Beeb, voor ik het vergeet veel plezier vanmiddag met weer even gluren bij jullie kleintje!! Ben benieuwd wat het is!!
beeb ik ben zo benieuwd! Yankee wat een vervelend uitzicht bah tessebes ontpillen vind ik niet gezien je er al 8 maanden vanaf bent .. ook vind ik jou cyclus wel extreem ( dan lang dan kort ) met zoon verhaal neem ik aan dat het heel normaal is om nu onderzoek te vragen bij de gynaecoloog naar bijvoorbeeld pcos .. ik zou iig mijn ha vriendelijk verzoeken om een verwijsbriefje
Wij zijn ook nog steeds benieuwd Ze beweerde dat alles er nog hetzelfde uit ziet met deze termijn. Toen ik zei dat ik meerdere mensen kende die het al wisten met 15 weken kletste ze er overheen. Bah. Nog een week geduld helaas. Ze willen me onder controle houden bij de gyn maar dat wil ik niet. Vind het niet prettig. Ze willen ook ineens de 20 weken echo overnemen terwijl ik al afspraak had staan. Ga morgen bellen met de vk want ik heb hier weinig zin in.
Wat jammer.. Vreemd, lees hier ook vaak genoeg mensen die het al weten met 15 weken.. Je had toch speciaal daar een afspraak voor gemaakt? Ze wist dan toch dat je daarvoor zou komen?? Waarom willen ze je nu onder controle houden? Jammer dat het zo gaat in ieder geval. Kan me voorstellen dat je je daar niet prettig bij voelt.
Ik baal er ook wel flink van. Dit was geen geslachtsbepaling maar gewone controle bij de gyn. Maarja ging er vanuit dat ze zou kijken! Stom van m'n eigen misschien maar ben wel teleurgesteld. Hoop dat de vk me morgen wil helpen.
Mooi buikje beeb! Jammer dat het vanmiddag zo gelopen is. Even de vk bellen morgen wie weet wat ze kan doen.
O, dat dacht ik. Echt jammer hoor. Snap goed dat je teleurgesteld bent! Zou er ook flink van balen als je je er echt op verheugd had. Verder was wel alles goed?? Ik heb net de verloskundige gebeld. Ben normaal niet iemand die snel belt voel me dan al gauw bezwaard. Heb al nu bijna week last van harde buiken. Opzich niet erg, maar afgelopen 2/3 dagen ieder uur gemiddeld 2 en af en toe ook pijnlijk. Ik moet nu 2 dagen ontzettend rustig aan doen (doe al ontzettend rustig ben veel thuis op rondjes met de hond na en de dagelijkse huishoudelijke taken) Mag maar 2 keer per dag met de hond wandelen (gelukkig is vriend veel tussendoor thuis) Verder liefst helemaal niets en op de bank/bed rust pakken en een warme kruik. Morgen ook urine laten controleren. Dit omdat je soms ook blaasontsteking kan hebben zonder dat je het door hebt en hier kan het ook door komen.
Ja verder was alles goed zei ze. Ging allemaal zo snel dat ik amper goed heb kunnen kijken. Ze wilde niet eens meten Baal er echt van! Die harde buiken zijn niet fijn! Lastig he zo weinig doen. Lekker met de hond op de bank kruipen en filmpje kijken Hopelijk is het snel over.
Ik zou dit ook aan je VK melden beeb dat je een best wel rare ervaring hebt gehad. Het moet toch leuk zijn om naar je kindje te kunnen kijken?? Helaas heb ik niet zo'n knuffelhond die rustig op de bank kan zitten (dus mijn bed is ook prima), mag dan wel een labrador zijn maar knuffelen ho maar.. Liesje die 2 dagen is om te kijken of het niet erger word, mocht het dan erger worden moet ik weer bellen. En omdat ze een evt. blaasontsteking wil afwachten.
Moet inderdaad leuk zijn maar hier heb ik niet echt van genoten. Was leuk om te zien dat het heel beweeglijk is hoor maar het ging zo snel dat je amper kon zien wat er te zien was. Ik zal een beetje knuffeligheid van onze hond naar die van jou haha. Die van ons ligt de hele avond bij ons. Niet weg te krijgen.
Beeb balen! Dacht ik lees even mee wat het geworden is! Nog even geduld dus! Het is hier half 2 snachts dus k ga lekker slapen Liesje, wanneer heb jij? Ook deze week toch Ik hou t in de gaten..