Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Tika: super leuk de box! Matcht goed met alles.

Ik heb vandaag een beetje opgeblazen buik, pijnlijke borsten, ongi krampjes bij vlagen, slapeloze nacht achter de rug, lage rugpijn ook bij vlagen. Heel raar allemaal. Heb ook wat pukkels en lust mijn eten graaaaag! Maar dat kan ook allemaal op ongi duiden PFf afwachten.

2. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Thanks meiden!
    Net de kinderkamer proberen in te delen, we zijn eruit.
    Nu de kleuren nog kiezen!

Vanesje klinkt wel spannend! Wanneer wilde je ook alweer gaan testen?

3. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi tika, wilde eigenlijk wachten tot maandag. Maar begint wel een beetje te kriebelen... Ik overleg zo even met mijn vriend. Kijken wat hu zegt. Waarschijnlijk zegt hij "wanneer moet je ongesteld worden? Maandag, nou dan test je dinsdag als je maandag niet ongibent geworden" PFf dat duurt me een beetje lang. Kijken of ik hem kan verleiden tot morgen ochtend testen haha

4. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vanesje spannend!!! Ik vond testen van te voren soms wel handig omdat je t dan meteen uit je hoofd kan halen ipv op elk gebeuren in je buik letten en denken hey dit is een symptoom.

Terwijl meestal zijn het dezelfde symptomen als dat je ongi moet worden, maar hopelijk niet uiteraard!! Laat ons weten!!! ❤️❤️

5. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Kerel reageerde id noncha haha. Ergens volgende week testen is toch prima als je maandag nog niet ongesteld bent... Eh nee!! We hebben nu afgesproken dat ik maandag tegelijk met hem opsta en test mocht de ongi Dan nog niet doorgebroken zijn.. Dus nog heel even geduld, hij zei namelijk ook dat als ik nu test en hij is wit en ik word niet ongi ik toch blijf testen, en dat vind hij zonde. Heeft hij ook een (nuchter) punt!

6. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Haha mannen snappen er ook niks van:p
    Op zich is maandag nog wel te overzien toch?

7. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ja vind ik ook, ga maandag samen met hem op dan en gaan we het zien.. PFf. Als het wel raak is moet hij meteen de deur uit om te werken haha ook vreemd voelen we ons dan denk ik.

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoi meiden. . gewerkt vandaag en daarna nog een verjaardag dus was erg druk! niet meer getest maar dat hoeft ook waarschijnlijk niet meer.. heb knallend koppijn, krampen en sago dus dat breekt vannacht of morgen wel Door denk ik :(
    morgen even kijken met mannetje of we een pauze inlassen en wanneer ivm december maand. .
    toch vraag ik mezelf af waarom lukt het niet als je het elke dag doet, waarom lukt het dan ook niet als je het om de dag doet, als je blijft liggen, als je extra vitamine slikt, als je het loslaat pff jullie horen het al mijn maandelijkse dip momentje is al begonnen... nu de ongi nog

tika super gave kleur! i like it! !!!

9. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Thanks Mariah.

Vervelend mariah dat je zo voelt. Houd vertrouwen!! Binnenkort heb jij vast een mooie test in je handen!

10. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Mariahh balen meid! Toch hoop ik dat je niet ongi word voor je! En id ik heb de 5 maanden hiervoor ook weleens gedacht ik voel mijn ei en klus heel gericht. Hoe kan het dan nog niet raak zijn. Ik doe mijn benen in de lucht, kussen onder mijn kont en blijf liggen. Wat moet uk nog meer doennnnn!

11. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3891 Milie, 17 jan 2015
    Laatst bewerkt: 17 jan 2015
    Vervelend dat je je zo voelt Mariahh! Ik hoop dat de ongesteldheid toch uitblijft...
    Haha Vanessa , sterkte met de testdrang!
    Mijn duimen draaien voor jullie meiden!!
    Het lijkt er idd soms op dat het geen fluit uitmaakt hoe hard je probeert en hoe vaak je klust. Volgens mij komt er ook echt een stukje geluk bij kijken ofzo. Het lijkt iig toch echt precisiewerk, waarop er exact op het juiste moment een zaadje bij het eitje moet komen en dan heeft het bevruchte eitje ook nog een weg af te leggen.... Frustrerend dat we daar helemaal geen controle of zicht op hebben!

Oh en Tika, erg leuk zeg die box! Ik ben overigens ook fan van het kastje dat ernaast staat :D

12. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Het is ook geluk hebben een vriendin was bij de eerste na 1 jaar zwanger en nu van de 2de gelijk de 1ste ronde

13. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Pff heb sinds donderdag lage rugpijn vamdaag helemaal erg.
    Maak me best zorgen maar op google staat dat het normaal is.
    Heb gewoon veel te veel getild op mn werk.
    Ook weer kramp in mn buik niet pijnlijk lijkt ook of mn buik steeds hoger gaat.
    Ook last van obstipatie daar kan de kramp ool van komen natuurlijk. .blijf het toch spannend vinden al die dingen die je ineens allemaal voeld.

14. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liesje, je lichaam is dus lekker hard aan het werk! Wel mooi zo'n hoge buik. Vervelend hoor die rugpijn! Ik merk ook dat ik op m'n werk echt op moet letten, je voelt alles veel sneller in je rug. Jij ontkomt zeker echt niet aan tillen hè?
    Ik zou voor de obstipatie om Metamucil vragen. Heeft mijn gyn voorgeschreven, mag je gewoon hebben tijdens de zwangerschap. De vezels helpen om de ontlasting zacht te maken, maar je moet er wel goed bij blijven drinken. Bij mij was het ook niet om uit te houden, je krijgt er idd echt nare kramp van.

Ik stond gister voor de spiegel en schrok gewoon een beetje, mijn buik was ineens een stuk gegroeid! Voelde me ook heel trots! :)
    Moet wel zeggen dat het 's ochtends wel weer wat minder is..
    Ben ook al ruim 1,5 kg aangekomen... Moet denk ik wel een beetje op mijn snaaien gaan letten, want dat wordt steeds erger! :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,8 KB
      Weergaven:
      5
  15. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Moi buikje al!
    Hier mijn buikje groeit snel..
    Ga morgen zeggen dat ik de zware kinderen niet meer zoveel til.

16. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Mariahh, wat naar dat je je zo voelt.
    Hoop toch op een positieve test voor je!

Liesje, je moet echt oppassen met tillen hoor.
    Die kramp in je buik kan ook komen van je rugpijn.
    Even weekje rustig aan doen hoor!
    Bij mij helpt het drinken van sinaasappelsap tegen obstipatie.
    Blijft inderdaad spannend al die pijntjes andere dingen die je voelt.
    Ook mooi buikje al!

Millie, mooi buikje!!
    Ik ben net een kilo aangekomen maar jij hebt er natuurlijk 2!

17. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Milie denk dat je dat groenige queen ann nachtkastje bedoeld? Daar zijn we ook heel blij mee, heb ik vorig jaar gekocht op MP en daarna opgeknapt na een workshop met Annie Sloan verf.

Mooie buikjes meiden!:)

Hebben jullie geen trapjes op je werk Liesje? Probeer alles zoveel mogelijk daarmee te doen. Alles staat natuurlijk met elkaar in verbinding en alles moet groeien. Misschien kun je evt kijken voor zo'n verstevigende buikband? Goed aan blijven geven bij je collega's en leidinggevende kunnen zij er rekening mee houden.

Vervelend dat jullie ook zo last hebben obstipatie! Heb ik weinig last van gelukkig.

Zo meteen weer met de babykamer aan de gang, had alleen verkeerde grondverf gekocht op terpetinebasis:(
    Dus nu even tot 12 uur wachten en dan gauw grondverf op waterbasis halen.

18. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah je bent ook wel weer lekker gegroeid, liesje! Mooi hoor!

Tika, die bedoelde ik idd! Heel leuk gedaan! Veel plezier met klussen vandaag. Zijn jullie er qua kleuren ook helemaal uit?

Beeb, dat is waar, maar volgens mij hoor ik niet veel meer aan te komen nu. Moet me maar een beetje in gaan houden!

Hebben jullie al duidelijke veranderingen in smaak? Meer zin in bepaalde dingen en sommige dingen ineens niet meer lusten?

Mariahh, hoe gaat het vandaag?

19. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Bij mik zit er ook al 2 kilo aan eet ook meer brood enzo.
    Ik lust geen koffie meer voor de rest niks.
    Heb wel veel meer trek in eten.

20. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    jullie zijn lief hihi :)
    hier nog geen ongi maar verwacht t wel elk moment ..
    gaan het nog 1 ronde proberen en daarna even 3 maanden rust als we dat vol houden..
    dochter is weer ziek wordt er zo moe van :( ze heeft geen koorts maar spuugt slijm en dik wit speeksel deze ochtend al 5x .. iemand een idee wat dat kan zijn? ze hoest nl niet en heeft ook geen snotneus vandaar dat ik alweer in de stress zit waar dit nu weer vandaan moet komen .. ze is suf en eet en drinkt niks gaaaaaaan we weer *zucht*

liesje en millie mooie buikjes!

liesje idd niet teveel tillen hoor! anders je werk even met vk overleggen die kan je adviseren wat wel en wat niet dan kan je dit weer doorspelen naar de bedrijfsarts. .

Deel Deze Pagina