Jeetje Mariah, wat vreselijk! Wat moet dat schrikken zijn! Hopelijk hebben ze nu de juiste aanpak en gebeurt het niet opnieuw. Sterkte iig! Tika, het was idd best intens . Maar ik moest tussendoor af en toe toch wel even aan de kruimels denken. Dat is toch best apart haha! Moesten daarna ook wel erg lachen, alsof ze nu een hersenschudding zouden hebben ofzo ! Maar Tika, jij schiet idd al op zeg! Is je buik nog verder gegroeid?
Haha hersenschudding! Ja buik groeit nu wel hard maar vind het op zich nog meevallen hoor. Deze is van afgelopen zaterdag.
Wat heftig Mariahh! Hopelijk is dit het laatste. Zo'n gekwakkel met je meisje Mooie buik hoor Tika! Ik heb net de vk gebeld. Had zulke buikpijn dat ik er niet rechtop van kon staan Heeft ongeveer een half uur aangehouden en nu voelt het wat kramperig aan. Ik word terug gebeld vandaag, hopelijk belt ze snel! Heb me eigen misschien ook gewoon te druk gemaakt vanochtend. Naar mens!
Tessebes, misschien even met middagurine testen? Of misschien idd clear blue test doen met indicator? Spannend!! Beeb: Goed dat je je grens aangeeft hoor, wat een eikels heb je toch! Milie, lijkt mij ook heel apart als je zwanger bent om te vrijen, kan gewoon en is heel normaal maar toch... En gefeliciteerd met alweer het tweede trimester!! Jeetje Mariah wat vreselijk! Heel veel beterschap voor jullie meisje! Hoop dat het vanaf nu dan met die medicatie beter gaat en hopelijk niet meer voorkomt! Hier heeft mijn man net het gesprek bij de huisarts gehad over zijn zaadonderzoek. Ze heeft hem een verwijzing gegeven voor het ziekenhuis. Ze gaf asn dat hij wel opgewonden moet zijn bij zijn zaadlozing... Ze zei dat je kan klaarkomen door eraan te sjorren hihi sorry voor het platte, of kan klaarkomen van opgewonden zijn. En dat dit een verschil geeft in zaad kwaliteit.. Wisten jullie dat? Opgewonden klaarkomen is dus beter zaad. Mijn vriend vroeg of zijn vriendin dan mee mocht in het hokje... Ahh!
Oh bah dat klinkt maar, Beeb! Hopelijk niks aan de hand! Heb je nu wel wat tijd om te rusten? Tika, mooie buik!! Volgens mij toch wel een stuk gegroeid vergeleken met de vorige foto!? Oh en meiden, vandaag nog korting op pampers bij wehkamp! Heb net de maanddoos met maat 2 besteld, toch 15 euro korting! En verder nog een paar pakken sensitive luiers in maat 1, maar die zijn helaas niet in de aanbieding! Gok dat de luiers ons hier straks om de oren zullen vliegen, met 2 kleine poepmachines
Vanesje, dat van het verschil in kwaliteit wist ik wel ja. En mag je mee? Millie, jij mag wel zorgen dat je een goede voorraad hebt ja
Dat wist ik niet mijn vriend was niet opgewondrn rn hij was zo zenuwachtig dat ik niet mee mocht. Maar gelukkig hebben we het niet nodig gehad. Ik ga denk ik aan de kruidvat luiers hebben we op t werk ook en zijn prima zijn ook in de aanbieding. Jeetje heftig mariahh hopelijk knapt ze snel op rustig aan!!
Net gebeld om een afspraak te maken voor vriend, blijkt dat hij het potje mee naar huis mag nemen en thuis doen zeg maar, en dan binnen het uur terug brengen. Dus ik zeg dat net tegen vriend zegt hij " ja dag, blijf daar even heen en weer rijden, ik doen het daar wel op het toilet" ehahahaha stoere vent. Ik had aan de vrouw van de poli gevraagd of ik hem oraal mocht stimuleren en ze gaf aan dat dit beter is van niet. Moet schoon zonder andere opsmuk in het potje. Hij heeft vrijdag as de inlevertijd op half 11. Dus ben benieuwd.
Net terug gebeld door de vk. Ze denkt dat het m'n darmen zijn, ik denk van niet haha. Als de buikpijn niet afzakte en ik me echt zorgen maakte dan kon ik nog langs komen om het hartje te horen maar ik doe het vandaag gewoon rustig aan. Hebben morgenavond toch een echo. Apart weer Tessebes... Zou inderdaad morgenochtend nog eens testen. Als die weer wit is toch de ha bellen en als ie een streep geeft de vk! Vanesje, zou toch vragen of je vriend het echt niet thuis wilt doen. Kan je het toch samen wat gezellig maken dan zal ie echt wel meer opgewonden zijn dan daar op de wc Misschien kan je aanbieden dat jij het brengt?
Beeb dat is ook een idee! Dank je Wat denken jullie, ei gistere geweest? Of vanmiddag nogmaals testen en dan vanavond ook nog maar gezellig maken? Ik had geen cervixslijm dit keer.. Vreemd dat het ik altijd.
Wat een hedoe he vannes ik zie mezelf nog in de wachtkamer zotten en vriendlief in eennkamertje tegen over mij met potje onder zn jas kwam hij eruit we moesten er achteraf wel om lachen haha naast me zat nog een vrouw en haar man zat in t kamertje naast ons charmant haha. Maarja als jij niet mag helpen ist lastig kan je niet een striptease geven geforceerd blijft t toch. Fijn millie wij doen het gelukkig ook weer regelmatig met plezier Tessebess hoeveel testen met een streephe had je 1 of 2?
Zou toch zeggen dat die positief is! Als die van gisteren is dan zou vandaag je ei springen. Als je geen cervixslijm hebt gehad zou ik voor de zekerheid nog even door testen. En als jullie zin hebben gewoon gezellig maken vanavond
Ja vanavond voor de zekerheid nog maar een keer! Die van gisteren lijkt het donkerst. Maar na je donkere ovu test springt je ei tussen de 12 en 48 uur toch? Dus kan ik vanavond beter erbij pakken.. Tessebes ik zou toch nog een keer testen, ik zag zeker een licht streepje! Liesje, het mag thuis gelukkig en potje binnen het uur terug brengen, dat scheelt al!
Die middelste lijkt mij idd positief Vanes! Gek dat het niet overeenkomt met cervixslijm! Haha wel grappig hoe jij en Liesje het allemaal vertellen! Iig stoere houding van je vent! Nu alleen nog dat kwakkie inleveren en duimen dat hij goede zwemmers heeft! Lekker verwarrend Tessebess... Ik zou idd morgen met je eerste urine testen! Hoop het zo voor je!!! Is de pijn nu wel helemaal weg Beeb? Fijn dat je morgen dan die echo hebt. En dan weten jullie het geslacht! Leuk!!
Ik ga ook als mijn kindje er natuurlijk tegen kan ook voor de kruidvat luiers. Heb 10 jaar ervaring in de kinderopvang met allemaal verschillende soorten luiers (weet natuurlijk niet hoe dat met newborn zit) Maar vond persoonlijk die van de Kruidvat, lidl en aldi altijd een van de betere luiers. Met pampers hadden wij altijd door lekkers of ouders konden gewoon geen luiers omdoen Toch vreemd Tessebes, zag bij beide testen toch echt een licht streepje.. Vanesje ik zou het vanavond en evt morgen ook nog maar even gezellig maken De middelste ziet er zeker positief uit! Heerlijk hoe dit zo besproken word, een man en zijn kwakkie Hoe is het nu met de pijn in je buik Beeb? Dat niet kunnen opstaan klinkt bekend. Misschien toch bandenpijn, je zit als het goed is nu wel in zo'n periode dat je opeens iets harder gaat groeien. Het kan natuurlijk ook door die stresserige ochtend komen..
raar tessebes kan misschien op je eisprong gereageerd hebben? hoe is je afscheiding? ik duim iig voor je! Hier ook luiers vd kruitvat of etos prima luiers! had aan het begin pampers omdat dochter een gevoelige huid heeft maar met een half jaar overgestapt en bevalt goed. morgen controle bij de ha ze is nog erg benauwd en koorts speelt elke avond nog op onlangs ab.. ruzie gehad op mijn werk.. mijn ziekmelding werd niet goedgekeurd moest maar dagen opnemen morgen bel ik wel even de p&o want vindt dit echt bizar!
Raar dat je dochter nog steeds koorts houd ondanks antibiotica.. Hoop dat de dokter morgen wat voor jullie kan betekenen! Wat vervelend Mariah van je werk! Werkgevers kunnen soms zulke niet begripvolle mensen zijn!! Hoop dat P&O morgen wat voor je kan doen!
Buikpijn is de hele middag wat zeurderig geweest maar niet echt pijnlijk meer. Gelukkig belde mijn client van vanmiddag af dus heb op de boodschappen na niks meer gedaan. Mijn vk gaf vorige week aan dat ze tegenwoordig niet meer spreken van bekkeninstabiliteit omdat het iets hormonaals is en heel normaal rond deze tijd. Maar het is dus gewoon instabiliteit wat ik heb. Misschien omdat ik wat anders ga lopen en het werk toch echt zwaarder word dat ik verkeerde houdingen aanneem en daardoor ineens die buikpijn kreeg. Icm bandenpijn lijkt het me best logisch. Ga trouwens afspraak maken voor cesartherapie. Hopelijk werkt dat. Balen Mariahh! Dat gezeur op het werk weet ik ook alles van. Moe word je er van. Succes morgen.