Hee meiden. Lees nog wel mee, alleen niet heel veel zin om te reageren. zit niet zo lekker in mn vel dus hou me beetje afzijdig. Morgen naar Disney, lekker even weg! Liesje, vandaag is mn laatste dag van menstruatie, gelukkig! Veel plezier Liesje aankomend weekend, lekker van genieten! Beeb spannend vanavond je echo, ben zo benieuwd! Tessebes balen dat er nog steeds niks duidelijk is zo, vond t zo spannend die streepjes. Maar helaas . Yankee wat een mooie foto van die tijgers, geniet er nog maar even van!! Mammadoe vervelend dat je zoveel last er van heb. Hoop dat therapie je een beetje helpt! Mariah wat naar dat je kleine meid ziek is!! Hoop dat ze snel Opknapt! Wat stom dat je werk zo reageerd.. Je zou wel een beetje begrip verwachten. Pff zo irritant dag er totaal geen medeleven meer word Getoond. Als ik meiden vergeten ben, sorry!! Liefs
Jeetje Tessebes Inderdaad toch maar die verwijzing vragen. Wel super dat je vriend je zo steunt. Je gaat er inderdaad niet vanuit maar wat als... Mariahh, verstandig van de kinderarts! Laat haar maar eens goed nakijken. Yankee, gaaf hoor die tijgers! Ben benieuwd of het relaxen op Thailand heeft gezorgd voor een innesteling Tika, vervelend als je zo gespannen bent. Hopelijk heeft de behandeling geholpen. Liesje, wat lekker dit weekend er even tussen uit! Hopelijk heb je mooi weer! Echt genieten hé om de kleine te voelen Pricil, wat jammer om te lezen dat je niet zo lekker in je vel zit. Geniet van de dagen in Disney!
Hoi prisil, wat naar dat je je vervelend voelt. Misschien dat Disney je wat kan opvrolijken! En dat je weer energiek en vrolijk terug komt! Voel je al wat verlichting tika? Liesje heerlijk Texel! Wij hebben een week geboekt in mei! Echt zin in ook! Balen tessebes, ik zou ook naar de huisarts gaan, uiteindelijk wil je toch weten waar je aan toen bent en wat dit is.
Ik zit op een terras in Patong met m'n overheerlijke cheesecake opeens te denken hey! T is al kwart voor tien dus even beeb checken en t geslacht en zie maar niks dus besef me opeens dat het daar zes uur eerder is.. Hier nog even een Thailand foto van dit moment en ik wacht dus lekker in spanning met jullie af!! Succes beeb en denk een meisje!
Ik lijk gelukkig wat meer ontspannen nu.. Volgende week mag ik weer! kijk er nu al naar uit haha.. Die harde buiken blijven helaas een beetje, maja heb ook nog geen uitslag van mijn blaasontsteking dus geen medicijnen. Ga morgen bellen hoop dat ze wat weten. En anders bel ik de vk gewoon weer ivm de harde buiken.. Voel gelukkig het kindje wel heel goed dus wat dat betreft maak ik me niet heel veel zorgen. Baal alleen dat ik zo ontzettend beperkt word er bijna niets mag en kan doen.. Waarschijnlijk wel een herkenbaar gevoel!? Lekker Liesje even weg, Texel is vind ik erg leuk. Pricil geniet lekker in Disney. Hoop dat je snel weer lekker in je vel zit!
spannend beeb! nog eventjes in spanning pricil probeer lekker tot rust te komen in Disney geniet er van! p&o nog niet gesproken doe dat lekker na het weekend morgen alleen een ochtend dienst waar ik niet vanaf kwam en daarna weer lekker 4 dagen vrij longen piepte niet meer van N. zitten nog wel vol met slijm.. morgen moet ze koorts vrij zijn en vrijdag moet ze nog voor controle komen en krijgen we de verwijzing brief van t ziekenhuis was nog niet binnen.. tika hopelijk weet je morgen meer en gaan die harde buiken snel over!
Veel plezier Pris, hoop dat het je een beetje op zal peppen! Moet vast lukken met al die blije figuren daar Goed geregeld Liesje! Heerlijk even uitwaaien daar! Vervelend dat je nog steeds die harde buiken hebt Tika! En stom dat de uitslag van je urine zo lang op zich laat wachten. Hoop iig dat je je snel weer wat beter voelt! Pfff nou ik hoop dat het tweede trimester snel wat energie gaat brengen, want begin het futloze echt behoorlijk zat te worden. Het lijkt de afgelopen weken ook erger te worden. Met m'n verjaardag en andere gelegenheden had ik er gewoon geen plezier meer in. Ik denk dan alleen maar aan m'n bed en aan de rommel die opgeruimd moet worden... Niet echt gezellig dus. Ik zie nu ook al tegen "leuke" afspraken op die voor het weekend staan, terwijl ik daar normaal echt naar uit kan kijken! Kan soms bijna huilen van het idee dat ik na het werk schoon moet maken of boodschappen moet doen en koken. Oftewel ik voel me een ontzettende zeikerd en een nutteloze lamzak! Zo haha, sorry hoor meiden maar moest echt ff zeuren... Lucht op! Hoop ook dat we morgen het geslacht te horen krijgen, dan kan ik lekker gaan speuren naar leuke spulletjes! Hopelijk geeft dat een boost!!
Even snel een berichtje! We staan voor de deur. Veel te vroeg hahaha. Zo spannend. Zo stom, ben veel zenuwachtiger dan bij de andere echo's die we al hebben gehad.
Stom hè dat had ik ook terwijl dit een leuke echo is maar t is zo mooi om te zien hoe groot je kindje nu al is.
Hahaha ze laat ons lang in spanning! Zie nu ook dat Liesje een meisje krijgt! Super leuk joh! Millie, heel herkenbaar. Voel ke vaak precies hetzelfde. Alles kan als een enorme taak voelen, boodschappen doen, was opvouwen. Ben nu meer dan ooit dankbaar voor onze wekelijkse hulp in de huishouding! Mariahh, wat naar dat die kleine steeds zo ziek is zeg! Hopelijk snel mooi/warm weer en alle ziektekiemen het raam uit. Tika, wat naar dat je zoveel last van harde buiken hebt. Moet je nu verplicht rustiger aan doen, begrijp ik dat nu goed? Fysio heeft wat testjes gedaan en zegt dat het niet zozeer mijn bekken is, als wel de spieren van mijn onderrug en billen. Hij heeft me gemasseerd wat al heel fijn was en volgende week terugkomen, plus langs bij de Mensendieck voor wat houding gerelateerde tips etc.
Nou je houd het spannend!! Op zich fijn dat het niet je bekken zijn Mammadoe! Hoop dat de mensendieck wat kan betekenen! Ja moet even rustiger aan doen vanwege die harde buiken. Officieel maar 2 dagen maar omdat die uitslag van die blaasontsteking zo lang duurt blijven de harde buiken. Dus ik doe nog steeds rustiger aan..
Nou hè ik denk nog steeds een meisje ben benieuwd! Ja mamadoe krijg een meisje, fijn dat het iets werkt lastig als je zoveel moet werken nog wel een beetje tijd voor jezelf? Ik voel me ook meestal zo millie nergens zin in alleen slapen of bank hangen feestjes enzo vreselijk vind ik t vorige week ook iedereen begint over de zwangerschap heel lief hoor jaar na 10 keer de vraag hoever ben je ben ik er wel klaar mee
Jawel, maar misschien wat te weinig. Ik werk 3 a 4 dagen per week, dus is wel te overzien. Maar dochterlief vreet ook energie. Ze is zo ontzettend lastig laatste tijd. Ze werkt ons in ALLES tegen. Alles is nee en wil niet. Word je af en toe echt gek van! En als je dan voet bij stuk houdt gaat ze weer zitten brullen. Pittige tante soms dus hihi