JaJa.. wrijf het er maar in dat het daar lekker weer is En weer zo'n mooie foto! Hier is het Pisweer En het begint net fijn te onweren.. Wie weet Yankee is het toch raak, je weet maar nooit! Testjes evt. wel mee??
Oohw Yankee!! Wat doe je nou !!!?? Maar het ziet er echt prachtig uit! Lijkt me ontzettend gaaf om te snorkelen. Hier echt pisweer inderdaad! Haha Fijn die tips over het insmeren.Gister ging er toevallig dezelfde vraag door mijn hoofd! Tika, goed dat je rust houdt en dat de harde buiken minder worden! Hoop dat het snel over is! Liesje veel plezier straks!! Spannend hoor! Ik hoop dat je kleintje er ook zin in heeft Ik vandaag niet Liesje. Had gister die echo voor de lol en heb volgende week woensdag weer een echo bij de gyn. Ben ook benieuwd of wij het geslacht dan te horen krijgen! Nou ik ga zo lekker naar de bios! En ik neem stiekem een kruik mee... hahaha Ben bang dat ik daar anders zit te rillen als een rietje en moet al m'n best doen om m'n snotneus onder controle houden Kom straks nog wel even spieken naar je nieuws, Liesje! Oh en is er al nieuws over Deborah?
Liesje, nee hij heeft nog geen contact opgenomen... Ik wilde hem het zelf laten doen en niet teveel pushen maar kennelijk moet ik er toch even achteraan... Het zal ook best even duren voordat je de uitslag hebt van dat zaad onderzoek en ik wil het eigenlijk zsm weten! Gelukkig heb je minder last van een harde buik. Milie leuk naar de bios, geniet ervan. Welke film word het? Beeb heerlijk verwend dus! Zalig hoor! En wat super leuk dat je hem begint te voelen bewegen, of haar natuurlijk. Yankee, prachtige foto weer, en wie weet is je eitje onder de heerlijkste omstandigheden asn het innestelen nu! Morgen naar acapunctuur ben heel benieuwd! 2-2 dan mijn eisprong, hij zei dat dit perfect was. Dus ben benieuwd..
Mn gevoel klopte we krijgen een meisje Ze was heel druk in mn buik stuiterde alle kanten op. En helemaal gezond zelf in 3d ggekeken zal straks de foto's laten zien
Gefeliciteerd Liesje! Super leuk een meisje! En Beeb je wagen helemaal geweldig, ben er fan van!! Yankee wat een prachtige zee, ben best wel beetje jaloers.. heerlijk hoor meid, lekker van genieten!!! Hier vandaag 2 dagen eerder dan verwacht ongesteld geworden.. ondanks er niet echt mee bezig te zijn geweest deze maand toch soort van teleurgesteld. word er zo moe. Maar goed niks aan te doen. ooit zal onze tijd ook wel komen .
Yankeee, je wilt niet weten hoe het hier is joh... Vies weer! Bij jou ziet t er betr uit! Liesjeee leuk! Benieuwd naAr de foto
Weer ff gespiekt en kom weer veel moois tegen. gefeliciteerd wat leuk een meisje eerste van de groep. Yankee geweldige foto's jaloerssss...zo mooi hier koud, regel, natte sneeuw en veel wind bah. hier denk ik een verloren week maar 1x gevreeën in de vruchtvare week en geen ovulatie testen gebruikt. geeft wel meer rust. thuis gaat het met pieken en dalen maar vaak goed. Erg fijn weer aandacht voor elkaar te hebben. En dat ik weer is mijn man zie lachen. Volgende week vrijdaf mijn nod. Dus nog ff wachten maar verwacht het deze maand niet. volg nog wel maar de afstand van niet dagelijks kijken geeft wat rust in het hoofd. nu snel een baby haha dan ben ik weer terug Groetjes
Leuk om jullie meisje zo op een 3d foto te zien Liesje! Jammer dat je ongesteld bent pricil, volgende ronde hoop ik raak voor je! Liva, fijn dat het meer rust geeft voor je. En dat het iets beter gaat, hoop dat dit zo blijft! Jullie waren toch ook bezig met die lunchroom? Daar al iets meer nieuws over?
jeeh liesje een meisje gefeliciteerd super leuk! Lekker gericht shoppen nu & namen verzinnen balen pricil van je ongi ken je gevoel.. even 1 dag balen & weer vol goede moed verder! t moet idd een keer lukken. . fijn liva dat je nu wat meer rust hebt.. Hopelijk snel een posi test! deborah. . was die nou al zwanger of niet? .yankee bah wat een nare foto's haha lekker bijkomen van alles . Hier iets geks: veel minder als normaal gemenstrueerd. . kwam denk ik Door mijn buikgriep dag 1 en 2 wel aardig wat daarna amper terwijl ik normaal 7 dagen goed ongi ben .. had wel veel pijn nu sinds gister al gevoelige borsten heb ik normaal nooit voor mijn ei .. moet nog dik een week wachten op eitje als het goed is.. vreemd toch ?
Pricil, balen dat je ongi bent geworden, maar 2 dagen eerder is ook 2 dagen eerder aan de volgende ronde beginnen! Fijn dat je wat meer rust hebt liva! En hopelijk snel een positieve test showen hier! Liesje leuk die 3D foto's, ziet er zo tof uit!
Balen dat ongi ks doorgebrokken pricila. Ik zit eindelijk op de bank was zo hyper kreeg wel 13 foto's mee. Die vrouw moest erg lachen om de kleine meid ze draaide en ze wiebelde met de echo mee. Mn placenta ligt achter dus kan kloppen dat ik al wat voel. Vind het toch bijzonder ik had zo sterk het gevoel dat er een meisje in zat. Ze was 200% zeker. Hoop voor de rest ook snel op een mooi wonder vinden jullie het niet vervelend die baby praat kan me dan best voorstellen!
Mariah, die klachten had ik ook precies! Na mijn lange cyclus!, kort en weinig ongesteld, daarna zere borsten gehad.., en daarna volgde op dag 16 hevige krampen en bloeding... Weet nietwst tbetekent hoor maar had ik ook
Fijn gesprek gehad met de vk. Ze raadde aan om bij het volgende gesprek met de gyn aan te geven wat ik niet prettig vind en om te vragen om gecombineerde zorg. Dan blijf ik bij de vk en krijg ik de echo's van de gyn. Zo blijft waarschijnlijk ook de optie van een thuisbevalling open als alles goed met het kindje gaat. Verder is de 20 weken echo vervangen voor een guo. Een uitgebreider onderzoek dan de 20 weken echo. Vandaar de echo in het ziekenhuis. Daar ben ik dan wel weer blij mee. De gyn heeft gehandeld volgens de richtlijnen en in principe dus niks verkeerd gedaan alleen het mocht minder bot van de vk. Ze had ook meer uitleg moeten geven. Ze begreep me volkomen en hoopt dat ik gewoon bij hun terug mag komen. Hoop ik ook!