Ja vond ook best vreemd, maar ben dan rond de 5 weken idd. Ik heb sowieso langere cyclus dan gemiddeld . Of Maybe maak ik gwn veel hcg aan.. Zou t echt niet weten
Yankee, ik had inderdaad bijna geen symptomen. Alleen gevoelige borsten (maar dat is ook met een naderende menstruatie) en veel afscheiding (dat was dan weer niet normaal haha). Dus je hoeft geen symptomen te hebben. Dit geeft ook niet aan hoe het verloop van de zwangerschap gaat zijn. Lekker van genieten dat je geen symptomen hebt! Ben benieuwd naar je echo bij de gyn! Vanesje, geweldig hoe je man er mee omgaat haha. Toch maar mooi vol afgegeven Hopelijk snel de uitslag!
Ja ik hoop zo dat het allemaal goeie zwemmers zijn! Ik kan over 10 dagen testen, dus moet nog lang wachten PFf.
Jaaaaa Yankee!!!!! Wat gefeliciteerd! Kokoswater en watermeloen heeft je dus goedgedaan. Leuk hoor, weer een zwangere erbij. En bij mijn dochter had ik ook geen symptomen tot ik misselijk werd, dus dat maakt allemaal niets uit, die komen er vanzelf wel Liva, hopelijk heb jij dit weekend ook geluk en is die ene keer genoeg geweest. Was die wel goed getimed? Of heb je geen ovulatietesten gedaan? Nog altijd lastig om je vriend ervoor te porren? Vanesje, haha lekker ranzig verhaal. knap dat het hem in zo'n steriele omgeving toch gelukt is. Hopelijk vrijdag goed nieuws, weet je in ieder geval weer iets meer. Maar ik hoop gewoon over een mooie test over een dag of 10. Tika, schattig pakje zeg. Heb jij tips voor leuke jongenskleding winkels/merken/online shops. Ik moet zeggen dat ik het met de geboortemaand Juli wel moeilijk heb qua kleding. Vind het lastig hoe warm of koel ik de kleine dan moet aankleden. Mariah nog altijd een ziek meisje, wat vervelend zeg. Sterkte. En Beeb, wat lekker he roze shoppen! Er is zoveel leuks te krijgen Hier gaat alles wel lekker. Was bij de fysio geweest voor mijn rug en lijkt nu wel ietsje verbeterd, dus dat is positief. Verder wel nog veel moe, maar is te doen. Echt al een dikke buik aan het krijgen, krijg vaak verbaasde reacties hihi. Vrees dat je dat bij een tweede toch wat sneller hebt, maar ik ben er trots op Vandaag bij mijn schoonzus geweest, die had weer dr menstruatie moeten opwekken met medicatie en haar Clomid niveau is verhoogd, dus ik zit zwaar te duimen voor een eisprong voor haar. Ik wil zo graag weer samen zwanger met haar zijn en samen in de toekomst dan weer leuke dingen kunnen doen met de kleintjes zoals we dat nu altijd doen (ze schelen 4 maanden en als ze deze ronde geluk zou hebben zouden ze weer 4 maanden schelen, zou wel gaaf zijn!)
Ik zou als ik jou was lekker je kleintje. Of een korte mouwen romer met lang t-shirt erover. Uittrekken kan altijd. Ik heb tot nu toe alleen bij nextdirect nog maar wat gekocht en dat ene pakje dan. Mijn vriend is vrij lastig qua kleding houd niet van streepjes en printjes.. En werkelijk ALLES is streepjes of printjes.. Zara, z8, sommige h&m newbornkleding, happybee.nl, kixx-online.nl, minirepublic.nl, kleertjes.com, limango.nl, minimusthave.nl, name-it zero2three leuk merk net als luckyno7 (vrij prijzig vind ik) Zo kun je vast weer ff vooruit Ook leuk voor de meiden hoor
Mammadoe, thanks! Heb zo erge last van jetlag niet normaal. Heb hele dag geslapen zowat. Even vraagje aan de zwangeren. Allemaal meegedaan met moeders voor moeders? Wat was je ervaring? Ik twijfel een beetje
Ik heb meegedaan en ben ook een erg groot voorstander van het hele verhaal. Met een kleine moeite kan je tientallen stellen helpen. Waarover twijfel je precies? Haha Tika, nou dan hou je idd niet veel over. Maar ik kan wel even vooruit met die lijst van je, thanks.
Mammadoe@ ik heb bewust even afstand genomen van ovulatie testen en tempen. Ik zou via de app vrijdags eisprong hebben maar vorige cyclus was ook iets later. Ik zou tussen vrijdag en maandag denk eisprong hebben. en vrijdag gezellig gehad. Dus misschien wel goed op juiste dag. Verser niks gevoelt want voel mijn ei nooit. Spannend dus test maandag als er nog niks is.
Fijn dat het weer wat beter gaat met je Mammadoe! Hopelijk is het snel raak voor je schoonzus. Lijkt me ontzettend leuk als je het samen goed kan vinden. Yankee, jetlag is wel normaal maar super irritant. Hopelijk kan je vannacht nog wat slapen dan gaat het morgen misschien iets beter. Ik heb ook meegedaan met moeders voor moeders. Vond het in het begin erg lastig omdat alleen wij het nog wisten. Onverwacht bezoek was drama! Zodra ze zaten snel die bus en kan van de wc afhalen en boven zetten haha. Maar gelukkig heeft niemand het gezien. Vind het fijn dat ik andere er mee heb kunnen helpen. Zou het gewoon proberen en als je het niks vind kan je altijd stoppen. Je bent niet verplicht om alle weken vol te maken.
Yankee wauw gefeliciteerd! ben jaloers op je test! qua termijn zou ik gewoon je cyclus aan houden ik had op nod ook 2-3 en zat met mijn cyclus toch echt goed N knapt weer op gelukkig 25 februari naar de kno met haar dus ben benieuwd.. Hier nog erg druk na al die gaos van vorige week.. probeer vanavond even bij te lezen en op iedereen te reageren fijn weekend xxxxx
Ik mag geen moeders voor moeders doen ivm een bloedtransfusie in het verleden. Vind het wel jammer maarja niks aan te doen. hier nog geen nod. Wel last van lage rugpijn. Dit heb ik zowel is bij nod en vij zwangerschap dus nogmaals geen pijl op tw trekken haha. Ga maandag testen als er niks is. meestal wordt ik in de ochtend ongesteld. Er kriebbelt een sprakje hoop maar hou mij stellig aan dat mijn nod door zet morge ofzo voorkomt teleurstelling. Alles goed verder met de dames en de buikjes?
Hier lekker op texel lekker uit eten winkelen zwemmen naar t strand Spannend liva! Ik vond t soms best lastig mvm maar t is ook zo voorbij en je helpt er zo veel vrouwen mee.
Mariah, ben blij dat t beter gaat met je dochtertje! Hoe ver zit je in je cyclus. Net je ei gehad toch? Liesje, lekker hoor!! Geniet lekker van je vakantie. Lekker bijkomen, eten, en genieten!!
@ yankee hier geen mvm gedaan ivm te veel herkenning. mijn moeder werkt in het gebouw waar ze vaak langs komen en was bang dat mijn moeder er op de een of andere manier achter zou komen.. vond het moeilijk aan te geven dat ik het niet zag zitten omdat het voor mijn gevoel toch een soort "issue" is net als bijv. borstvoeding het komt altijd als vanzelfsprekend over: je bent zwanger dus mvm.. maar iedereen accepteerde mijn keus en ben er nooit op aangekeken.. Mocht ik nu zwanger raken doe ik het denk ik weer niet om dezelfde reden + onregelmatige werktijden t is dan zoon gedoe. ieder zijn eigen keus doe vooral waar JIJ je goed bij voelt!
Dat bed word goed ingewijd dus Mariah! Veel plezier Heb ook geen MVM gedaan. Kon slecht tegen de lucht als ik zelf al op de wc zat. En ik zou het zelf moeten halen en brengen. En er woont redelijk wat familie in de buurt van het buurthuis waar ik het moest brengen. Geniet op Texel Liesje! Hier zijn we lekker bezig in het kamertje, ik heb wel weer genoeg gedaan dus nu weer rust. Pakje is net binnen gekomen, erg leuk!
Leuk Tika Ja hier werden de kannen opgehaald. Heel fijn, om zelf met die zware dingen te zeulen zou alweer meer moeite en tijd kosten natuurlijk. Net even lekker met mij. 2 moppies in Amstelveen wezen winkelen. Lekker gelunched en heb mezelf verwend met nieuwe (platte) schoenen en een hele mooie zilveren ring. Beiden zat 50% korting op, dus was daardoor leuk geprijsd. Nu voel ik wel mijn rug daardoor gelijk meer. Wandelen activeert het wel overduidelijk. Dus nu even op bed bijkomen. Heb trouwens op het moment wel heftige en levendige dromen. En ook Eem verhoogd libido hihi. Leve het tweede trimester