Haha geniet ervan mammadoe! Ik zou ook wel een glaasje willen, maar morgen weer een vroege dienst, dat scheelt! Is dat trouwens je eerste kindje op je profielfoto?
Haha altijd handig als je ei in een vrij weekend valt. Ja Millie, dat is mijn schatje. Op die foto was ze 8 dagen oud. Heerlijk meisje!!
Wat lief mooie foto! Geniet van je wijntje en filet american Hier lekker op de bank met een lelijke warme pyjama heerlijk.
Dankjewel Hihi is inmiddels al een hele fles geworden. Begin me langzaam af te vragen hoeveel alcoholisten er geboren worden op cd1 XD
Hey beeb. Die early predictor testen zouden dan wat aan moeten kunndn geven... maar ik zou wachten tot 14 dpo..... ik verwacht de 14e weer ongi te worden. Maar ondat ik weet dqt ik dan ook pas op 11 dpo zit wacht tot de 17e a 18e..... t is zo zonde s je voor niets test..... 14dpo moet je zeker resultaat zien naar mijn idee
Iemand die ik ken uit mijn vorige groep van mijn vorige zwangerschap wil nu ook weer zwanger worden en die had 4 dagen voor 3 dagen voor haar nod wel een positieve test in handen dit weekend. Dus als je echt zwanger bent is het wel mogelijk....
Zal wel kijken morgen. Anders kan ik altijd nog vrijdag ofzo testen als ie negatief is en ik dan ook nog niet ongesteld ben.
Beeb87: spannend hoor! Snap heel goed dat je je bijna niet kan inhouden om te testen! Succes en hoop dat je een positieve teat in handen krijgt!
Bah, begin weer erger ziek te worden. Klieren in mijn nek zetten op. Morgen maar even naar de dokter. Wie weet kan ik dan even voor mijn ei een kuurtje krijgen ofzo. Want zit nu al 2,5week te kwakkelen.
Ah, dank jullie wel!! Balen Mammadoe! Mijn huisarts zei dat het hoesten wel 4-6 weken aan kon houden. Er heerst ook van alles op het moment. Hopelijk ben je snel opgeknapt! Beterschap.
Leuk, leuk, leuk! Spannend hè Beeb!? Ik heb ook testdrang! Pfff... Misschien doe ik wel met je mee...
Ja echt vreselijk! haha. Mijn vriend vraagt al de hele tijd wat ik er zelf van denk. Heb echt werkelijk geen idee. Voel me prima, ben wel moe maar dat kan meerdere redenen hebben. Het weekend was ik in slaap gevallen op de bank, hij maakte me wakker om naar bed te gaan en toen ik wakker werd wreef hij zachtjes over mijn buik...zo lief! Gelukkig zijn die testen van de kv niet zo duur! haha. Maar maakt het voor een ochtend test nog uit hoeveel je drinkt de avond ervoor? Heb nou 2 bekers thee op sinds het eten en ik denk dat ik er nog wel neem voor ik naar bed ga. Gezellig Millie! En dubbel spannend Hoe laat spreken we af? hahaha
Ik had de 26ste mijn ei dus dan zou deze week de innesteling moeten zijn als ik zwanger ben vanaf hoeveel dagen na de innesteling kan je eigenlijk testen? Succes met testen morgen! Qas vandaag bij de primark wat een leuke baby kleren hebben ze snel voorbij gelopen..