We houden het spannend tessebes ik verwacht er niks van gezien ik echt 0.0 symptomen heb, zelfs niet van een aankomende ongi.. wil zaterdag pas testen als er dan nog niks is .. jij al enig idee wanneer je wilt testen ?
Beterschap Milie, buikgriep is nooit fijn.. Tessebes, gewoon doen! Je hebt echt onwijs leuke dingen laten zien! Denk echt wel dat je dat kan.. Mannen snappen er niets van Die nutella verslaving begrijp ik nog wel, maar banaan lijkt me niet zo lekker. Maar eet smakelijk Beeb Je houdt het spannend Mariah! Ben benieuwd Vanesje of er nog wat uit dat onderzoek komt. Hier vanmorgen heel angstig op de weegschaal gestaan. Viel gelukkig allemaal mee! +4 Dus dat vind ik voor bijna 22 weken best netjes
Heel netjes Tika, laatste x dat ik heb gekeken (1,5 week geleden ofzo) stond ik nog op -4. Mariah, Je eerste cyclus was 32 dagen, wie weet dit x ook iets langer zoals dat. Ook spannend nu voor Tessebes! Hopelijk dit weekend meer nieuws! Yankee, van harte gefeliciteerd met je nichtje Jasmijn, die naam komt oo mijn lijstje erg leuk! En jij mag al bijna naar Thailand! Wat geweldig! Wanneer vertrek je precies? Vanesje, grappig dat je vriend zo nonchalant doet, wie weet gaat ie er pas wat later over nadenken. En bij mijn heeft een laserbehandeling (werkt hetzelfde als acupunctuur alleen zonder naalden) heeeeeel goed geholpen bij het stoppen met roken! Dus wie weet. En idd, je doet dan voor je gevoel eens wat anders dan dat irritante afwachten. Tessebes, snap dat het irritant is die ruzie met je vriend. Misschien bedoeld hij het wel goed en wil hij je beschermen tegen teleurstellingen. Bang dat je een opleiding doet om er vervolgens geen werk in te kunnen vinden. Misschien nog eens duidelijker aan hem uitleggen wat jij er van verwacht, dat het meer voor de hobby is. Millie, wat vervelend dat je buikgriep hebt, hopelijk is het maar kort en die kleintjes die pakken wel wat ze nodig hebben hoor. O tosti chocpasta, banaan is idd erg lekker. Heb ik laatst voor het eerst geprobeerd. En die baby belly warmer had ik hier tijdje terug getipt. Hij is idd sneller afgekoeld dan een gewone kruik, dus dat ligt niet zozeer aan het feit dat ie wat ouder is. Denk een btje hetzelfde effect als met de magnetron, snel warm en dus ook sneller koud. Ondanks dat blijf ik het een ideaal ding vinden. Ja buik groeit wel lekker door hier, maar heb ook al een kleinspeklagje van mezelf, dus dat scheelt ook gelijk dat het optisch al een wat dikkere buik. De misselijkheid is een stuk minder weer. Niet zo allesoverheersend zoals in het eerste trimester, maar genieten van warm eten is er niet bij. Af en toe van de vlagen. Maar komt goed. Morgen weet ik hopelijk het geslacht meiden!! Echt zo gruwelijk benieuwd! Als het niet te zien is door de houding van de kleine ben ik denk wel even flink teleurgesteld!
Naja t was niet eens ruzie, en na mijn uitleg draaide die wel bij.. Majs stom om meteen zo e reageren, vraag dan eerst... Anyway ik twijfel nog en zijn resctie was niet heel bemoedigend.. Heb iig de gids aangevraagd ksn k t is rustig doornemen..,tis een cursus van een jaar.. Ik heb zoveeel ideeën in mn hoofd, heb alleen wat handvaten nodig om ze tot uiting te brengen! Oww ik heb net quesadillas gemaakt.. Slecht maar ooooow zo lekker
Spannend hoop het zo voor jullie! Net lekker gezwommen met een vriendin en haar kleine zo leuk. Zatvde nieuwe collectie van z8 te bekijken zo leuk en duur. En vriendin zei snooze baby hebben leuke kleden enzo. Meiden duim voor een mooie test! Vanessa wanneer gaan ze het checken?
Hoi liesje, bij mijn man weet ik niet wanneer ze het gaan checken. Ik laat het een beetje bij hem, dus als hij belt voor een afspraak zien we wel weer. Leuk baby zwemmen! Tessebes gelukkig is hij bijgedraaid.. Mannen. Ben zooo benieuwd Mariahh en tessebes!
Ik reageer vanavond uitgebreid want ben nog op kraamvisite bij m'n zus maar Beeb!!! Tosti nutella banaan is al jaren m'n fave en iedereen verklaart me voor gek. Vind t wel alleen lekker met witte boterham (eet behalve hiervoor Nooit wit brood) ma is idd jammie!! Kreeg er meteen zin in toen ik het las
Netjes hoor Tika, +4kg! Mammadoe, die belly warmer is inderdaad erg handig. Snel warm dus eventueel 's nachts tijdens het voeden makkelijk weer warm te maken zonder geklooi met water. Was echt goede tip van je! Zo spannend dat je morgen weet wat het is!! Tessebes, als het je na de gids nog aanspreekt gewoon echt doen hoor. Wie weet wat je na die cursus nog meer kan! Kan maar zo dat je eigen winkeltje ineens een stukje dichterbij komt Yankee, je bent echt niet gek hoor! Zit te twijfelen of ik nu weet een tosti maak hahaha. Vanmiddag bij babypark met m'n moeder geweest. Ben nog steeds fan van de Mutsy Evo Urban Nomad. Vond hem helemaal niet schokkerig. Hij reed net zo fijn als een Joolz die ik had geprobeerd. Ennnnn hij past in mijn auto Ook niet onbelangrijk haha. Enige is dat het een model van dit jaar is dus we zullen hem nieuw moeten kopen. Kunnen we hem wel helemaal samen stellen haha. Toch maar snel met vl gaan kijken!
Leuk mammadoe! hoop dat het kindje er zo ligt zodat jullie het goed kunnen zien! Veel plezier alvast! Fijn toch dat je hem niet vind schokken! Het is verder ook gewoon een mooie compacte wagen!
Weet je wat ook een geweldig merk is: Mim-pi. Lekker fel! En weet je welke rompers je echt zou moeten kopen? De stretch rompers van Hema. Die zijn iets duurder, waar zitten als gegoten, makkelijk aan te trekken en je doet er langer mee omdat ze stretch zijn. Bovendien blijven ze ook langer mooi. Ze hebben er regelmatig aanbiedingen op. En eten jullie al af van de mama mazzeldagen? 2x per jaar in Maart en September 20% korting op het gehele assortiment bij Prénatal. Dus als je bijv die Mutsy nieuw wil kopen, zoud dat in Maart bij de Prénatal doen!
Ja dat scheelt dan weer. Maar hou je ogen open, babydump of andere winkels hebben soms weer acties dat je er een maxi-cosi bijkrijgt ofzo en als je die toch al zou kopen kan dat ook voordelig uitpakken. Maar de mama mazzeldagen zijn altijd wel heeeeeel fijn!
Inderdaad erg handige tips! Veel plezier vandaag Mammadoe! Hoop dat de kleine in een goede positie ligt!
succes vandaag mamadoe ben erg benieuwd! hoelaat mag je ? ik had toen de wagen v babypark en kreeg idd een maxi cosi en verzorgingstas naar keuze cadeau ook was het fijn omdat wij midden in een verhuizing zaten dat we een datum Londen afspreken wanneer hij geleverd zou worden vandaag alweer cd 31 en nog niks te bekennen al voel ik me vandaag wel raar ( alsof ik zwaar ongi ben zeg maar ) tessebes al nieuws? liva & pricil waar zitten jullie nu in de cyclus? anoniempje al meer nieuws?