Dankje onwijs pijn in mn rug dus dan isis dat warme water wel fijn. Hebben jullie eigelijk tattoo's? Ik nu 2 en straks iets met de naam van de baby weet nog niet hoe of wat.
Veel plezier liesje! gaaf waar heb je ze? Hier 2 een op buik/ in de buurt v mijn lies en 1 op mijn ruggengraat tussen mijn schouderbladen.. die op mijn buik is erg mooi gebleven ondanks zwangerschap.. die op mijn ruggengraat heb ik een beetje spijt van..
Jeetje wat is er toch weer veel gekletst! Mooie foto's zijn er voorbij gekomen, mooie jurken! Toch jammer dat je het gezicht er niet bij ziet. Leuk je weer even te horen anoniempje, wel balen dat er nog niks is doorgebroken.. jullie willen ook gewoon verder! Leuk Beeb je pretecho, ik tel met je af oké . Wij gaan 4 feb naar Disney. 1 dag later dus kan dan nog gezellig mee lezen! Liesje veel plezier met zwemmen! Hoop dat je in een leuk.groepje zit! Spannend Vanesje en Mariah, komt steeds dichterbij.. Ik heb zelfs 3 tattoos, 2 op me pols. Een ster, en de voorletter van mn overleden oma waar een vlindertje op rust. Van die ster heb ik wel spijt, niet overnagedacht en ook op t verkeerde tijdstip laten zetten waarDoor hij echt niet mooi is. Al 4 x bij gewerkt maar wil niet helpen. Heb recht op me buik richting me lies een roos staan. Zou nog wel meer willen, zoals de naam van me dochter maar me vriend houd niet van tattoos.
Ik heb geen tattoo, maar zou graag een astatoeage willen. Maar weet nog niet precies wat. Net ff wat spulletjes voor de baby besteld bij nextdirect.com. Hele basic en simpele dingetjes. Je kunt achteraf betalen dus kunnen we gelukkig eerst kijken of het wat is.
Hoi meiden. Ik heb 4 tattoos. 1 op mijn enkel. Was een rebelse daad op mijn 15e.. Mocht niet van ma dus toch doen.., daar heb ik vorige zomer een cover up overheen laten zetten. Was een beertje en daar was uk wel overheen gegroeid haha. Nu een lotusbloem. Verder een lang tekst op mijn rug vanaf nek tot bh band. 1 op mijn stuit Chinees sterrenbeeld en 1 op mijn borst. Die op mijn borst zou ik liefst ook laten veranderen. Daar staat in Chinees "sex" zucht je bent jong en... PFf gelukkig ken ik geen Chinezen die vaak naar mijn borsten kijken haha. Ik ga mijn kinderen ook echt proberen bij te brengen te wachten met tattoos tot liefst 20 jaar.
Hoop meiden met tattoo's! Ik heb er 2. De ene op m'n bovenarm en de andere op m'n onderrug. Net nog korte controle bij de vk gehad. Bloeddruk was goed, bloeduitslag was goed, hartje klopte mooi. Heb O-positief dus geen prikken gelukkig! Heb nu verwijzing naar de gyn vanwege mijn darmziekte. Moet daar binnen nu en 4 weken langs dus morgen gelijk afspraak maken. Als hun alles oke vinden kan ik weer terug naar de vk anders moet ik bij de gyn blijven.
Ik 1 op mn voet en 1 op mj schouderblad die doorloopt tot in mn nek. Zwemmwn was heerlijk best pittige oefeningen morgen spierpijn denk ik en leuke meiden allemaal. Zal lekker slapen straks..
Fijn liesje dat het leuk was! @vanesje dat hoop ik ze ook bij te brengen ja Morgen weer werken en t weekend ook.. Vanaf woensdag pas weer vrij ach gaat de tijd lekker snel!
Omg!!! Iedereen heeft tatoos! Wat stoer.. Ik ben echt een mietje. Heb er geen en hoef er geen maar vindt het altijd wel stoer om te zien! Ik ben als de dood voor naalden of iets dergelijks dus ga de pijn niet vrijwillig opzoeken haha Vanessa, heb wel even gelachen om je 'sex' in het Chinees! Hahaha gelukkig leest de meerderheid geen chinees
K heb er een op me kuit als rebelse 16 jarige laten zetten.. Geen spijt van.. Onwijs gelachen eie periode fouten gemaakt en van geleerd.. Dus mooie herinnering.. En een tussen mn schouder en nek op mn 18de toen k mn rebelse periode achterliet... Dat is de nationale vlinder vn t land waar k bn opgegroeid.. Hb ze beide ook daar late zetten
Haha wat een rebellen hier ! Vabessa, ik moest ook erg lachen om jouw verhaal! Jij gaat de bussen met Chinesen op toeristische plekken dus uit de weg!? Ik heb geen tatoeages en het spreekt mij ook niet zo aan. Vooral omdat het zo definitief is. Ik zou er waarschijnlijl vroeg of laat op uitgekeken zijn... Pfff wat een verbouwingen zeg! Wel allemaal goede ideeën zo te horen! Mag ik trouwens even mopperen!? Onze afwasmachine is weer kapot! Grrrrrrrrrr! Heb een aantal maanden geleden al 250 euro gelapt om dat ding te repareren.... Nu dus maar een nieuwe! Ik geef het geld nu liever uit aan leuke dingen, zoals spullen voor de babykamer! Liesje, je hebt me overtuigd! Ik ga nu zeker ook een zwemgeoepje zoeken! Sterkte met de spierpijn vandaag! Lijkt mij eigenlijk ook wel weer eens lekker om spierpijn te hebben, geeft altijd het gevoel dat je een goede workout hebt gehad!
Afspraak bij de gyn staat voor 27 januari. Dus nog maar 1 1/2 voor we weer mogen kijken binnen Als ze het geslacht kunnen zien kan ik de pretecho weer afzeggen haha. Scheelt weer 50 euro. Wel leuk al die tattoo's hier! Heb trouwens mijn voornaam in het Chinees op m'n onderrug staan. 3 tekentjes. Had het gevonden op internet, uitgeprint en naar de Chinees om de hoek gegaan om te vragen wat er stond hahaha. Gelukkig zeiden ze mijn naam en toen heb ik hem laten zetten. Als het droog blijft vanmiddag komt m'n moeder even langs en dan ga ik vragen of ze zin heeft om mee te gaan naar de baby-dump! Kan ik dat pakket ophalen en even kijken of ik een passende broek kan vinden haha. Millie, balen van de vaatwasser! Ik zou niet meer zonder willen, lekker verwend haha. Maar groot gelijk dat je nu een nieuwe wilt kopen, je kan niet aan de gang blijven.
Goed dat je even op controle mag bij gyn! Heb je momenteel nog last, of meer last dan normaal van je darmen? Duimen dat je het geslacht ziet! Haha ik wil en kan gewoon niet meer zonder afwasmachine!
Hoe is het met je spierpijn liesje? wel fijn dat het zwemmen leuk was. Voor herhaling vatbaar dus!? Baln van je vaatwasser milie. Hier de droger die zegt doe het zelf maar Echt leuk dat je zo vaak kunt kijken! Als ze het inderdaad kunnen zien zou ik hem idd ook afzeggen! Lekker dat je bij de gyn snel terecht kunt. Shop ze bij de baby-dump. Mammadoe nog lekker gerelaxed in de sauna? Heb hele beroerde nacht gehad. Buikkrampen en fijn aan de diarree (sorry niet echt fijn praatje) Buikkrampen zijn nu gelukkig weer over.
Spierpijn valt mee gelukkig Zeker volgende week weer heel leuk met alle zwangere en om alle verhalen uit te wisselen na het zwemmen nog met 2 nagekletst in het bubbelbad en heerlijk geslapen daarna.
Millie, nee alles is rustig Al wel zeker een jaar, maar ik heb dan ook nog steeds elke dag medicijnen. En om die rede willen ze extra controleren. Vind ik helemaal niet erg Dank je Tika, mijn moeder had er zin in haha. Balen dat je een slechte nacht hebt gehad! Rustig aan vandaag en goed drinken. Klinkt goed Liesje!
Vanmiddag het gratis pakket van baby dump opgehaald. Zitten echt leuke dingen in! En ik heb een broek gekocht. Was nog afgeprijsd ook Ook nog even kinderwagens bekeken. Ben weg van de Mutsy Evo Urban Nomad. Licht, makkelijk in te klappen, stabiel en wandelt fijn. Nu nog kijken wat vriendlief vind haha.