Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Ja soms hoor je nog wel eens dat een meisje ook nog uiteindelijk toch een jongetje is..
    Dus snap wel dat je vriend dat wil.
    Wij willen graag ook nog een soort vernoeming naar mijn vader en aangezien dat niet de modernste naam was haha is het lastig.. Maar waarschijnlijk worden het alleen de voorletters dat is iets makkelijker dan.

2. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Heey ddaamess bn druk mt vn alles... Nog steeds geen ongi.. Morgen denk ff ha bellen maar hb er niet zon zin in....Wel nog steeds gestopt met roken! 4de dag vandaag... Best een. Beetje trots

3. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Heel goed Tessebes! daar mag je inderdaad trots op zijn!:D
    Snap wel dat je er niet zoveel zin in heb straks zeggen ze weer dat je moet afwachten enzo.
    Persoonlijk zou ik wel bellen of je wacht nog een paar dagen.. Leg je hele verhaal uit en vertel ze wat je evt. vermoedt/denkt. (mijn huisarts vroeg altijd standaard wat denk jezelf dat je hebt:()
    Desnoods samen met je vriend/man heen misschien moet hij ook wel voor een onderzoekje;)
    Het is verder natuurlijk helemaal aan jezelf!

Ben je er trouwens al uit of je nou voor die opleiding wil gaan?

4. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Ok.. Khad vannochtend dus een test gedaan... Voor t douchen... Na t douchen gekeken en hij was wit...weg gelegd dus en nu k net naar bed en wil k n weggooien.... Ik zie een lijntje...!... Een ienie minie lijntje.. Wat zien jullie? ... Indroger miss? Dit hb k alleen op geen enkele andere test gehad. ... Fotois onduidelijk met niet zoveel licht.. Maar jullie begrijpen vast wel dt k niet kan slapen zonder dit eerst even kwijt te kunnen haha

5. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Zijn wel slecht belicht

Bijgevoegde bestanden:

6. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    He dames..

Hoe is het hier?!
    Tessebess, ik zie niks maar ik ben de slechtste tuurder

Meiden, allemaal al druk met verven

Mammadoe, waar ben je!!

Liesje, mooie buik!! :)

Tika, jaa we hebben eerste 4/5 dagen alle excursies gedaan. Best vermoeiend idd ma zo de moeite waard. Alle eilanden bezocht die de moeite waard waren. En nog veel bezienswaardigheden en afgelopen 2 dagen is het niks anders dan relaxen en niks moet/alles mag..

Gisteren waren we jaar getrouwd. Dus ml had me verrast met Thaise massages, manicure/pedicure en prive Dinner op t strand van t hotel

Was zo jammie!

Hier over drie dagen nod.. Nog geen krampen wat ik normaal wel ruim van te voren heb. M'n tepels zijn die keer zo groot of opgezwollen lijkt t wel maar dat wijdt ik aan t warme weer en het feit dat ik ongie moet worden dan doen ze altijd wat pijn en gevoelig

Dus we shall see. Donderdag nod en vrijdagavond terug vliegen. Hier testen of pas in de NLse kou? Heb sowieso geen testen mee trouwens

7. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik snap hem ook wel hoor Tika.
    Eerst een naam voor het geslacht wat we morgen te horen krijgen en daarna verzinnen we nog een andere voor als het eventueel toch een foutje was haha.
    Al gebeurd dat tegenwoordig bijna niet meer denk ik.
    Maar is verstandig om het wel achter de hand te hebben.

Tessebes, ik zie op de onderste foto wel iets!!
    Maak even betere foto met daglicht.
    Of doe voor de zekerheid even een nieuwe met ochtendurine.
    Moet wel zeggen dat die van kruidvat wel vrij lang nodig hebben om het juiste resultaat te geven.
    Spannend!!

Gefeliciteerd Yankee!
    Wat een heerlijk cadeau!
    Spannend ook voor jou deze dagen.
    Ik zou wachten tot je terug bent met testen. Geen idee hoe goed die testen van daar zijn :p
    Of je moet Clearblue kunnen kopen haha.

8. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik zie wel wat hoor spannend nog getest?

9. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Tessebes ik lijk ook iets te zien. Misschien nog eens testen en heb je evt een lichtere foto? Spannend!!

Gefeliciteerd yankee, wat lief van je man!
    Hoeveel dpo zit je nu? Ff afwachten en spannend voor jullie! Je kunt evt kijken of ze daar goede testen hebben? Zou mooie afsluiter zijn van jullie prachtige vakantie!

10. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Foto van vannochtend, zelfde test.. Tis echt een lullig streepje....

Bijgevoegde bestanden:

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Maar het is wel een streepje!!
    Zou nog even wachten met de ha bellen denk ik.

Meiden...even klagen...
    Wat een varkens lopen er op de aarde rond!!!
    Ben aan het werk. Vraagt mijn client net op ik het fornuis wil verschuiven!!! Ze weet dat ik zwanger ben.
    Wat bezield sommige mensen toch?
    Dus ik zeg nee, zegt ze 'ja maar jij komt voor de dingen die ik niet meer kan' dus ik uitgelegd dat het niet verantwoord is voor mij gaat ze vragen of ze geen andere hulp kan krijgen.
    Relax gebleven maar vinden schreeuwde ik 'Ja graag!!'

Nog maar 1 1/2 uur te gaan gelukkig ppff.

12. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik zie 'm wel hoor! Zou er nog één doen! Liefst met ochtendurine.
    Spannend zeg!!

13. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een trut zeg Beeb! Goed dat jij je grens goed aangeeft en erbij blijft!! Succes nog even!

Hier trouwens vandaag het tweede trimester in! Jeeej!
    Woensdag weer een uitgebreide echo bij de gyn. Zin in!! Hoop dan ook het geslacht te zien! Eindelijk shoppen!
    En ik heb het afgelopen weekend voor het eerst weer "gezellig" gehad met m'n vriend! Is ook een kleine jeeeej waard :D!

14. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Dames sorry dat ik op helemaal niemand heb gereageerd trouwens! Heb wel mee gelezen!

Dit was er een met ochtendurine van gister.... Ik stel de ha nog even uit dan.. En doe morgen nog een test.. Voel nogvstedd niks vreemds hoor....gek dit,, toen k gister wakker werd had k al zo raar gedroomd.. Dat ik een test uit de prullenbak had gehaald en dat daAr 2 streepjes op stonden en toen ii hem aan ml wou laten zien brak die door midden....

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Super Millie, fijn gevoel he :)
    Spannend weer een echo.
    Ben benieuwd hoe ze het doen!

Je hoeft ook niks te voelen Tessebes ;)
    Had ik ook niet.
    Dat maakt het ook onzeker.
    ben benieuwd naar je test van morgen!

16. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Spannend ik vind m wel positief hoor!

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    goede morgen meiden

allereerst tessebes ik zie het! ik hoop het zo voor je! toen ik je test zag begon ik te lachen ( al 3 dagen niet gedaan ) ik gun het je zo!

voor de rest nog niet veel gelezen.. zaterdag eind van de ochtend is ons meisje met spoed per ambulance naar het ziekenhuis gebracht ..
    kreeg weer een koortsstuip maar dit keer duurde het heel lang zeker een minuut of 15.. ze heeft ook ongeveer 5 minuten zonder adem gezeten. 40.9 graden koorts.
    in het ziekenhuis oorontsteking ontdekt nummer 7 of 8 vanaf september 2014 :( ook klinkt ze astmatisch
    opgenomen en gestart met een ab kuur en ventolin.
    vanochtend mochten we dan eindelijk naar huis met de voorwaarde morgen weer bij de ha te zitten voor controle
    ze heeft nu goede medicatie een verwijzing naar de kno en we hebben een stuip protocol + stesolid thuis voor het geval dat..
    al met al heb ik het er nu moeilijk mee.. alles komt eruit ik heb als een gek geschreeuwd dat ze dood ging .. ik hoor dat moment nog vaak Door mijn hoofd spoken..
    ik probeer vanmiddag nog wat bij te lezen

18. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Lief dat je dat zegt mariah!

Jeetje wat naar zeg van je meisje.... Gelukkig mag ze nu lkkr naar huis... Kan me voorstellen dat je je kapot schrikt! Hopelijk snel beter en dan ff klaar met dat ziek zijn!

19. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Tessebes, misschien eens met middagurine testen? Even 2 uur niet drinken. Lees hier op forum wel eens dat sommige mensen dan meer resultaat hebben. Of misschien clear blue test doen met indicator?
    Spannend!!;)

Sommige mensen Beeb zijn niet goed in hun bovenkamer als het om zwangere gaat hoor.. Die denken van niet zo aanstellen en van die bla bla onzin.. Goed dat je je grenzen hebt aangegeven.

Fijn Milie dat je het weer gezellig hebt gehad;) Ik vind het veel intenser voelen hebben jullie dat ook?
    En gefeliciteerd alweer het tweede trimester!!
    We horen vast allemaal graag hoe het woensdag is gegaan;)
    Ik mag al weer richting het derde pfff wat gaat het snel:$

Jeetje Mariah dat moet heftig en schrikken geweest zijn!
    Heel veel beterschap voor jullie meisje! Hoop dat het vanaf nu dan met die medicatie enz. allemaal beter mag zijn! Sterkte en een hele dikke knuffel!

20. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Krijg net een mail van Fonq. Daar heb ik dat boxkleed met die ster vandaan met een kortingscode met 10 euro korting bij besteding vanaf 40 euro! (boxkleed was 45.95)
    Dus als iemand interesse heeft? Hoor ik het wel!

Deel Deze Pagina