Oeff.. Wst kan je gevoel verschillen per dag... Vandaag vind k t toch weer spannend.. Nog steeds geen teken van menstruatie, ook niet vsn zwangerschap hoor...
Temperatuur jij niet Tessebes? Zou in jouw situatie wel echt handig zijn denk ik. Vanesje, ik zou het doen. Het kan je LF (periode tussen ei en menstruatie) maar met 1 dag verlengen hoor en geeft je lichaam wel veel positieve impulsen die een zwangerschap weten te bevorderen. Liesje, top dat je het hartje weer gehoord hebt, stelt dan toch weer even gerust en krampen zijn heel normaal. Oooo je werkdag is te overzien Beeb, hopelijk valt het mee. Hier word ik echt gek op het werk. Zo'n slechte mbo opleiding hier, docenten kunnen echt niet lesgeven, waardoor ik 10 x harder moet werken. Bloedirritant! Ik kan ze geloof ik nog beter zelf les geven! Mijn rug doet nog wel zeer, maar kan wel weer rechtop lopen, dus is al wat gezakt gelukkig. En die buik heb ik erop gezet omdat iemand dat vroeg om het geslacht te kunnen schatten.
Nee niet gedaan deze x mammadoe, ook geen ovulatietesten, dat beviel me ovrigens prima! En had er ook helemaal geen moeite mee, maja. Nunkom iknin de dagen waarop je, in een normaal cyclus, zou testen en dsn wordt t toch wel spannend... Ik durf alleen nie zo goed te testen.. Hoop dat t doorbreekt nog voordat k t wel durf, of dat t een positieve wordt.. Miss wacht k nog wel tot t weekend
Onze aankopen van nextdirect, ff delen hoor. Zo leuk en klein allemaal Het is heel basic, maar we gaan nog wel verder kijken voor andere leuke dingen!
Tika, snoezige kleding!!! Dames, heb toch even een vraagje! Lees toevallig op een blog (dat eigenlijk niks met zwangerschap te maken heeft) dat meteen douchen, wassen na de seks niet goed schijnt te zijn en met zekerheid de kans op zwangerschap met 35 procent vermindert..!! Ik geloofde het niet dus ging even googelen en nu lees ik het overal..!! Voor de zwangeren, deden jullie niet meteen wassen na de 'daad'? Ik vind dat namelijk heel vies zo tussen m'n benen dus na gemeenschap sta ik of hij eigenlijk altijd op of om compleet te douchen of als k lui ben gwn met de douchekop in m'n hand m'n 'vriendin' schoon wassen.. Weet wel dat t bevorderend werkt te blijven liggen voor tien min ma dat doe k eerlijk gezegd ook niet zo lang. Ma over dat wassen was ik dus benieuwd! Thx dames
Oh en wisten jullie dat glijmiddel zaaddodend werkt?! Zelfs speeksel! Ja sorry haha maar ik schrok wel even wat ik las. Gebruik t amper/nooit maar toch dingen die ik niet wist..
Ik bleef vaak even liggen. Had gelezen dat als je juist zelf klaarkomt daarna het nog bevorderlijker is. En na 10 minuten ging ik gewoon plassen, wassen of douchen.
Ja wist ik. Wij hebben het glijmddel in die tijd echt even laten staan. Je hebt ook zaadbevorderende glijmiddel op de markt overigens, mocht je het toch willen gebruiken. En ja zeker wel even blijven liggen idd. Kussentje onder je billen ik bleef altijd een half uur wel even rustig liggen. Zelfs een x een hele nacht. Maar dat vond ik toch geen succes haha. Leuk Tika! Vooral die leeuw is leuk nog even en dan kan ik ook beginnen met shoppen. Lijkt me voor een zoon wel moeilijker dan voor mijn dochter. Bij meiden heb je meer opties, qua leggings, rokjes, jurkjes, maillots.
Mooie buik mamadoe! Groeit goed Door! ! Blijft spannend he Tessebes! Ben zo benieuwd!! Beeb je werkdag zit er alweer bijna op.. Lekker rustig aan doen vanmiddag! Hoop dat het is meegevallen! Lieve kleertjes Tika! Dat rode en dat blauwe pakje zijn stoer! Heel leuk! Dat laatste wist ik wel van t speeksel, maar al dat andere niet.. niet dat wij glijmiddel gebruiken.
Ja daarom hebben we het nu vrij basic gehouden. En gaan we binnenkort even richting de primark in zaandam (was niet veel newborn begreep ik) maar er zitten in zaandam genoeg andere leuke dingen. Je ziet op sites duidelijk verschil hoor voor meiden is veel meer te krijgen dan voor jongens. En dan moet het ook maar je smaak wezen..
Ik bleef vaak niet eens liggen en ging gelijk plassen en wassen. Ik deed wel ik onder of op z'n hondjes. Leuk tika ik kan niet wachten tot we kunnen shoppen! Volgende week donderdag avond hopen we het te weten zo spannend.
Hoop gekletst in een keer Tessebes, zeker spannend zo. Hopelijk heb je een goede cyclus en test je snel positief! Leuke kleertjes Tika!! Yankee, volgens mij hebben wij zelfs seks gehad onder de douche tijdens de vruchtbare dagen Maar ik geloof best dat grondig wassen en uitspoelen zeker de kans verlaagd op een zwangerschap. Je spoelt immers veel weg maar aan de andere kant blijft er ook veel achter. Als jij je er prettig bij voelt zou ik het wel blijven doen maar niet zo grondig als uitspoelen. Ik bleef wel elke keer even liggen. Ben 1 keer in slaap gevallen...bah haha. Maar na die 10 minuten wel vaak gewoon plassen en even douchen. Werk"dag" viel uiteindelijk heel erg mee. De eerste cliënt stuurde me weg omdat ze ziek was dus dat scheelde al 2 uur werken haha. En bij de 2e viel tijdens het thee drinken de stroom uit en die ging nooit meer aan dus kon niet stofzuigen En dus ook niet dweilen. Scheelde weer een half uur haha. Dus even met hondje wandelen, even lekker douchen en daarna nog even kijken of ik wat kleine dingetjes in het kamertje kan doen!
Mooie buik mamadoe! Yankee hihi ik denk dat er zoveel "slecht" is voor de vruchtbaarheid dat je het niet eens allemaal wilt weten mooie kleertjes tika! was de levering snel? twijfel ook om daar wat te bestellen nl... tip: 50% korting z8 website! Heel leuk merk normaal best prijzig maar met korting goed te doen! wees er wel snel bij want t ģaat hard! Hier nog steeds geen ongi. . Vandaag cd 29 test pas vrijdag of zaterdag als er dan nog geen ongi is gezien hij gister nog vet negatief was zal je net zien ben ik aan de beurt met zoon lange cyclus spannend tessebes ik duim voor je hoor!
Hahah dat jullie dat allemaal wisten!! Zit overduidelijk in m'n vruchtbare periode. Deze periode niet getempt of ovu testen gebruikt maar kan aan m'n slijm zien dat ik morgen of Max overmorgen m'n ei heb. Klopt ook wel met vorige maand qua cyclus duur. Ben over 6 dagen op vakantie dus de gehele wachtbankje zal ik daar beleven. Denk dat de tijd dan wel heel snel zal gaan. Ben benieuwd!! Meiden die moeten testen! Veel succes !! Het is nu echt tijd voor een posi test hier!!!
Lief dat kleine spul,! Ow mariah dat hoop ik niet voor je! Hoop dst anoniempje ook gauw weer op gang komt Yankee ik wist t wel maja.. Schoon van ondr vindt ik toch wel belangrijk.... Ik blijf altijd kwartiertje liggen ga dan plassen en even snel afspoelen onder de douche.. Nooit van binnen.. Maar goed kan nog niet vertellen of het werkt of niet
Tika wat een schattige kleertjes! Ik wist id wel veel maar hoorde een paar dagen geleden pas dat speeksel niet goed is . Maar blijven liggen, kont omhoog en niet meteen plassen en alles eruit wassen wist ik wel. Maar toch worden er veel wel zwanger die meteen plassen en wassen. Dus blijft koffiedik kijken..
Heb het volgens mij vrijdagavond besteld en had het maandagmorgen in huis! O en je kunt achteraf betalen met KLARNA. Dus als je het niet vertrouwd zou ik dat zeker doen! Z8 waren alle leuke babykleertjes in ieder geval al weg.. Was vanaf gisteravond al sale en de website liep aldoor vast en storing..
Heb zojuist een belly warmer gekocht. Die ben ik even aan het uittesten Echt warm in 3 minuten en voelt net zo warm als een metalen kruik die je moet vullen met water. Heerlijk haha.