Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Nee helemaal niks bijzonders, nou probeer k er ook niet op te letten hoor... Miss morgen toch een testje?

2. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd wat leuk een zoontje.

Hee danes, ik neem ook even afstand van deze site ( tijdelijk.)
    Het is er leuk en fijn maar brengt ook de nodige druk mee.
    ben na de miskraam er te veel mee bezig en het gevoel slokt me op.
    en met deze situatie thuis trek ik dat even niet.

ik blijf soms wel stiekem even spieken naar lees en schrijf even niet intensief mee.
    vind jammer maar wordt helemaal gek door mijn drang en is niet bevroordelijk voor de sfeer in huis.

het gaat jullie goed en kom vast over een paar weken weer mee praten maar nu ff een time out.

liefs liva

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Balen Mariahh :(

Vanesje, ik had op zondag van die steken en pijn rechts onderin mijn buik.
    Op maandag de positieve ovulatietest en op dinsdag is mijn temp gestegen 0,3 graden.

Liva, jammer dat je even afstand neemt maar volkomen begrijpelijk.
    Thuis heb je ook veel aan je hoofd en dat is echt belangrijker!
    Hopelijk kom je snel terug met goed bericht :)

4. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor Tessebess!! Fingers crossed!!

Liva, wat jammer, maar kan het me heel goed voorstellen. Ik hoop dat je de rust vindt thuis en dat je binnenkort met mooi nieuws terug bent. Sterkte meid, liefs!

5. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland

Ik ben altijd tussen 8.00 en 11.00 uit mijn bed. Dus ik kan niet op eenzelfde tijd tempen. Ik las dat je er dan niet aan hoeft te beginnen omdat de uitslagen dan niet betrouwbaar zijn. Weet jij of dit zo is?

Beeb, ok dus ik moet als ik die steken voel eigenlijk nog tot 2 dagen erna blijven klussen? Dan maak ik de beste kans denk ik!

Liva succes meis, als je er zelf gestrest van word is het niet goed, lekker doen waar je je goed bij voelt.

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Als je wilt temperaturen is het wel verstandig dat je dat elke dag rond dezelfde tijd doet ja, anders is het is toch minder betrouwbaar.
    Als je dat echt zou willen moet je dus een wekker gaan zetten.

Wij hebben het toen gedaan op zondag, maandag en dinsdag haha.
    Kwam toevallig gewoon zo uit.

Zou inderdaad nog een dag of 2 doorgaan :)

7. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Wat jammer Liva dat je tijdelijk even stopt. Begrijp het wel! Snel terugkomen met goed nieuws hoor!

Beeb had jij nog wat terug van Deborah? Ben je nu eigenlijk weer helemaal opgeknapt?

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Nee nog niks gehoord, ze is ook nog niet online geweest sinds 21 jan.

Ik ben wel weer redelijk opgeknapt ja :)
    Alleen nog snel moe maar is ook zware griep geweest.
    Gelukkig geen keelpijn meer, verkoudheid is minimaal.

9. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die griep heb je zeker stiekem aan mij doorgestuurd ;).
    Pffff van buikgriep naar griep.... Ik ben normaal max 1x per jaar ziek, hoop dat het hier dan ook bij blijft voor de komende 2 jaar! Produceer iig genoeg snot voor 2 jaar... Sorry :D
    Merk wel dat het er nu echt harder inhakt. Als ik de trap op moet dan ben ik bovenaan gewoon buitenadem! Lijk wel 80!
    Hoop dat ik er niet net zo lang als jij aan vast zal zitten, Beeb.
    Maar ik heb gelukkig niet die nare hoest waar jij zo'n last van had!

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ben ik tijden niet zo beroerd geweest v een menstruatie bah :(
    wij willen het nog 1 ronde proberen en nemen anders idd ff een time out

liva jammer maar begrijpelijk! Hopelijk snel goed nieuws!

Tessebes denk idd Dat je al wel een testje kan wagen, knap dat je het zo lang volhoud hoor!

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Zou niet durven Millie ;)
    Maar balen dat je nog niet opgeknapt bent
    Het is nu inderdaad veel zwaarder om ziek te zijn. Ook echt goed uitzieken hoor! Niet te snel weer gaan werken.

Zoveel buikpijn Mariahh?

12. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Vervelend dat jij nu ziek bent Milie.
    Maar houd het maar wel een beetje daar:p

13. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Nou hb ze gehaald... Tja nade vorige ronde is de lol er wel een beetje vanaf dat testen

14. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Spannend wanneer ga je testen?

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Spannend Tessebes! Wel lastig omdat je geen idee hebt qua cyclus, maar ik duim voor een verassing.

Hmmm Mariahh, zou het misschien een hele vroege miskraam geweest kunnen zijn? Nee toch? Wanneer was je laatste negatieve test?

Yankee, laatste weekendje thuis! Ikke zoooo jaloers!!

Millie, vervelend dat je zo ziek bent. Ik ben nu eindelijk na heel veel weken van de ergste hoest af en voel me wel ok. Normaal ben ik iedere winter zo'n 5x ziekjes. Maar zowel deze x als vorige x weinig tot niet, echt vaag. Benieuwd of het de goede vitaminepillen zijn of de zwangerschap zelf.

Wat jammer Liva, maar je moet doen wat goed voor je is, en dit forum kan je behoorlijk doen opfokken idd. Veel sterkte en succes!

Vanmorgen lekker met mijn meisje wezen zwemmen. Lekker voor mijn rug. En vanmiddag voor het eerst een groentensmoothie gemaakt. Maar is echt lekker! Ben helemaal verbaasd! Dit zat er in:

Avocado, klein handje spinazie, mango, appel, 2 geperste sinaasappels en 2 bekers water. een snuf kaneel en.een tl honing.

Echt het proberen waard! Fijne avond allemaal!

16. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Kdenk morgen....? Zit dan op dag 33
    Lkkr mammadoe ik doevaak aan smoothies en gooi alles er in wt k in huis hb! Heeerlijk om de dag mee te beginnen

17. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Lekker ik heb vamiddag ook een hele lading fruit grhaald.
    In mijn zwangerschaps plakboek staat dat als ik nu veel fruit eet de baby dat ook lekker vind straks haha en dat als je veel knoflook eet de baby van knoflook lucht houdt de eerste weken. .

18. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    maandag negatieve test vandaag vrijdag ongi mamadoe. . lijkt idd wel veel op mijn vorige vroege mk veel bloed en stolsels ( sorry ) enorme buik en rugpijn kan nog geen 5 minuten op mijn benen staan .. ach wat het ook is gelukkig wist ik het dan niet .. Hopelijk morgen weer wat beter

millie hopelijk voel je je snel beter! idd goed uitzieken hoor!

Tessebes ik begrijp je heel goed, doen waar jij je goed bij voelt hoor! Ik denk aan je!

Lekker mamadoe zwemmen wil ik binnenkort ook gaan doen met de kleine meid

vandaag afspraak gemaakt bij de fysiotherapeut, hopelijk kan hij me helpen mijn lichaam wat te ontspannen want merk echt dat mijn spieren strak v spanning staan en wie weet is het ook nog wel bevorderlijk voor de vruchtbaarheid ;)

19. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Balen Mariah! Hoop dat de pijn snel minder is, op naar de volgende ronde maar weer.. t moet een keer gaan lukken! :)
    Spannend Tessebes, ga t morgen in de gaten houden!

Ahh mn dochter had vanavond een tekening gemaakt bij mn schoonvader, had ze gezegd tegen me schoonzus kijk dit is mama en dit is papa en dit is Emmy.. en dit is een baby voor mama jaa en die krijg ik voor me verjaardag. Poepie!!
    Zou wel heel toevallig zijn als t deze maand raak is, want zou dan in oktober uitgerekend zijn en laat dat nou net de maand zijn wanneer mn dochter jarig is :p

20. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Balen mariah
    Hoop zo dat jullie ook snel zwanger zullen raken!
    Spannend tessebess
    Ik ben aan t opassen ze waren stront vervelend nu slapen ze en kan ik lekker mijn serries kijken:p
    Fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina