Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Gekke is dat ik juist nu ik zwanger ben een btje een afkeer heb van knoflook en sterk gekruid eten. Maar wil gaan proberen om vanaf nu elke dag een groene smoothie (of meer) te drinken. Ben een slechte frui- en groenteneter, dus is dit wel een hele mooie oplossing.
    Heb via een kennis een boekje gemaild gekregen met 50 recepten erin, opbouwend van beginner naar die hard blender :p
    Mocht iemand van jullie interesse hebben kan ik hem je mailen . Moet je je adres maar even in een pbtje sturen.

Gooi jij er ook groenten in Tessebes? Spannend morgen testen, zal voor je duimen.

Zou eventueel kunnen dus Mariahh, maar wat je zegt. Beter dat je van niets weet. En fysio is altijd goed natuurlijk. Waardoor komt die spanning denk je?

Liesje, welke series kijk je op dit moment? Ook een Netflix verslaving? :D

Ik ben gewoon met vandaag mee 4 dagen vrij, is zo bizar lekker! Heb t echt even nodig, want heb t best druk gehad periode na de kerstvakantie.

2. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Liva wat jammer!! :( maar snap het wel. Hopelijk snel goed nieuws voor ons allen!!

Liesje, lekker rust nu.. Welke series volg je? Ik ben een serie junkie xl

Mammadoe, jaaaa laatste weekend!! Moet nog wel veel doen dus ben nu begonnen aan een lading was , want wil daar niet aan denken bij terugkomst. Maar over drie dagen lig ik op 33 graden! En met deze kou moet ik zeggen dat ik t bijna niet geloof..

Mariah, balen meid!! Hopelijk snel goed nieuws voor ons allen!! Rust lekker uit. Ik heb ook soms ernstige buikpijn en hevige menstruatie.

Net thuis.. Vanochtend heel vroeg opgestaan. Met vriendinnen wezen shoppen, moest nogal wat retourneren en daarna sushi wezen eten.. (Onder het mom van nu kan t nog stx als ik zwanger ben kan k t 9 maanden niet eten. En t is echt m'n lievelingseten dus eet t om de 2 weken weleens) ..
    Heb bergen was en morgen alleen nog even oortjes kopen voor in t vliegtuig omdat ik anders heel snel last krijg van m'n oren. Had ze ooit speciaal op maat laten maken maar sinds ik getrouwd ben, ben ik alles kwijt en geen tijd om nieuwe te maken dus f kant en klare kopen.

Eisprong is net geweest. M'n cervixslijm doet eindelijk weer normaal.. Nu lekker alles afmaken. Morgen uitgenodigd bij m'n zus (stond al lang vast) zondag uitgenodigd om te eten bij schoonouders .. En daar ergens tussen tijd zien te vinden onze koffers tevoorschijn te toveren en deze in te pakken. Drukke tijden dus maar moet zeggen dat de druk van zwanger worden er dan wel lekker af is..

Priscill , hoop dat je dochter gelijkt heeft!! Hoe ver zit je in je cyclus?

Meiden wens jullie allen alvast een hele fijne avond !! Xx

3. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Ben heel erg beniwud hoe j t gaat hebben daar ysnkee!..staat ook zeker nog op mijn lijstje...
    Ik ga eind februRi met 2 vriendinnen een weekend naar krakau, Polen... Niet heel tropisch sterker nog t is dsn -5 ofoz haha masr wel super veel zin in!

Ja mammadoe hb al vsn slled geprobeerd, niet allemaal even lekker hoor haha.. Maar selderij, komkommer, spinazie, paprika, wortel, avocado,biet zijn goed te verewerken met fruit! Hb ooknt een en ander aan recepten liggen.. Mocht ik nog eend een topper tegen komen geef ik hem door!
    Van de week had ik komkommer ananas en bosbessen! Lkkr fris!..
    Zo ben ik ook van de cocktails...!... Mijn blender en ik zijn vriendjes :p

4. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Heb geen netflix miss toch maar meer aanschaffen kijk graag law en order en without a trace heerlijk voor de buis hangen in mn joging broek blij dat t weekend is:)

5. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de lieve reacties :)! Ik neem lekker alle rust, heb me ook twee dagen ziek gemeld op werk en moet nu dinsdag pas weer actie ondernemen! Heul fijn!

Mariahh, hoop dat je je snel wat beter voelt! Klinkt wel als een goed idee om naar de fysio te gaan, stress is echt niet goed voor je!

Mammadoe en Tessebess, goed bezig!! Ik volg graag jullie voorbeeld. Kan ik de blender ook weer eens uit het stof halen. Mammadoe, ik zal je zo even mijn mailadres sturen. Ik heb trouwens een beetje hetzelfde met de avondmaaltijden, ik vind alles nu vooral snel te zout en heb er gewoon geen trek in... Fruit gaat nog wel, maar kan dus wel wat extra groente gebruiken!

Ah heerlijk yankee, 33 graden! Jaloers!!

Brrr Krakau zal idd wel erg koud zijn nu. Schijnt wel een mooie stad te zijn. M'n vader is er eens geweest en die was echt enthousiast!

Dat zou idd wel een heel bijzonder verjaardagscadeau zijn, Priscil! :)

Nou mijn duimen draaien hoor Tessebess! Zou echt te gek zijn om hier morgen een positieve test te zien verschijnen!! Hoop het zo voor je!

6. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Yankee, heerlijk ff weg! En je 2 weken wachtbankje gaan aan je voorbij als je lekker met vakantie bent! Super hoor! Geniet ervan!

En ik bn een film en serie freak. Kijk alles via popcorntime.eu gratis en de nieuwste films en serie staat er super snel op. Misschien ook wat voor jullie!

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    en tessebes al nieuws? ben zo benieuwd!

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Mijn favo smoothie is banaan, aardbei, sinaasappelsap en een klein theelepeltje cacao :)
    Nou maak ik ze nu niet zoveel meer.
    Ik deed het veel in de zomer. Had dan altijd gesneden fruit in de diepvries liggen. Banaan in plakjes invriezen (niet op elkaar in het zakje) en een doosje aardbeien.
    Als je dan een smoothie ging maken was ie ijskoud, heerlijk!!
    In de winter heb ik liever een kop thee :p

Yankee, kan je niet ff een paar graden deze kant op sturen.
    33 is wat overdreven en hier komen we tekort :p

Heb even geen tijd om overal uitgebreid op te reageren.
    Ik moet gaan haha.
    Fijne dag dames!

9. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Nou .. Negatief... Afwachten dus.. Hoop alleen dat t dan op gang komt en niet weer zon gek lang cyclus... Helaas pindakaas ... Nu lkkr weekend vieren !

10. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Balen tessebes! Kan het nog komen wellicht? Anders hoop iBook dat je snel je ongi krijgt!

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Balen Tessebes :(
    Hopelijk niet weer zo'n lange cyclus.

Bij jullie trouwens ook sneeuw?

12. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah shit, wat jammer! Idd hopen dat je dan maar snel ongesteld wordt!
    Verwarrend hoor, zo'n gekke cyclus.

Hier ook sneeuw. Denk alleen niet dat het lang zal blijven liggen...

13. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Balen tessebes :( hopelijk breekt het idd snel Door!

Hier geen sneeuw. . wel koud ;)

14. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Vervelend Tessebes! hoop dat t niet te lang op zich laat wachten.. zou je anders als t weer zo lang duurt niet weer naar de dokter kunnen?

15. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Hier ook sneeuw :)

16. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Hier alleen watnatte sneeuw, is al weer bijna weg.... Ja naja tis jammer maar vind t jammerder dat k geen normaal cyclus heb... Als t weer zo lang duurt ga ik weer naar de ha ja, maar miss dan wel een andere ha want die ik nu heb staat me echt tegen....
    Maar goed ik wscht gewoon nog ff af.. 33 is nog niet abnormaal.. eerste ronde was ook 34.. Alles gemiddeld nis 39... Dusss kan nog komen

17. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

33 is nog niet heel gek nee.
    Het word anders als je weer boven de 38 dagen uit komt.
    Andere huisarts lijkt me niet verkeerd.

Er is hier best wel wat sneeuw gevallen.
    Toch cm of 5 denk ik.
    Begint al wel aardig te smelten hoor. Mag van mij ook wel, ben echt anti sneeuw haha.

Ben aan het wachten op vl.
    Die moest werken vanochtend. Kan elk moment thuis komen.
    Even eten en dan gaan we weer verder aan de babykamer!

18. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, kan ik me voorstellen... Groot gelijk ook om een andere HA te zoeken. Hoe is je afscheiding eigenlijk gedurende de maand? Heb je wel van dat "vruchtbare" cervixslijm gehad? De billingsmethode, misschien is dat voor jou wel handig om te zien wanneer je vruchtbaar bent!?

19. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Tessebess, jammer!! Volgende ronde hopelijk!!

Ik heb zoooveel was!! Niet normaal gwn.. En hier ligt ook echt een dikke pak sneeuw!! Heb super leuke jurkjes gekocht voor de kleine van m'n zus!! Ga straks een pakketje samenstellen om mee te nemen naar m'n zus vandaag!

Ik ben ook anti sneeuw! Dus lekker thuis blijven.. Heb vanmiddag afspraak bij de kapper om bij de nagel studio zodat En dan naar t feestje bij m'n zus en de kleine..

Als ik de sneeuw zie denk ik echt dat we geweldige timing hebben!

Ik hoop toch echt dat er snel positieve testen komen!!
    Ik blijf ook in Thailand gewoon meekletsen hoor! Ondanks het tijdsverschil

Want ben reuze benieuwd na geslachtsbepaling van beeb en liesje !! Spannend meiden

20. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik haat sneeuw en kou lekker bankhangen vandaag met een grote kop thee:)
    Balen tessebess..
    Yankee wat een vooruitzicht ik wil ook! Heerlijk lekker bakken op t strand ik hou dr van!

Deel Deze Pagina