Ik ga ook voor zo'n elektrische kruik, lees en hoor te veel over die metalen kruiken en heet water. Dus hoor graag hoe die bevalt bij je Beeb Heb vanmiddag voor mezelf een heel lijstje gemaakt vanuit ervaring vanaf het forum, andere uitzetlijsten wat we ongeveer nodig hebben. Heb een tik met lijstjes maken Controle net gehad, was weer prima. Leuke website tips gekregen voor kleertjes van mijn verloskundige. Die ga ik zo ff onderzoeken. Als het wat is geef ik het weer door
Ik heb ook gehoord dat die elektrische kruik fijn is. Als ik een baby mag krijgen ga ik die ook bestellen. Wat fijn dat de controle goed was tika! Trouwens, vandaag contact gezocht met mijn dokter. Gezegd dat ik 6 maanden bezig ben en dat het nog niet gelukt is. Ze gaf aan ondanks mijn leeftijd, 34, dat ik een jaar moet wachten met onderzoeken. Maar mijn man mag wel zijn zaad laten controleren. Hierna contact gehad met een acupuncturist. Hij gaf aan dat hij kan helpen. Hij zei dat hoe ouder je bent hoe meer stres er ligt opgeslagen in je cellen en oa dit vermoeilijkt het zwanger worden. Ik zei al ik heb geen stress, maar volgens hem gaat dit automatisch in je lichaam zitten na iedere stres in je leven. Dus ik ga maar even heen, baat het niet.. Verder zei hij dat hij tevens tips had voor poeders en pillen zoals tarwekiem olie. Maar de rest hoor ik nog. Voorsmijt gevoel moet ik wat doen, kan niet werkeloos zitten wachten op de volgende mislukte ronde.. Misschien helpt Het. Maar zo ie zo helpt het mij ff mijn gedachten te verzetten, iets doen is therapie bij mij
Vanesje, goed natuurlijk dat je ermee bezig bent maar weet niet of ik persoonlijk geloof in acupunctuur en of t zou helpen een zwangerschap te bespoedigen. Alhoewel zoals je zelf al zei baat het niet... Ik heb vandaag inentingen gehad voor onze vakantie en heb veel pijn aan 1 arm waar de DTP vaccinatie is geplaatst. Kan hem Amper omhoog tillen. En manlief vandaag vroeg thuis ivm vaccinaties, en maar even gezellig gemaakt en had pijn tijdens de daad en dat heb ik alleen als k aan t ovuleren ben. Dan heb ik last Van steken.. denk morgen of dag erna Max eisprong .. Vind wel dat de tijd echt voorbij vliegt. Kan me als de dag van gisteren herwinnen hier actief te zijn en kijk nu gwn alweer de helft zwanger en weten binnenkort het geslacht al! Super leuk om zoveel te kunnen delen in een groep..
Balen dat je arm zo pijn doet, sommige prikken zetten ze in de spier... Bleeh! Ben het met je eens dat de tijd vliegt, augustus registreerde ik me en nu alweer januari! Wachten op nod duurt eeuwen maar toch vliegt de tijd! Ja ik denk ook maar zo baat het niet.. Kost me maar 10 euro per keer, rest word vergoed. Display hem maar wat proberen!
Ik vind hem erg lekker Blijft wel minder lang warm dan ik dacht maar hij is 2e hands dus geen idee hoe oud ie is. Denk dat ik er zo wie zo een nieuwe bij koop. Fijn dat alles goed was Tika! Vanesje, dat je man gecontroleerd kan worden is in ieder geval iets. Heb trouwens wel vaker positieve ervaringen gehoord over acupunctuur dus zou voor mij ook zeker een optie zijn. Hopelijk helpt het jou ook! Yankee, die dtp prik is een nare. Ik heb er toen ook een paar dagen laat van gehad. Spannend dat je al weer bijna op het wachtbankje zit! Vind het ook een erg fijn groepje! En de tijd gaat inderdaad onwijs snel!
Zucht... Mag ik even ventileren...tr afleiding van werk en baby gedoe ben ik al een poosje bezigmet ontwerpen van accessoires en kleding.. Ik vind t echt leuk en wil er wst mee doen..speel al een poosje met t id een cursus of opleiding te volgen voor modeontwerper of iete dergelijks, om me meer te verdiepen in technieken, materialen en tactieken om iets op de markt te brengen.. Leuk leuk dacht ik.. Vertelnik het vandaag aan manlief krijg ik zo'n stomme reactie.. Wst heb je er aan... Denk daar maar is over na, leuk voor de hobby meer niet... Heb j daar wel tijd voor.. Werd ff afgekraakt dus... Owwwww hatelijk hij heeft ook een hobby, dj en produceren hij heeft hiervoor ook al 2 cursussen gevolgd en daar heftie mij nooit ovr gehoord, zijn drasitafels stonden voorheen altijd pal in de woonkamer en nu heeftie zelfs een eigen studio kamer...Heb ik nooit moeilijk over gedaan, toen ik daar ook mijn naaimachine neer wou zetten, was ik al een beetje een indringer.... Kandie niet gewoon zegge leuk schat moet je doen... Hij vindt t te hoog gegrepen..... Dt voelt eel een beetje als een stomp in mn maag.. Tis niet dt k me baan er voor opgeef ofzo.. T lijkt me gewoon leuk!...... Nou wastie al niet super gezellig vandaag maar toch.. Stomme reactie...
Gefeliciteerd Yankee! Ik geloof opzich wel in acupunctuur, heb het zelf ook een tijdje gedaan (spanningshoofdpijn en stress klachten) Werd er wel rustiger van. Je kunt het altijd proberen Vanesje! O en die sites waren niets haha heel alternatief...
Mannen tessebess grrr flauw kunnen ze zijn he lekker doen leuk toch ik ben gek op kleren tasjes en frutsels vandaag een grootte sleutelhanger met home gekocht van vilt kan ik helemaal blij mee zijn.
Gefeliciteerd Yankee!! Tessebes, trek je niks aan van je man. Als je het kan betalen en het lijkt je wat moet je het vooral doen! Als je het niet doet krijg je er spijt van. Dan kan hij het wel onzin vinden maar jij vind van niet. Je maakt nu al allerlei leuke dingen waarom zou je dan niks aan een cursus hebben? Ik zeg, gewoon doen!
Helemaal eens met Beeb, gewoon doen wat jij leuk vindt! Yankee, van harte gefeliciteerd!! Voor nu iig nog even veel klusplezier gewenst en succes op het wachtbankje ! Jij trouwens ook, Liva! jij zit toch ongeveer in dezelfde fase? Vanessa, inderdaad geen verkeerd idee! En mocht het niet werken, dan helpt het wellicht wel op andere vlakken zoals bij stress o.i.d.. Wat goed dat ze het zaad van je man al wel vast gaan controleren. Wel spannend voor hem, of niet? Tika, fijn dat alles goed was bij de controle. Leuk dat je dat soort tips krijgt van je verloskundige! Mammadoe, mooie buik hoor! Jij groeit lekker door zeg! Hoe gaat het nu met de misselijkheid? Mariah, al tekenen van ongesteldheid? Ik duim voor je! Hoe gaat het nu met je dochtertje? Pfff nou ik heb nu ook de buikgriep te pakken. Gister niks binnen kunnen houden, behalve uiteindelijk een kopje thee en een banaantje. Arme kruimeltjes in m'n buik .... Vandaag gaat het gelukkig al wel iets beter, dus heb goede moed dat ik eind vd dag wel weer de oude ben. Heb me maar wel ziek gemeld, ga nu echt niks forceren!
De tijd vliegt idd meiden! We hebben elkaar ook al 3972 berichtjes gestuurd binnen dit onderwerp! Gezellig hoor
Balen Millie dat je een buikgriep hebt. Inderdaad niks forceren en lekker thuis blijven! Zou zeker de rest van de week thuis blijven. Dat wilde ik toen ook niet maar ben blij dat ik het wel gedaan heb want ziek zijn is nu echt een aanslag op je lichaam. Beterschap!
Goedemorgen allemaal gefeliciteerd yankee! en wat een leuke naam ook! millie, buikgriep heerst enorm! dochter had het ook hopelijk ben je snel beter! Nu lekker de tijd nemen om uit te zieken.. vanesje spannend acupunctuur, benieuwd of het helpt! Tessebes niks van aan trekken hoor! echt zoon stomme mannen reactie! Hier nog geen teken van aankomende ongi.. Vandaag cd 30 alweer
Mariah, thx!! Je vorige cyclussen waren beduidend korter!! Dus ik zeg even een nieuw testje!!!!!! Wel al wat symptomen??
gefeliciteerd yankee! en een leuke naam ook! millie, buikgriep is echt heel vervelend, rustig aan doen en lekker de tijd nemen om uit te zieken.. En vertelde het aan mijn man dat ze zijn zaad willen controleren, hij keek niet eens op, zei gewoon ok, ik vroeg of ik een afspraak bij de dokter moest maken maar dat zou hij zelf doen zei hij. Verder heeft hij er niets over gezegd. Ik ook maar niet. Geen idee of hij er echt zo makkelijk over denkt of dat hij even de tijd nodig heeft om erop voor te bereiden. Maar ik laat hem even. Kijken wat hij doet.. Tessebes niks van aan trekken hoor!! Doen wat je hart je ingeeft. Jij mag ook net zo goed een hobby, en als hij er wat van zegt zou ik opsommen wat je zei, eigen kamer, veel spullen, ook cursussen gevolg etc. En soms moet je niet teveel tegen mannen zeggen, maar gewoon doen. Dan hoor je ze niet ha ha. Spannen Mariahh!