Oef pittig hoor Mammadoe! Hopelijk is die fase snel weer over! Één van m'n nichtjes zit ook in die fase, nou diep respect voor alle moeders hoor ! Maar dat is het ja, alles voelt als een enorme taak. Zelf de klusjes waar je normaal je hand niet voor omdraait! Oh en idd al die vragen over de zwangerschap! Ook zo vermoeiend! Haha Laat die lente en de zon idd maar komen! Waarschijnlijk doet het ons allemaal goed! Volgens mij ging Beeb eerst nog langs familie en kon het daarom even duren voordat ze ons zou berichten.
O ja zoets had ze indd gezegd, nou dan ga ik maar slapen. Erg lastige fase ja. De buren zien haar alsmaar alleen maar huilend richting de auto of weer naar huis lopen haha. Merk dst ik nu ik zwanger ben er wat minder geduld en energie voor heb. Gelukkig heeft ze ook enorme lieve momenten hoor, maar se kan omslaan als een blad aan de boom.
Bedankt meiden! Ja ben helemaal happy Was ik met een jochie ook geweest hoor haha maar tis gewoon echt fijn om te weten waar we voor kunnen shoppen En gelukkig geen voetbal op zaterdag in weer en wind We hebben het ontzettend leuk gehad. Die man deed het echt voor z'n plezier, hij was net zo enthousiast als ons! Moest m'n eigen maar gaan voorbereiden want ze was ontzettend druk dus ik moest nu maar genieten van m'n nachtrust zei ie Placenta ligt inderdaad achter. Ze heeft zoveel liggen draaien dat we alle kanten hebben kunnen bekijken haha. Hoofdje is nog opgemeten die was mooi op termijn, we hebben het hartje gehoord en de bloedsomloop gezien!! Dat was wel heel bijzonder. Ze heeft een tijdje liggen duimen en zitten friemelen aan haar neus. Ze heeft mijn neus!! Ook nog een heel klein stukje 4D HD gezien maar daar was het echt nog te vroeg voor. Daar was bijna niks op te zien helaas. Tis trouwens wel een meisje met een halve jongensskull haha. Hoofdje is echt rond maar het voorhoofd loopt iets schuin naar achteren.
Aaaaah Beeb, wat een mooi koppie heeft ze! Ze heeft echt al een meisjesgezicht als je het mij vraagt, zo fijntjes
Aaahh leuk hoor! Ook dat ze zo lekker bezig was, altijd leuk om te zien! Idd wat mammadoe zegt echt een meidenkoppie! Net de verf voor de meubeltjes gekocht dus die gaan we vrijdag en van het weekend erop doen. Wel nog even de muurverf uitzoeken.. Gisteren ook het hemeltje binnen gehad! Loop soms dat kamertje binnen en krijg dan al helemaal zo'n verliefd gevoel Vind alles nu al mooi staan en dan is het nog niet eens af!
Ja, we echt een schattig koppie hé Ga zo nog maar een keer de dvd kijken haha. Tika, wat leuk! Ben benieuwd hoe het kamertje word. Hopelijk vind je ook nog de goede kleur voor de muren.
Wat heb he in je hoofd voor het kamertje Tika? Ik moet maar es op Pinterest gaan snuffelen om ideetjes op te doen. Maar op zich is zo'n kamertje best snel af. Meubels heb ik al natuurlijk, wil alleen de muren verven/behangen en nieuwe gordijnen, de boel leuk aankleden en klaar. Ik mag van mijn zusje d'r co-sleeper lenen, daar ben ik heel blij mee, werkt denk een stuk prettiger dan het ledikantje naast mijn bed zoals de vorige x. Wij hebben trouwens een weekje weg geboekt over 2,5 week. Landal huisje in Overijssel met sauna en zonnebank. Hopelijk btje mooi weer. Heb er nu al zin in
Ik maak morgen wel even foto's hoe we het nu hebben staan. (let dan niet op de schildertroep die er staat haha) Maar dan kan ik het beetje uitleggen Pinterest heeft echt SUPER ideetjes! Lekker even weg mammadoe doen jullie goed! Leuk! Net de dokter gebeld voor de uitslag van de kweek.. Het is geen blaasontsteking.. Dus toch nog maar eens de verloskundige gebeld vanwege de aanhoudende hard buiken. Ik moet gewoon nog meer rust houden.. Een lichaam van een zwangere herstelt gewoon minder snel dus stofzuigen is al een sport bij wijze van spreke. En ik voel me al zo lekker nutteloos Mijn vriend zei gisteren lief: maar je doet toch genoeg! Ik zei uhm wat dan ik doe niets in huis en het is een puinhoop.. Zo moest ik dat niet zien zei hij, je draagt het kindje en dus doe je een hele hoop.