Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nah rare actie van je werk Mariah! Idd hopen dat p&o iets voor je kan beteken!
    Hoe lang is je dochtertje nu aan de AB? Hebben ze gezegd wanneer de koorts gezakt zou moeten zijn?

Hopelijk voel jij je morgen weer wat beter Beeb!

Wij kiezen in de beginfase voor pampers, mede omdat er een grote kans is dat de kruimels wat te vroeg komen. Dan hebben ze een schijnbaar een extra gevoelig huidje. Later wil ik gedurende de dag kruidvat gaan gebruiken en pampers voor de nacht. Ook omdat al mijn nichtjes last van uitslag kregen bij de luiers kruidvat. Hopelijk hebben die van ons stevigere billekes ;)! Scheelt wel in de centen...

2. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Spannend morgen beeb hoelaat ook alweer
    Haha millie mn vriend en ik zijn net jut en jul haha ik noemde m ook chemo paal je moest die koppen zien als ik dat tegen m zei haha als wij dr maar lol om haddeb.
    Iedereen is ook erg benieuwd wat voor n kind eruit mij komt haha nog een jul erbij:D

3. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden!

Even een snel berichtje vanuit Gran Canaria! :D

Voor mijn vakantie heb ik mijn bloed laten onderzoeken op vitamine D, vitamine B12, ijzer, suiker en schildklier om te kijken of dat de oorzaak is van de uitblijvende menstruatie. Vandaag gebeld en mijn bloed is helemaal goed, B12 zelfs iets te hoog... Maar... Nog steeds geen ongi.. :(
    20 nov voor het laatst ongesteld dus ga nu richting de 3 maanden.. Zucht..

Nou dat was het weer even!

4. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha prachtig liesje! Wij lachen ook om de meeste dingen... Kunnen dan ook redelijk sarcastisch zijn, maar ik zou ook niet zonder die humor kunnen hoor :D! Moet er niet aan denken om in een relatie te zitten waarin je niet met/om elkaar kunt lachen!

Anoniempje, leuk dat je wat laat horen! Lekker aan het bakken daar? Hoop dat je de welverdiende rust vindt en alles lekker los hebt gelaten. Wel echt ruk dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden! Hoe kan dat toch!? Fijn dat je bloedonderzoek goed was. Ik zou toch maar weer eens aan de jas van je huisarts gaan trekken bij terugkomst. Maar nu eerst nog even volop genieten!!

5. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Hier is die humor relatie alleen maar beter geworden sinds mijn zwangerschap. haha. We konden altijd al lachen met elkaar maar nu.. Ik kraam af en toe de domste dingen uit of gooi alles door elkaar.. En dan samen met die fantastische zwangerschapsdementie kun je mijn vriend af en toe opvegen!

Wat leuk dat je weer wat laat horen anoniempje! Geniet lekker daar in Gran Canaria! Fijn dat je bloedonderzoeken goed waren. En inderdaad wat milie zegt die huisarts aan zijn jas trekken als je terug bent. Want al ruim 3 maanden niet ongesteld is toch wel weer heel bijzonder..

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Morgenavond om 20.00 :D
    Zal wel even duren voor ik het hier laten weten.
    Eerst even snel langs familie en schoonfamilie haha.

Hier is de humor ook flink aanwezig.
    Wij ouwehoeren altijd al heel veel maar het lijkt alleen maar onnozeler te worden haha.

7. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Spannend ik wacht geduldig af;)

8. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Hey anoniempje! Balen zeg, ik snap je! Maar ga msar lkkr geniet vn je vakantie!

Ik had 1 test met een lijntje... En vnmiddsg dus wit.. Probeer mog nog een x,.. Raar maja.... hb genoeg afleiding, veel an t werk.,,
    Mn afscheiding Is trouwens gewoon normaal.. Niet bijzonder...
    Bn benieuwd!

Lkkr he als j zo met elkaar kan lachen! Man en ik maken elkaar ook vaak belachelijk.. Op een leuke manier.... K bn beetje prettig gestoord en man kan zo droog uit zn hoekie komen... Leukecombi
    Trouwes mariah krijg j niet gewoon zorgverlof als j kindje ziek is?

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Lang niets laten horen. Hoe is her hier? Zie dat Vanesje een duidelijk ei heeft gehad.
    Anoniempje wat irritant dat je menstuatie zo lang duurt. Zou je geen Clomid mogen gebruiken in combi met een memstruatieopwekker.
    Beeb morgen een echo? Is dat de geslachtsbepaling? Spannend joh!

Hier dus minder actief geweest omdat ik, wanneer ik eenmaal zit 'savonds niets meer wil.
    Heb enorme bekkenpijn en ging vandeweek zelfs huilend via de muur naar het toilet zo'n pijn. Morgenochtend een eerste afspraak bij de fysio, hopelijk kan hij iets voor me betekenen.
    Verder gisteren ook nog eens van de trap gevallen, zo op mijn stuitje naar beneden gegleden, dat werkt dus ook niet lekker mee. Beurze achterkant en armen! :)
    Maar vandaag hartje weer mogen luisteren bij de vk, dus dat is wel fijn :)

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

ja vanavond de geslachtsbepaling!
    Ben zo benieuwd :D

Mammadoe, wat ontzettend vervelend dat je zo'n last hebt!
    Hopelijk kan de fysio wat voor je betekenen.
    Rustig aan doen hoor ;)
    Wel fijn dat je weer even het hartje gehoord hebt.

Tessebes, ben benieuwd naar je test.
    Duim voor je!

11. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè bah wat vervelend Mamadoe! En dan ook nog gevallen... Hoop dat de fysio de pijn wat kan verzachten! Sterkte!!

Beeb, veel plezier vanavond! :)

Tessebess, mijn duimen draaien ook voor je!!

12. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Vervelend mamadoe..
    Gelukkig hartje gehoord mijn afspraak werd afgezegd ivm bevalling moet ook gebeuren:D
    Men tessebess nog getest?
    En pricil waar zit jij nu in je cyclus?

13. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Nou dames t was dus vals alarm... Want de test vn vannochtend blijft ook wit.... Helaas.. Toch een indroger dan?

14. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Balen tessebes ik had t zo gehoopt! zou idd een verwijzing vragen bij je ha hoor ookal zegt hij dat dit geen nut heeft dan is het gewoon voor je eigen geruststelling!
    toevallig had ik het er nog over met de kinderarts van het weekend.. ze vroeg waarom ik nog geen verwijzing had voor mijn dochter .. ik zei nou wordt elke x met een geeft maar neusdruppels en een zetpil advies weggestuurd en voel me dan echt een zeur toen zei ze : je hebt alle recht om een verwijzing te eisen al is het maar voor je eigen gevoel!

beeb spannend vanavond ik ben ook erg benieuwd ;) laat je ons niet te lang in spanning zitten? ik zeg een meisje al twijfel ik wel bij jou ..

mamadoe wat vervelend! Hopelijk kan de fysiotherapeut jou helpen en gaat het snel beter!

millie had jij vandaag nou ook een echo?

Hier gaat het redelijk.. ga idd achter dat zorgverlof aan stelletje debielen
    vanmiddag controle bij de ha omdat ze nog wel benauwd is en in de avond koorts heeft.. kan ik gelijk de verwijzing meenemen en een afspraak maken bij de kno

Door al deze stress al 4 dagen niet getempt dus wordt maar weer een gok deze cyclus.. al zijn we er op dit moment ook niet mee bezig, eerst ons meisje maar weer gezond krijgen

yankee Hoe is het in Thailand?

15. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah ontzettend balen Tess! :(
    Ben het helemaal eens met Mariah, je hebt echt recht op een doorverwijzing. Men wordt echt te vaak weggewimpeld bij de HA... Belachelijk!

Mariah, succes vandaag! Hoop dat ze met een definitieve oplossing komen voor je kleine meid! En hoop natuurlijk dat het toch raak is deze maand ;)! Wanneer is je NOD?

Ik heb morgen weer een echo.

16. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Mammadou wat vervelend zeg! Ik hoop voor je dat fysio je goed kan helpen!

Beeb spannend hoor! Ik denk ook een meid.

Tessebess wat rot zeg, ik had het zo gehoopt voor je!

17. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Tja.. Tis wel raar ja... Ik ga denk donderdag de ha bellen... Heb zoveel geeerkt dt k deze dag vrij even voor mezelf nodig heb..ff geen gedoe... Morgen vergaderen en daarna slaapdienst dus donderdag ga ik maar eens bellen... Aan de ene kant vind t echt kl#te allemaal en aan de andere kang heb k zoiets van tja ach we zien wel hoe t loopt.... Hb zelfd een moment gehad dt ik aan manlief vroeg wst hij zou doen alsnik geen kinderen kan krijgen,.. Miss wel veeeel te vroeg voor dt soort uitspraken maar t komt wel naar boven bubbelen door dt gekke lichaam van me... Gelukkig zei man dit x wel het juiste!->als ik jou maar heb....
    Shit happens.... Komt vast wel goed...

18. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mammadoe, beterschap..

Mariah, Thailand is geweldig!! Zon, zee, strand en zoveel mooi natuur!!! Het is wel enorm heet en ben echt zo zwart geworden terwijl
    Ik van mezelf heel licht ben..

Ml is gefascineerd door tijgers en ik ben een schijterd dus naar tiger kingdom geweest waar je oa baby tijgers had die je kon voeren (heeft hij gedaan ik niet) en waar je zeldzame witte tijgers had.. Voor de rest vooral lekker liggen in de zon, lezen, eten, Slapen en rusten. Vrijdag weer terug.. Tijd vliegt !!

Donderdag nod. Ik voel nog niks.. Beetje ongi krampen maar heel licht. Geen extra afscheiding ofzo. Dus ben benieuwd

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,9 KB
      Weergaven:
      5
  19. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Wat vervelend Mammadoe dat je zoveel pijn hebt! En dan val je ook nog van de trap..:(
    Heeft de fysio iets voor je kunnen betekenen vandaag?

Wat balen Tessebes! Misschien dat de test reageerde op een eisprong?? Maar goed dat je de dokter gaat bellen, zou fijn wezen als je weet waar je aan toe bent! En erg lief van je vriend om dat natuurlijk te zeggen, waarschijnlijk weet je dat wel maar onbewust wil je zoiets toch altijd graag even horen:)

Mariah goed dat de kinderarts dit tegen je heeft gezegd! Hoop dat je huisarts hier nu wat mee gaat doen.. Niet laten afschepen nu! heeft p&o nog wat voor je kunnen betekenen op je werk?

Beeb spannend vanavond de geslachtsbepaling! Veel plezier:D

Yankee heerlijk nog even een paar dagen in die warmte.. Hier is het maar koud.. was je nog van plan evt te testen daar of wacht je het rustig af?

Net terug van de acupunctuur, ze geeft ook zwangerschapsmassages dus ze heeft alle drukpunten op mijn rug, nek en benen even gedaan. Hoop dat het werkt en wat meer ontspannen kan zijn. Door al die harde buiken ga ik beetje verkrampt lopen, liggen en zitten.

20. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Lekker hoor yankee jammer dat alweer bijna voorbij is.
    Ik ha vrijdag weekendje naar texel lekker uitwaaien uit eten gaan enzo.
    Ben moe geen zin meer om te werken bahh nu iknweet dat ik weg ha geen motivatie meer steeds op een andere groep.
    Gelukkig voel ik de kleine dagelijks trappelen heerlijk ga er dan echt even voor liggen met mn handen op mn buik:)

Deel Deze Pagina