Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Fijn beeb dat je gesprek met de vk goed was! ook fijn dat de keus voor evt. thuis bevallen tot nu toe nog open staat..

oei tessebes we gaan zien wat er gaat gebeuren voel me iig al alsof ei geweest is

2. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Beeb, fijn dat je een goed hesprek hebt gehad! Scheelt weer.

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ja ben blij dat het een goed gesprek was.
    Maar de uiteindelijk beslissing ligt alsnog bij de gyn.
    Dus duimen maar!

Ik wilde er niet over beginnen bij vl want ik dacht dat hij het toch niet geloofde haha. Maar we hebben dus wel allebei een glimp opgevangen van het geslacht.
    Ze zetten het apparaat op m'n buik en gelijk was het kontje te zien met de beentjes wijdt...Toen ik dat zei schoof ze gelijk verder en beweerde dat het nog niet te zien was.
    Toch zagen vl en ik allebei een meisje!
    Maar helemaal met zekerheid durf ik het niet te zeggen omdat het echt snel ging.

Dus hopelijk word dat bevestigd dinsdag!

Zijn er nog dames op het wachtbankje?
    Mammadoe, is het met jou?

4. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Oh spannend beeb, ben benieuwd of het ook een meisje is!

Hier net terug van acupunctuur. Was heel leuk, apart en vreemd. Ik moest liggen en kreeg een naald in mijn buik, 1 in mijn linkervoet, 1 in mijn linkerhand en 1 in mijn rechterpols. En toen moest ik liggen, kreeg dekens om me heen en hij zou terug komen. Een uur later kwam hij terug, voelde of de naalden gespannen of ontspannen in mijn lijf zaten en zei dat het ontspannen was en dus goed. Ze mochten eruit en ik mocht naar huis. Hij vertelde dat je 2 systemen in het lichaam nodig hebt om zwanger te worden en dat beide systemen synchroon moeten lopen of afgestemd op elkaar.. Zoiets. Ik heb nu helemaal rode wangen en voel me lekker. Heb het warm en ben ontspannen. Gek gevoel. Man lief heeft net ook de huisarts gebeld en kan maandag terecht en gaat dan vragen of zijn sperma gecheckt kan worden. Nu maar afwachten. Mijn ei komt denk ik 2-2.

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Bijzonder Vanesje!
    Hopelijk werkt het voor je :)
    In ieder geval fijn dat je er helemaal relaxed van bent!
    En super dat je man naar de ha gaat maandag.

6. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Heel veel geshopt kleertjes en accessoires voor t kamertje.
    Fojn vanessa je hoort er vaak positieve reacties over.

7. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat een leuk setje!!
    En dat rechter shirtje is ook geweldig :D

8. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ja leuk hè dat shirts had ik bij de zeeman voor 3 euro.
    Geen geld

9. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Hopen dat die er woensdag nog is als het voor ons ook een meisje is :D

10. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Heb in jou woonplaats gewinkeld genoeg leuke baby spullen.
    Zara vond ik ook erg leuk ook voor jongens tika! Leuke stoere dingen.

11. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Ja daar wil ik ook nog kijken. Thanks voor de tip! Zara helaas niet in mijn woonplaats en online was t wat weinig vond ik. Ga straks ff bij hm en wibra kijken.
    Vandaag ging het beter soms nog last en veel plassen.. wel ff mijn babydozen van prenatal en babydump gehaald!

Leuke dingen hoor liesje.

Ben benieuwd of je gelijk krijgt beeb. Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad.

acupunctuur is iets heel aparts maar kan echt veel betekenen voor mensen! Hoop voor jou ook vanesje. Ik had ook altijd resultaat bij mijn klachten in ieder geval.
    Goed dat je man de huisarts gebeld heeft zodat jullie misschien meer zekerheid krijgen.

12. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ja ik heb ook wat dingen van de wibra leuke dingen en Hema had ook veel leuks.

Fijn dat t iets beter gaat.

Yankee hoe is het daar?

13. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

We zijn lekker uit eten geweest gisteren :)
    Onbeperkt eten haha.
    Merk wel dat ik veel minder kan eten dan ik gewend ben maar uiteindelijk nog best wel wat op.

Vandaag verf uitzoeken en hopelijk morgen de muur in de baby kamer verven!

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Zojuist een berichtje gehad van Deborah.
    Ze is op het moment niet actief in het clubje omdat ze een slechte uitslag heeft gehad met de combinatietest.
    9 februari krijgt ze een vruchtwaterpunctie.

Ze wilde het niet in het topic reageren omdat ze het er moeilijk mee heeft en het niet kan opbrengen om op de berichtjes te reageren.

Hopelijk komt ze terug met goed nieuws!

15. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Liesje zooo leuk!!!!

Gefeliciteerd!!! Ben jaloers!! Ik HOU van meisjes!!! Zo erg dat iedereen in m'n omgeving zegt dat ik 5!! Jongens krijg hahaha ma super leuk ! En wat je geshopt hebt ook

Hier is het nog steeds über heet.. Zoveel leuke dingen gedaan en schrik soms van dingen die ik zie!! Lijkt net nep. Gisteren James bond eiland bezocht!! Wat prachtig. Hieronder een foto. Vandaag gaan we na phuket fantasea. Das een diner show dus ben benieuwd

Ben wel beetje verbrand terwijl ik altijd goed smeer dus das wel balen. M'n man is donkerder dan ik dus die heeft daar niet zo last van. Ma soms vind ik t jammer dat ik zo wit ben haha. M'n armen, schouders en neus zijn zo rood als een tomaat. Mja! Wel lekker hier.. Eet veel fruit.. Verder nog op t wachtbankje. Voel niks anders dan normaal en donderdag nod. Dus we zien t wel. Vrijdag vliegen we terug dus ben benieuwd.

Priscill, balen meid! Altijd positief blijven!!t
    Tess, nog geen duidelijkheid. Vind t van jou zo erg!! Zou er echt achteraan gaan..

Mammadoe, waar ben je! Haha

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,5 KB
      Weergaven:
      0
  16. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Jeetje wat naar vam deborah hopen dat de volgende testennwel goed zijn duim voor je meis knuffel!!.

Wauw mooo hoor yankee heerlijk..
    Ik ben echt een allebei mama ben meisje meisje en kan ook net een jongen zijn:)

Lekker beeb ik hou van eten haha

17. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik hou ook van eten hahaha.
    Kan ik echt de hele avond :D

Geweldig Yankee!!
    Geniet er nog van.

18. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Oh wat vervelend voor Deborah! Ik zal duimen op een goede uitslag van de vruchtwater punctie. Ik heb wel al veel verhalen gehoord dat uit de punctie dan juist blijkt dat alles goed is terwijl de andere test aangaf dat er een afwijking was. Dus kan echt nig helemaal goed zijn. Ik hoop het zo voor haar.

19. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ben benieuwd hoe het met Anoniempje is ook alweer een tijdje geleden..

20. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Anoniempje geniet van haar vakantie op Cran Canaria :)

Deel Deze Pagina