benieuwd of jullie wat zien.. mijn belofte gebroken ben zo opgeblazen vandaag + buikpijn dat ik dacht ach laat ik testen ongi komt er dit weekend aan nu lijk ik iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaags te zien terwijl ze vorige rondes echt omo wit bleven.. Zit pas cd 25 en als mijn eitje op of rond dag 17 is geweest pas 8 dpo wou hem met jullie delen, reken nergens op want durf bijna de klok erop gelijk te zetten dat mijn ongi morgen of overmorgen doorbreekt.. maar vind t toch wat apart
Zie nu pas dat de kwaliteit na uploaden er niet beter van wordt.. Hier nog x negatief nogmaals dit is waarschijnlijk gewoon een indrogen hoor!
Ik zie eerlijk gezegd niks Mariah, maar moet dan ook zeggen dat ik niet echt goed ben in turen.. Hoop het voor je!! Gave wagen zeg Beeb! Ga hem onthouden
K zie niks maar bn een slechte tuurder..als k mt mn ogen knijp denk ik op de 2de foto iets vaags te zien.. Maar durf t niet te zeggen... Meiden betekende dikkige witte afscheiding nou nig wat? Of niet?.. Dat hb k nu sinds gister
Ik zie nu nog niets Mariah. Denk dat 8dpo ook nog wel erg vroeg is. Wie weet over een paar dagen nog eens testen en dan heb je hopelijk een mooie test in je handen hebt! Beeb goed geslaagd dus! Ben benieuwd naar de doos van de babydump, moet hem ook nog steeds ophalen. Die wagen is inderdaad erg mooi! Heb je evt een babypark in de buurt? Daar heb je een soort van straatje zodat je hem daarop kunt uittesten. Wij hebben er namelijk toen ook voor gekeken maar vonden hem beide erg schokkerig. Maar dat is onze ervaring bij die beide winkels.
Mariahh, ik ben echt een slechte tuurder dus ik zie dan ook niks. Hopelijk is ie over 2 dagen duidelijker! Spannend Tessebes, ik had wel veel witte afscheiding. Weet alleen niet meer of het waterig of dik was Dank je Pricil! Mijn oog was er gelijk op gevallen toen we de showroom in liepen. Vind hem ook een mooie hoogte hebben. Hopelijk vind vl het ook wat Tika, ja we hebben ook babypark in de buurt. Bedankt voor de tip! Een straatje is best handig. Gaan we daar heen ipv naar baby dump. Maar je vond de Mutsy die ik zei schokkerig?
Mariahh, ik zie ook niets heb wel mijn best gedaan met ogen knijpen. Maar je bent id nog vroeg met testen. Ik zou maandag nogmaals testen denk ik. Het kan echt nog! Ik voel behoorlijk wat krampen in mijn baarmoeder, ben bang dat mijn ongi dit weekend doorbreekt. Zou zo jammer zijn!
Ja we hebben er in beide winkels last van gehad. We waren helemaal verliefd op die wagen en baalde er wel een beetje van. Vergeleken met alle wagens die er stonden hihi en uiteindelijk toch voor joolz gegaan (via mp dan) Maar dit is onze mening hoor. Als jij hem lekker vind lopen zeg ik absoluut niet dat je het moet doen!
Ik vond hem heel soepel met lopen. Niet schokkerig. Maar we zullen zien bij babypark Als er zo'n straatje ligt en het loopt niet fijn is het gewoon klaar haha. Ben wel blij dat we al vroeg aan het kijken zijn, dan hoef je geen overhaaste beslissingen te maken.
Wij vonden m ook niet fijn lopen maar we hebben ook met andere merken gelopen zo voel je het verschil maar voor ieder anders. Net een kennis geweest die de baby kamer gaat maken wandje maken deur en een nieuw raam, kan niet wachten tot het in te richten wel een klein kamertje helaas maar alles past erin we hebben een mooi huis maar willenvoor er een 2de komt verhuizen t is best krap we wonen er nog niet lang maar toch niet goed over de toekomst gedacht toen we het kochten. Mijn ouders willen het van ons kopen dus dat scheelt al gelukkig.
Lastig Mariah, zie niet veel, maar sluit het ook niet helemaal uit. Hier heel druk en doodmoe, morgen alweer werken, dus kom hier weer buurten als het rustiger is. Fijn weekend allemaal!
Leuk! Kleed past ook goed bij je kastje Ik moet er zelf nog niet aan denken eigenlijk haha. Denk dat die er bij mij pas weer in komt als ik 40+ weken ben of zelfs na de bevalling. Heb niet zo'n grote woonkamer, dus vind het dan zo'n sta in de weg!
Ja die is wat druk op dit moment last van die hormonen na zijn chemische castratie. Duurt 2-6 weken geloof ik daarna zou het minder moeten worden. Dus die ligt even in zijn bench en mag hem zo gaan verkennen Denk wel dat het goed gaat hoor. Ja we hebben nu wel alles gematcht hihi! Niet express hoor maar we vinden deze kleur erg leuk staan met de rest van de meubels enz. We hebben opzich wel flinke ruimte, die sidetable aan de linkerkant gaat waarschijnlijk lekker naar onze slaapkamer. Vind het nu wat propperig.
Mooi hoor moooe kleur. Hier was ik de kat laatst kwijt lag die te slapen in de kinderwagen. Ben heel benieuwd hoe ze erop reageren.
Tika, leuk! Ziet er goed uit!! Mariah, al opnieuw getest!! Ik hoop het voor je!! Beeb, ik zou lekker al die kinderwagens uittesten zoals gezegd bij babypark en nemen wat je het fijnst vindt! dames nog leuke plannen voor t weekend Hier niet zo
Hey ladies!.. Leuk zo die box! Bn benieuwd hoe t bij jouw afloopt mariah... Durf zelf niet echt te testen...denk dt ik zowiezo tot woensdag wacht dan zit ik op dag 30...al begint t wel wer een beetje te kriebelen.. Maar genoeg afleiding.. Gister begrafenis vn man zn oma.. Vanavond naar cabaret show met man en 2 vn zn broertjes.. Zin in! Morgen weer werken... Ik doe mn best om niks te verwachten deze ronde, ik ben al blij als ik een beetje normaal cyclus heb.. , in ieder geval geen 16 dagen zo als vorige x en nu hopen dst het geen 77 dagen gaat duren! Vrder heb ik niet echt klachtjs.. Wat meer witte afscheiding.. Eennaf en toe een opgeblaze buik...