Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Positief hoor! Gefeliciteerd!!

2. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    gefeliciteerd liva! Idd Mariah, hopelijk volgen we snel! :)

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Jeej Liva!!!
    Gefeliciteerd!!

Yankee, krampjes en steken zijn heel normaal.
    Gisteren gelezen dat in je gehele zwangerschap je baarmoeder 500x groter word! En dat groeien begint nu al en dat voel je.
    Menstruatie gevoel hoort er ook bij.
    Ik werd er ook onzeker van.

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @ pricil.. Ja t Nod clubje wordt zo wel klein hè .. alleen jij, vanesje en ik nog .. ( vergeet niemand Toch? )
    hier nog 2 weken geduld hebben pff :( duren zo lang die weken dan

heeft iemand nog wat van Deborah gehoord?

5. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Anoniempje is er ook nog! Pff. Vind t af en toe wel frustrerend hoor. Haha. Ik zit nog niet eens op t wachtbankje.

6. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    En tessebess hoe is het met jou?
    Snap ik hoor meiden hoop snel voor jullie ook een mooie test!

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Tessebes en anoniempje idd !
    ja tessebes idd ook al paar dagen niet gezien?

Vind het nu idd wel moeilijk worden soms.. niet in de zin van jaloezie maar meer dat ik onzeker wordt.. wat als.. of waarom weer niet wat is er mis .. probeer me dan weer snel te relativeren bedoel wat is 6 maanden nou ..

8. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Gefeliciteerd liva!

Mt mij gaat t wel... Hb een beetje rottige periode.. Heb het vreselijk druk op mn werk en heb t niet meer naarmn zin... In de familie is er wat onrust en ik baal op het moment vreselijk vn mn lichaam.. Maandag ga ik voor een verwijzing.... Het idee dat mijn lichaam niet doet wt tmoet doen, dat dit tot nu toe aan mij ligt steekt behoorlijk... Daarnaast lijkt t of iedereen in mn omgeving super makkelijk zwanger wordt.. Zelfs de ongezondste mensen zegmaar... Dat doet me denken zie je wel als t bij hun wel zelfs lukt moet er wel zeker iets aan de hand zijn met mn lichaam... Ik weet dst ik niet zo negatief moet denken maja vind k lastig op dit moment...dt et niet meteen raak is vind ik niet erg.. Maar mijn lichaam werkt gewoon niet...

9. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    bedoel t ook niet in de jaloerse zin! vind t super leuk voor iedereen, alleen net wat je zegt.. bang dat er wat mis is.. Vorige x zo Door de pil zwanger geworden en nu al 7 maanden bezig en niks.. maar goed. Onze tijd zal nog wel komen.. Hoop ik!

Hoop dat je met een verwijzing snel erachter ben wat er aan de hand is.. en je verder geholpen kan worden!
    Kan best begrijpen dat je er nu zo negatief in staat..
    laten we erop vertrouwen dat alles goed komt..

Liefsx

10. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Logisch toch jullie willen het ook zo graag en dan duurt elke maand te lang!
    En dan hier een hoop zwanger dat is gewoon kl*te als je zelf ook zo graag wilt!

11. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jaaaaaa!! Liva, gefeliciteeeerd!!!!!!

Wat leuk! We zullen ongeveer wel even ver zijn?!

Mariah, ik snap wat je bedoelt. Heb het ook weleens gehad voor een paar sec maar daarna dacht ik idd wat zijn die paar maanden nou. Mensen wachten soms jaren dus gwn lekker gezond blijven en gezellig blijven maken met je Man en hopelijk volgt iedereen dan snel! Wel zo leuk!

Tessebess, ik snap je wel hoor. Probeer niet teveel naar anderen te kijken of jezelf veel kwalijk te nemen! Soms duurt t gwn bij de een wat langer maar uiteindelijk is meer dan 90 procent gezegend met een kind. Dus hopelijk snel positief nieuws !!

Beeb, thx zal wel niks zijn

Besloten niet mee te doen met mvm
    En wat is pinterest leuk!!!!!!!!

12. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Pricil en Tessebes, zoals Liesje het zegt, elke maand wachten is er een teveel als je graag wilt.
    Maar een cyclus die niet mee werkt is extra frustrerend.
    Hopelijk kan je snel terecht voor onderzoek Tessebes!

Deborah heeft morgen de vruchtwaterpunctie en 3-5 dagen later de voorlopigheid uitslag en na een week of 3 de definitieve.

13. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    beeb wil je haar veel succes wensen namens ons? ik leef erg met haar mee! vanavond gaan de kaarsjes aan speciaal voor Deborah en zal ik duimen voor een goede uitslag!

Tessebes ik snap je heel goed! ik wil jou ook heel veel succes wensen morgen en laat je niet weg sturen hoor! Hopelijk kunnen ze je snel verder helpen!

14. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Wat moet Deborah in onzekerheid leven..
    Denk aan je meid!!

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Zal haar een berichtje doen dat we aan haar denken.

16. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liva, van harte gefeliciteerd!!!! Geniet ervan!

Tessebess, hoop dat ze je snel uit die onzekerheid helpen!

Kan me voorstellen dat de twijfel na een aantal maanden toe begint te slaan, maar houd moed meiden! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk... Het is uiteindelijk echt een klein wondertje en dan moet het eitje zich ook nog goed innestelen. Komt denk ik echt een stukje geluk bij kijken. Hoop dat het voor jullie allemaal ook snel raak is. In ieder geval super dat er ineens toch weer twee zwangeren bij zijn!

Yankee, bij mij gaf die test van cb ook 2-3 weken aan, maar bleek ook iets korter te zijn bij de echo. Verloskundige zei ook meteen dat dat niet helemaal betrouwbaar is, alleen een echo kan een goede indicatie geven. En die krampjes heb ik nog steeds op momenten, in het begin werd ik er ook onzeker van, maar het is idd echt normaal :)

Nogmaals heel veel sterkte gewenst aan Deborah! Echt heel naar!

17. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en wat een mooie buiken komen er voorbij!! Wat groeien jullie hard, zo leuk om te zien! Bij mij begint het nu ook echt en m'n baarmoeder komt al bijna bij m'n navel, dus verwacht dat het nu ook wel hard zal gaan...

18. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Liva gefeliciteerd! Super leuk voor je!

Tessebess ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt,

Mariah en prisil ik heb dat ook hoor, dat ik denk, maand 7 jeetje zal er iets mis zijn, zal het ooit lukken? Maar ja, maar positief blijven en denken dat het echt wel gaat lukken.

19. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Heel veel sterkte deborah denk aan je! Knuffel x

20. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Deborah vind het erg lief en vind het fijn dat we aan hun denken.
    Als ze morgen kan zal ze zelf een berichtje plaatsen.

Deel Deze Pagina