Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    #4021 Tika86, 22 jan 2015
    Laatst bewerkt: 22 jan 2015
    Ja daarom vroeg ik me af hoe het met haar ging!

Ik denk dat Beeb een meisje krijgt! maar dat was meer omdat ik via de skull theory keek.
    Bij Liesje zegt mijn gevoel een meisje.

Heb net te horen gekregen dat ik de schommelstoel van de vriend van mijn moeder mag lenen:D
    Wilde zo'n stoel heel graag voor op de babykamer!

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik begin meer naar meisje te nijgen omdat meerdere mensen het in de omgeving zeggen zonder dat ze foto's hebben gezien haha.
    Als ik de foto's bekijken zeg ik bij een hoop meisje maar bij een aantal ook jongen. Lekker verwarrend :p

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Heb Deborah even een pb'tje gedaan :)

Mooie stoel Tika!!
    Zal heerlijk zitten straks.

4. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe, wat ontzettend leuk!!! Kan me voorstellen dat jullie helemaal gelukkig zijn! Een koningswens, zo leuk!! En geweldige reactie van je dochtertje!! Was idd goed filmmateriaal geweest :D!

Ik dacht trouwens dat je een tweede meisje zou krijgen, dus ik zat fout, zoals altijd... Ik denk Beeb een meisje en Liesje een jongetje, dus waarschijnlijk is het andersom ;)

Ik vroeg me ook al af hoe het met Deborah ging. Laatste keer stuurde ze volgens mij dat het niet zo lekker ging... Ik zie haar nog wel meelezen. Hopelijk is er niks aan de hand!

Leuke stoel, Tika! Ik ben helemaal fan van dat soort dingen!

Jeetje maar Mariah en Tessebess, kom nou maar op met die positieve testen!!!

Yankee, heb je al inpakstress!? Wel alles al in huis dus? Lekker hoor, even de warmte opzoeken!

5. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Milie wat denk jij eigenlijk zelf wat jullie krijgen?

Jullie moeten echt eens op pinterest kijken voor babykamers of andere leuke dingen, daar doe ik echt veel inspiratie op:)

6. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Een meid is wel heel erg leuk, spreek uit ervaring :p.
    maar een jochie zal ook superleuk zijn!! het allerbelangrijkst blijft toch dat het kindje gezond is en gezond ter wereld komt!!

Gave stoel Tika! echt heel leuk!

ben ook benieuwd naar alle foto's straks van de kamertjes!

Beeb het schiet idd al op, ik denk er eigelijk helemaal niks van :). denk dat het niet raak is. zal denk wel even balen.. maar daar en tegen kan ik wel in alle atracties van disney! dus deze maand zal ik niet heel erg treuren als het niet zo is.

Ben ook wel benieuwd hoe het met Deborah is! is wel lang geleden dat ze gereageerd heb..

Mammadoe, is je dochter al een beetje bijgekomen? :D haha
    moest zo lachen!

Pinterest is idd super leuk! kijk er ook heel vaak op, je doet er goed inspiratie op!!!

7. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik dacht bij mamadoe dat is een jongen stom eigelijk waar bazeer je dat eigelijk op?
    Iedereen roept dat ik een meisje krijg maar het maaky me echt geen reet uit
    Al is het maar gezond of niet gezond het is gewoon welkom:)
    Heb gewoon zin om te baby shoppen.
    Nou ik ga weer zwemmen na een enorme hormonen je vind me dik he ruZie met vriend :p

8. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah pris, je weet 't niet! Nog 10 dagen te gaan ;)

Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb het zoals ik al zei toch altijd verkeerd. Ik dacht eerst jongens, vervolgens meisjes en nu heb ik er gewoon geen gevoel bij. Of misschien toch meisjes ;)... Daar hebben we iig al de namen voor! Haha het maakt mij ook niks uit hoor, allebei leuk! Maar goed, de tijd zal het leren! Ik word wel steeds nieuwsgieriger! Maar ben allang blij als ik ze straks weer kan zien bewegen, blijven toch nare ideeën door m'n hoofd spoken. Zal er wel bij horen, probeer het dan ook snel weer van me af te schuiven! Zou zo fijn zijn om ze te voelen! Lijkt me echt zo heerlijk. Straks word ik waarschijnlijk gestoord van al dat geschop en geduw... Haha

Oh en jaaa, ik wil ook shoppen!!!!

9. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje: voelt bij jullie plassen soms ook anders? Heb soms het idee dat ik wat meer moeite moet doen om goed uit te plassen. En als ik een beetje druk zet, eigenlijk vooral bij ontlasting, dan krijg ik soms steken in m'n baarmoeder.
    Verder voel ik de afgelopen dagen ook een zelfde soort steken in m'n liezen, niet continue, maar soms ook als ik gewoon ontspannen in bed lig.

Waarschijnlijk allemaal heel normaal, maar wil toch graag even weten of jullie dit herkennen...

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    millie steekjes kan ik me nog goed herinneren.. dat van dat plassen niet maar misschien de zwangeren nu onder ons?

@ hier het gevoel zwaar ongi te worden.. rugpijn, koud en gevoel van niet lekker zijn. . Hopelijk breekt t morgen Door dan kunnen we weer veder..

11. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim toch nog voor een positieve test voor je hoor!
    Klinkt wel vervelend... :(

12. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Zou wel jammer zijn Mariahh maar ja dan heb je het weer gehad als het doorbreekt en kan je verder voor een februari kindje!

13. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Leuk om jullie reacties te lezen! We zijn er echt zo blij mee! Een meisje is helemaal geweldig, en nu mogen we gaan ervaren hoe een zoon is. Gek genoeg hebben we nu toch ook beiden het gevoel dat we in de toekomst nog voor een derde willen gaan. Gek he?! Zou je misschien niet verwachten.
    Smoeder was gelijk langsgekomen en twee jongensrompers gegeven, erg lief!
    Dochterlief bleef maar volhouden dat er een meisje in mijn buik zit haha.

O trouwens, super raar. Heb vandaag mijn laatste MvM kannen buiten gezet, kom ik uit mijn werk, hebben ze gewoon weer nieuwe lege bakken neergezet. Het is toch tot 16 weken???

14. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Leuuk mammadoe!....

Mariah vreemd dt j j zo naar voelt maar verder niks... K voel nog steeds niks... Aan de ene kant wil k wel testen maar.. Durf nie zo goed... Voor t zelfde geld duurt t gewoon nog een week¿...En modt miss nog ff wat wachten

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Mariahh, dat zou wel balen zijn :(
    Ik hoop ook nog steeds op een positieve test!

Millie, dat plassen herken ik niet.
    Merk wel dat ik vaker moet haha.

Mammadoe, MvM is dacht ik t/m de 16e week.
    Dus dan zou dit je laatste week zijn.
    Maar op de kaart die je hebt gekregen van die vrouw die is langs geweest staat de datum van je laatste ophaaldag.

16. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    goede morgen iedereen..
    Vandaag cd 32 en eindelijk is mijn ongi doorgebroken, heftiger als normaal en heb ook veel krampen maar ben blij dat ik weet waar ik aan toe ben.. wil as ronde toch maar weer temperaturen om zo een beetje inzicht te houden we gaan weer Door naar ronde 6 ..

17. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Oh balen Mariahh! Id op naar de volgende ronde. En een februari kindje!

Ik wil deze ronde ovulatie testen gaan doen. Ik voel mijn ei wel, tenminste ik voel heftige steken. Maar ik weet dan nog niet wanneer hij precies springt. Wie weet met ovulatie testen dat ik het iets beter kan benaderen!

18. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Jammer mariah!

Je kunt inderdaad een ei voelen. Maar ze zeggen vaak dit dit het groeien is van een ei en dan een paar dagen later pas echt "springt"
    Misschien idd ovu testen proberen zodat je het zeker weet.

19. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Helaas Mariahh.... Bij mij nog niks
    Vanesje dan toch miss tempen.. Met ovutesten weet je alleen datie rijpt.. Ook niet wanneer die precies springt

20. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè wat jammer Mariah!! Hopelijk is volgende maand weer eens een mooie vruchtbare!!! Het is jullie allemaal zo gegund!
    Maar ging jij trouwens na deze ronde niet voor een tussenpauze Mariah, ivm een erg drukke decembermaand? Of was dat Liva?

Tessebess, hoop dat jij ook snel weer wat meer duidelijkheid hebt. Je hebt tot nu toe nog geen menstruatieklachten of symptomen, toch?

Deel Deze Pagina