Aaahhh wat jammer voor jullie allebij...... Op naar de volgende ronde, dat dat maar jullie ronde mag zijn
Iik ga maar stoppen met ovulatietesten. Net ff gedaan want heb ontzettend dorst dn dacht nu is t t meest geconcdntreerd en bijna dezelfde tijd als gister ochtend. Had nu t zelfde resultaat als gisterochtend... mijn lichaam laat weten dat de eisprong geweest iz, ik heb namelijk geen ovulatiepijn meer. Of me lichaam houdt me voor de gek, of de 123 ovulatietesten zijn niet goed, of ik moet alles van gister aanhouden..... in iedergeval kijk ik er nu niet meer naar om en ga t gewoon om de dag gezellig maken. Meer kan je toch niet doen. Ik raak er alleen maar van in de war
Deborah2812: je hebt gelijk hoor. Je weet wanneer je het beste kan klussen. Een week na je ongi. Dus als je het dan om de dag doet doe je het goed naar mijn idee en kan je niet meer doen.
Daarom. Ik gebruikte zs omdat ik 6 dagen ovulatiepijn heb. Ik wilde erachter komen wanneer dan de eisprong was... maar ja echt wijzer ben ik niet. Maar ovulatie pijn is weg. Dus ei is geweest denk ik dan maar. Genoeg gezelligheid gehad afgelopen dagen dus zit wel goed, had niet meer kunnen doen.
Wat jammer voor jullie beide Het nieuwe lijstje... Mammadoe zet je zelf even je nieuwe datum erbij? NOD: Liesje 3 oktober Liva 5 oktober Beeb 9 oktober Milie 9 oktober Deborah 14 oktober Tessebes 21 oktober Vanesje 25 oktober Kaatjekaa 29 oktober Yankee 1 novemver Mariahh 2 november Mammadoe Zwanger!: Tika 17-20 september nod
Jammer Mariahh! En dan zit je naast de teleurstelling ook nog eens met zo'n zere buik NOD: Liesje 3 oktober Liva 5 oktober Beeb 9 oktober Milie 9 oktober Deborah 14 oktober Tessebes 21 oktober Vanesje 25 oktober Kaatjekaa 29 oktober Yankee 1 novemver Mammadoe 1 November Mariahh 2 november Zwanger!: Tika 17-20 september nod
Balen mammadoe!! Ik heb net getest negatief woensdag is m'n nod baal nu al dat ik al getest heb had ook gedronken daarvoor nu zit je met teleurstelling terwijl het nog steeds 2 kanten op kan. Nog steeds af en toe krampen en steken wordt soms gewoon moe van mezelf:/
Dat is even balen Liesje. Ik heb ook nog steeds steken enzo dus hier ook nog spannend. Hopelijk test je van de week toch positief!!
Heb jij al getest? Ik wil nu woensdag testen op mn nod dan ben ik vrij en meestal wordt ik s nachts ongi dus we gaan het zien.
Was even vergeten waarom ik de pil slikte, kom er nu weer achter: men wat kijk ik scheel van de koppijn bah rot hormonen geef me dan maar wat zwangerschap hormonen daar reageer ik beter op
Ja zo zijn die van mij ook altijd veel klus plezier dan maar. Hebben jullie ook zo'n optezette buik de laatste cyclus week vreselijk had het vorige maand ook al broeken zitten niet lekker.
Mariahh; hier hetzelfde had het er met mijn man ook over vandaag. Hoofdpijn... Vreselijk. En hiervoor 6 jaar aan het spiraal en nergens last van. En nu al dik een week elke dag.
Ik ben vanaf afgelopen maandag al opgeblazen Liesje. Vanwege mijn darmziekte heb ik al twee maten broeken liggen, voor goede dagen en slechte dagen. Dus ik ben blij dat ik een maat groter heb liggen haha. Ga nu de laatste week in. Tessebes, ik durf het je niet te zeggen meid. Ik heb er echt geen ervaring mee maar volgens mij gaat het de goede kant op!
Jeetje wat jammer meiden! Wordt wel weer een keer tijd voor een positieve test hier ! Op naar een nieuwe ronde... En wat vervelend van je darmaandoening Beeb... Twee verschillende maten moeten hebben... Lastig zeg. Maar dat komt idd vast in de nabije toekomst helemaal goed uit 😉! Ik ben net na thuiskomst gezwicht en heb een testje gedaan. Niet heel verassend dat hij omowit bleef... Wel een tikkeltje ontmoedigend, maar dat heb ik sowieso met vlagen! Behalve die steekjes heb ik ook geen klachten meer. Alleen wel een beetje emo, maar dat kan ook met ontpillen te maken hebben. Laat die week maar snel voorbij gaan. Wel goed idee Vanes, ik ga nu ook niet meer voor m'n nod testen. En wat kl*te trouwens van je baan! Tessbess veel klusplezier Enjoy!
Tessbess ziet er goed uit. Veel klusplezier. Die opgeblazen buik in de laatste week heb ik ook ja. Blehh wordt je niet vrolijk van. Misschien een idee ja om 2 maten broekdn te hebben. Afgelopen ronde zaten mijn broeken echt voor geen meter de laatste week....
O zou dat het zijn? Ik dacht dat het afgelopen week bij mij door het snoepen kwam ofzo. Misschien is dat het wel en ik ga nu ook al langer dan een week kapot van de koppijn. Heb de hele week nurofen zitten slikken. Maar ik was natuurlijk ook steeds ziekjes, dus heeft daar ook misschien wel mee te maken gehad. Ja hoor Tessebes! Je kan er tegenaan dit weekend Weet je wat ik wel ga doen, vanavond gewoon lekker een glas wijn drinken met wat toastjes filet american
En t klopt ...ik voel dus helemaal niks geen steekje, pijntjes noppes .. ook fijn dat t in mn vrije weekend valt !