Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Beeb, 1 nov!! :)

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

NOD:

Mariahh 1 oktober
    Liesje 3 oktober
    Mammadoe 3 oktober
    Liva 5 oktober
    Beeb 9 oktober
    Milie 9 oktober
    Deborah 14 oktober
    Tessebes 21 oktober
    Vanesje 25 oktober
    Kaatjekaa 29 oktober

Yankee 1 novemver

Zwanger!:
    Tika 17-20 september nod

3. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Hey liesje12345
    Jij er ook een week last van. Toch raar t hoort maar den paar uur. Maar danzijn wij een van de weinige uitzonderingen haha. Ik heb de vorige x niet zo op gelet omdat t de eerste ronde was. Maar weet wel dat de pijn steeds erger werd en ineens was t weg. Denk dat als t weg is dat dab de eisprong is geweest. Nu wordt t ook steeds erger , maar ik ga er op letten.....

Jammer yankee. Maar idd kop op, nieuwe ronde nieuwe kansen. Maar is altijd jammer als je weer opnieuw die hele cyclus door moet, duurt zo lang ;)

Beeb87 kan ook juist goed nieuws zijn dat je geeb klachten hebt, hoop mag je altijd houden :)

4. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ja mijn moeder heeft er ook een week last van.
    Vind wel fijn dat ik m voel.

5. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Ik ben inderdaad ook wel blij dat ik m voel...

Om 12.00 weer ovulatietest gedaan die was ietsjes donkerder als vanmorgen. Nu net weer en nu is hij een stuk lichter. Maar ik voel de ovulatie pijn nog wel. Weet niet of ik er nu vanuit moet gaan of de ovulatie is geweest. Heb niet de bekende knaltest gehad, zat er wel dichtbij....... Begrijp er niets meer van.

6. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Beeb, kan best dat je zwanger bent zonder symptomen hoor. Ik kreeg bij mijn eerste zwangerschap pas rond week 7/8 de eerste symptomen.

Deborah, bij het testen is het van belang dat je het tussen 10:00 en 19:00uur ergens doet, en dan het liefst iedere keer op dezelfde dag en twee uur voor je test niet of nauwelijks drinken dat beïnvloed de meetbaarheid van je lh-piek.
    Ik deed elke dag rond 4/5uur als ik uit mijn werk kwam. En toen ik zag dat hij bijna kwam deed ik de volgende ochtend nog een extra test om 10uur en had ik mijn positieve te pakken, in de namiddag was hij alweer even (lichter) gekleurd als die middag ervoor. Had ik hem dus niet in de ochtend ook gemeten had ik niet geweten dat ik de knaller al gehad heb.

Morgen moet ik ongesteld worden, vooralsnog niets maar mijn buik rommelt enorm. Ene moment heel veel krampen, dan weer steken.....spannend het kan alle kanten op. Morgenochtend niet ongesteld? Dan ff een testje wagen. Spannend!!!!

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Deborah kan je er niet een foto van maken en ze op een rij leggen?

8. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Thx voor de info mammadoe. Ik test morgen rond 10.00 wel weer. Als t dan weer licht is weet ik da ik hem heb gehad... wie weet wel een knaller dan....

Spannen voor jou zeg, ik ga voor je duimen

9. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Hopelijk heb ik m nu CAM01430.jpg

Bovrnste 2 van gister

3E van boven af is vanmorgen

4E van 12.00 en onderste van net

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Vanmiddag getest Met etos, negatief dag 32 van cyclus dus ga er maar van uit dat het deze ronde niks geworden is. Nu wachten op ongi dan kunnen we weer opnieuw beginnen ; ) hopelijk komt t snel..

Deborah lijkt idd wel of die van 12 uur dan je knaller is geweest...

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hmmm lastig. Als het zwangerenkids testen waren geweest had ik gezegd negatief en nog altijd geen ei gehad. Heb begrepen dat je bij action testen makkelijk je ei mist, misschien wel omdat ze niet zo knallen, dat weet ik niet. Dus als ik jou was zou ik sowieso nu veel met je man naar bed :)

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Mariahh, balen joh! Hopelijk dan maar snel een ongi zodat je niet nog onnodig lang aan het wachten bent.

13. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hou yankee: jammer dat je ongesteld geworden bent.
    Ik herken wel wat je zegt over vroeg testen. Ik was vorige maand ook 4 dagen voor NOD aan het testen, toen kwam er niets uit maar dan ga je denken wie weet hcg nog laag het kan nog. En dan weer teleurgesteld als je ongi word. Dus ik ga ook pas testen op NOD of een dag erna.

14. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vanesje!!

Ja, dat is zo inderdaad !!
    Goed voornemen. Nu maar eens ervoor zorgen dat we ons daaraan houden hihi

15. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Ik heb 123 thuistest ovulatie testen. Begreep laatst dat sie ook niet top zijn.....De ovulatiepijn wordr nu ook minder lijkt, dus denk dat t wel geweest is. Of ik moet morgen weer meer last hebben. Ik test morgen nog ff om te checken, maar we hebben het voor de zekerheid weer ff gezellig gemaakt :)

Dank jullie wel voor t meekijken :)

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Goedzo! Als je het om de dag doet maakt het eigenlijk ook niet uit idd.
    Eerst had ik allemaal menstruatie achtige krampen maar wat ik nu in mijn buik voel lijkt heel erg op het gevoel van zwanger zijn, hetzelfde als de vorige x. Echt vaag! Beetje een vol en oprekkend gevoel. Wat zou dan heerlijk zijn!!! Snel slapen, des te eerder sta ik (hopelijk) met een (positieve) test in mijn hand.

17. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Hihi heerlijke gedachten mammadoe. Ik hoop t echt voor je, succes morgen met testen. T klinkt in ieder geval positief

18. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Mammadou; succes! Ben heel benieuwd morgen!

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Helaas pindakaas 😒
    Deed mijn plasje, test erin, en terwijl die aan het testen was bij het afvegen bloed 😖
    Jammer! Had er weer zwaar over gedroomd dat ik positief testte. Hopelijk komende maand niet ziekjes en lekker baby's maken.

20. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Jammer mamadoe!!

Hier ook ongi! Volgende NOD is 2 november we gaan er weer voor ;)

Deel Deze Pagina