze weg mee.
Mariah; "Hier de hoop voor deze ronde alweer een beetje opgegeven heb 0,0 symptomen en zit vandaag cd 23 vanesje merk jij al wat?" Mariah ik voel id wel wat. Maar helaas heb ik in vorige maanden ook veel gevoeld en werd ik gewoon ongesteld. Ik voel nu dat mijn borsten gespannen zijn. Maar ze zijn weleens veel gezwollener geweest in verleden. En ik had menstruatie achtige krampen in mijn hele buik, die zich nu naar 1 plek hebben gecentreerd. Verder kan ik wat meer huilen bij animal planet haha. En heb ik mijn vriend laatst uitgekafferd,, volgens hem onterecht maar ik vind nog steeds dat ik gelijk ha hihi.
Liva nare situatie maar hopelijk snel beter! Wel super gaaf udee die lunchroom.. Dst lijkt me zo kicken.. Hier in huis bennik degene die het meest verdient... Ik werk 32 uur dss fulltime in de zorg... Man werkt veel en hard, en is vaak vsn 7 tot 7 van huis... Zn salaris is normaaal maar niet denderend veel... Ik zal elk jaarr nog omhoog gasn en bij hem is er weinig doorgroeimogelijkheden.. T zou me heeeeerñijk lijken om een eigen onderneming te hebben, lijkt me zon uitdaging... Ik zal wel minder gaan werken als er een kindje is, dst lukt hier wel prima al zou het ten kosten gaan vsn sndere dingen maar dat zijn luxeproblemen.. . Waar ik best wel mee zit is dst we het huis willen verbouwen en we daar nu geen geld voor hebben.. Er moet best wel wst gebeuren dus er id ook best wel wst nodig.... We denken na over een lening maar het is niet echt mijn ding... Beeb jij ging ook verbouwen toch? Veel werk?
Hey meiden!! Veeeel geklets!! Liva, leuk van je te horen!! Balen van je man MAar ben blij dat hij nu meer thuis is en jullie er als gezin op vooruit gaan. Anoniempje, leuk dat je weer af en toe wat plaatst! Hier inmiddels gewend aan het werkloze bestaan. Vind het nu eigenlijk wel heerlijk (schaam) .. Ik ga na februari wel weer rustig kijken naar nieuwe vacatures. Parttime (24 uur Max) hoop dat ik wat vind wat echt bij me past. We hebben wel afgesproken dat mocht ik zwanger zijn ik niet ga werken. Want wij willen sowieso geen gebruik maken vd kdv en Schoonmama wil graag oppassen, maar we willen t vooral zelf doen. Maar tot die tijd wil ik stx weer wel een leuke bezigheid. Heb wel geluk dat t ook kan (financieel) anders was ik uiteraard nog aan het werk geweest. Deze maand geen temp of ovu testen. Wilde het wel doen, maar tempen heeft geen zin omdat ik meteen na m'n ei al na Thailand vlieg en ivm met grote tijdsverschil is tempen dan niet meer zo betrouwbaar .. En ik denk dat het wachtbankje dit keer heel snel zal gaan tijdens vakantie. Tessebess, verbouwen kost idd veel. Je kan ook steeds beetjes doen. Wij moeten de zolder nog doen, maar besloten dat in de zomer te doen. Anders wordt het ook allemaal teveel. Ik wil graag vloertegels (en dus ook vloerverwarming) in m'n woonkamer maar nu hebben we daar totaal geen tijd voor.. Dus Maybe ook maar in de zomer. Alles kost ook gwn veel geld helaas .. Zoals mammadoe zei '' rot geld! ''
Wat een nare situatie Liva. Hopelijk gaat de overname door. Lijkt me ontzettend gaaf! Kunnen we een keer een lunch doen met z'n allen bij jullie Tessebes, wij gaan verbouwen ja. We gaan de bijkeuken verlengen zodat we een eetkamer kunnen maken en in de woonkamer straks een speelhoek kunnen maken voor de kleien. Is wel veel werk ja. Moeten eerst een extra schuur bouwen omdat de schuur nu afgebroken word (zit vast aan de bestaande bijkeuken). Zodra de nieuwe schuur staat word de bijkeuken vergroot. Denk dat we alles bij elkaar wel 6000,- tot 7000,- euro kwijt zijn. Wij houden niet van leningen dus we hebben het geld bij elkaar gespaard. Spannend Yankee! Ben het even kwijt hoor maar wanneer ga je ook al weer?
Hoi Mariahh: ik heb precies hetzelfde gehad afgelopen nacht! Wel 10 keer naar de wc gelopen. Vreselijk. En overdag nergens last van. Pff
Lipton Green Tea Sencha | Lipton® Groene Thee dit is vind ik de lekkerste Wat vervelend zo'n arbeidsconflict Liva. Word er nu wel samen over gesproken zodat de werksituatie verbeterd? Wanneer horen jullie het van die lunchroom? Ga duimen dat het lukt! Hoop voor je Vanesje dat je snel een mooie test in handen hebt! Lekker toch Yankee heerlijk even niks doen en tijd voor jezelf! Nog steeds geen nichtje of neefje erbij?
Wij moeten nieuwe plsfinds, bsdksmer, keuken en toilet verplsstsen... En dsn dus ook nog een nieuee vloer beneden... Vetd veel owjs en cv!... we kunnen en willen een hoopnzelf doen maja een ding ssn pskken is lastig sls alles in verbinding stsat.. we gaan nu beginne met de plafonds.. Wij sparen ook. En ben ook niet zo van de leningen masr ben veselijk ongeduldig hahah.. T is prims bewoonbaarhoormaar gedateerd.. Langzaam bij beetje komennwe er wel... T wsd wel een een ding voor mij wst beetreft de beslissing nemen om voor een kindje te gaan.. Maar uiteindelijk denk ik kindje heeft liefde eten en onderdak nodig en dat hebben we allemaal.. dsn maar niet een nieuee keuken... Komt ooit
Tika, ik weet al dat m'n zus een meisje krijgt. Dus nichtje Idd, maar nee ze is beetje koppig aan het doen en vindt het wel Lekker bij mama.. beeb, jeetje toevallig dat je het erover hebt wij willen juist de garage (aan de voorkant van het huis) toevoegen aan ons huis en de (grote) garage verlengen tot aan onze voordeur. We hebben een carport voor de auto dus de garage wordt eigenlijk niet gebruikt, behalve voor troep. En ik wilde dan m'n hele keuken verplaatsen naar de garage zodat ik een giga woonkamer krijg en meer ruimte. Maar het gaat zooveel kosten dat we daar even mee wachten. Maar wat jij zegt klinkt ook goed, en lekker veel ruimte! En ik ga over tien dagen op vakantie .. Tijd vliegt! Ben te lui de stad in te gaan maar moet nog echt dingen halen voor de vakantie. Het is nog niet echt koud hier in Nl dit jaar dus dat vindt ik ook wel lekker.. Hoop niet dat ik dit nu zeg en het volgende week -9 wordt!
Zat net bij het onderwerp babyuitzet te kijken en iemand had een leuke tip voor babykleding. Women Nu keek ik net en zag ook dat ze gewoon leuke kleding/positiekleding hadden. (niet alles hoor) In ieder geval zeer betaalbaar vergelijkbaar H&M prijs. Ben zo blij dat wij al die verbouwingen al hebben gehad. Wij hebben in 2010 een huis gekocht (met van die mooi groene tegels en schrootjes!) en dit van onder tot boven gestript en weer alles opnieuw erin gezet. Er zijn nu nog wel wat dingen die gedaan moeten worden maar niet noodzakelijk. Wij hadden trouwens toen een bouwdepot, dit zit nu bij de hypotheek in dus daar merken we niks van.
Heb het opgeschreven Tika! zijn inderdaad flinke verbouwingen Tessebes. Snap dat je ongeduldig bent. Dat ben ik ook haha. Maar ik wacht liever wat langer dan dat we geld moeten lenen. Zijn wel mooie plannen Yankee! Hopelijk word het ooit werkelijkheid Wij hopen dan volgend jaar een dubbele garage te bouwen over de gehele breedte van de tuin. Lekker hoor, nog maar 10 dagen te gaan! Fijn dat het bij jullie al helemaal klaar is Tika! Scheelt een hoop stress en gedoe. 3 februari hebben de pretecho en dus ook de geslachtsbepaling!! Ik ga maar 3 weken slapen denk ik
Wat is het druk hier liva, hopelijk een goede ronde deze maand! De tijd vliegt idd voor je t weet zit je alweer op t Wacht bankje yankee heerlijk bijna op vakantie! ben best jaloers! Wat toevallig vanesje! nog 4 dagen haha. . heb trouwens vandaag wel enorm last v mijn darmen en al 2 dagen diarree bij mijn dochter voelde ik niet veel, reuk was veel beter en veel witte afscheiding. . verbouwen hebben wij net achter de rug.. willen in het voorjaar de gang nog opknappen en dan zitten we wel weer even goed
Wat een gekletst. Ik ben een koffie drinker maar lust het niet meer drink nu maar thee maar ben er niet gek op. Ik ga 18mei met verlof/weg als de baby eris wil ik wat zoeken voor partime we zijn wel van leuke dingey doen en dat gaat beter met 2 inkomens. En ik ben gek op shoppen dus als de kleine eris wil ik wel gewoon leuke dingen kopen voor de kleine en niet elk dubbeltje omdraaien. Wel gek nog 4 maanden.. Ikbga zo voor het eerst zwanger zwemmen vind wel spannend maar we gaan het zien. .