Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Heb vanochtend de muur nog een keer geschilderd en eindelijk begint het er op te lijken!
    Hier en daar nog bijwerken en dan is het klaar :D

Heb een foto in de club geplaatst!

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ga kijken beeb!

3. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi beeb, hoe kan ikdatzien je foto?

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik stuur je een pb ;)

5. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Kan iemand nog een link plaatsen vd club ..

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Heb hem je in pb gestuurd :)

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Jeeeeej Liva, ben blij voor je! Van harte gefeliciteerd. Hopelijk blijft de kleine veilig bij mama en mag je een goede zwangerschap hebben.

Logisch dat de meiden die nog niet zwanger zijn er heel veel moeite mee hebben en evt zelfs jaloerzie voelen. Je wilt iets zo graag maar bent zo afhankelijk van je lijf. En als dat dan niet helemaal meewerkt is het helemaal frustrerend! Ik hoop voor jullie dat ook jullie hier snel een mooie test moten showen.

Ik denk dat ik het hele verhaal van Deborah heb gemist :):( Was laatst wat minder actief. Wat is er aan de hand????

8. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Oh super leuk beeb! En mooi afgewerkt die hele kamer, mooie lijsten langs plafond prachtige vloer! Erg mooi hoor.

9. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dank je wel Vanesje!
    Maar die vloer gaat eruit :p
    Ligt er helaas pas 2 jaar maar het is echt rot vloerbedekking.
    Blijft zoveel zooi inzitten met stofzuigen dat we dat geen prettig idee vonden voor de baby kamer.
    Zit alleen nog te twijfelen of we de plint aan de onderkant ook moeten verven of wit moeten laten :(

Mammadoe, Deborah had een slecht uitslag met de combinatietest.
    Ze krijgt vandaag een vruchtwaterpunctie.

Vanochtend toen ik wakker werd en op m'n rug lag had ik een bult aan de linkerkant en een meisje die daar lekker aan het draaien was :D
    Raar gezicht dat er aan de ene kant een bult zit haha.

10. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier alweer aantal uur wakker!!

Liva, hoe reageerde je vriend op t nieuws?!
    Ga je vk bellen of nog even afwachten.

Vandaag wordt denk ik hier grote schoonmaakdag (hatelijk) maar moet toch gebeuren. Had zoveeel was na de vakantie das inmiddels gedaan.. Maar ga nu maar eens alles afstoffen,zuigen en dweilen..
    Voel trouwens nog steeds 0 symptomen. Hoor
    Wel m'n darmen extreem geluid maken soms. Maar heb er verder geen last van..

Over 4 dagen al echo @ gyn. Gaat toch wel heel snel zo. Denk niet dat ze al war ziet hoor: ben dan nog net geen 6 weken. Maar 26e eerste echo vind ik ook wel heel snel. Ik vlieg vrijdagavond naar Schotland waar m'n broertje woont voor een weekend om een wedstrijd van hem te bekijken.. Dus zo gaat alles lekker snel

Hoe is het met iedereen hier?! Beeb ik zag de kamer! Leuk hoor.. Had je die kleur sowieso al in gedachten ongeacht geslacht?

Liesje, heb jij al kleur in gedachten? Of nog niet begonnen aan t kamertje.

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Yankee, dan is er al wel wat te zien hoor, tis nog niet veel haha maar in ieder geval zie je een ring en ik ook al wel een hele kleine embryo! En als je echt bijna 6 weken bent heb je ook al een kleine kans om het hartje te zien.
    Als de echo inwendig is dan kan het al zichtbaar zijn vanaf 5,5 week.
    Dus wie weet!
    Het hoeft niet natuurlijk, dus als het niet te zien is dan hoef je je nog geen zorgen te maken. Kan maar zo dat als je 2 dagen later nog eens gaat dat het dan wel zichtbaar is.

Die kleur wilde we zo wie zo ja.
    Met een jongen zouden het blauwe accessoires worden en met een meisje fuchsia. Beide kan heel goed met groen.

12. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Nog niet bezig mpet nog hoop gebeuren maar dat laten we door een kennis doen die is in 2 dagen klaar en gaat binnenkort beginnen.
    1 of 2 muren worden licht roze.
    Besy eem kleine kamer maar al genoeg leuke ideeën doe geen ruimte inemen kan niks wachten om te beginnen met inrichten♡♡

13. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Pff ha gebeld kan pas vrijdag terecht... Heel miss morgen maar dan moet k morgen eerst bellen.. Gabwel echt opzoek naar een andere ha, heel onhandig zijn ze....

Lief dat jullie het allemaal begrijpen... Bennde afgelopen dagen niet heel betrokken geweest sorry daarvoor! Neemt niet weg dat ik oprecht blij ben voor liva en yankee hoor! Hopelijk verloopt alles goed en soepel!

Heb gewoon wat slechtere dagen af en toe.... Hb me er bij neer gelegd dat ik In2015 nog geen kindje zal hebben.. Wst wel onze "planning" was... Maar gelukkig ook wel een hoop leuke dingen om naar uit te kijken....

Owja dames ik ben wel super trots op mezelf en manlief er is nog steeds geen peuk aangeraakt! t wordt met de dag makkelijker...

14. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Super goed tessebess vind zo knap ik kon t gewoon niet, nu gelukkig wel en hopelijk straks ook.
    Zou idd kijken naar een andere ha!

15. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    @yankee, ik heb ook geen duidelijkde symptomen. Alleen heel moe.
    en met douche pijnlijke tepels.
    Mijn man reageerd heel gereserveerd. Gister avond zei ik nog nou het ziet er niet uit als of je er blij mee bent, je zegt of doet er niks mee.
    hij wil pas na de echo geloven en blij zijn.
    zo zie je maar die miskraam is er harder in gehakt dan gedacht ook bin hem.
    Gelukkig is hij er ook heel blij mee maar straalt het nog niet uit uit bescherming voor teleurstelling.
    Dat snap ik.

ik test donderdag nog is. Wil ook zo knaller. Als het goed is is het hcg dan 2x verdubbeld. Dan ben ik de verloskundige.
    En vraag een vroegere echo aan.
    Heb jij de bij de verloskundige dan gelijk je intake?

Spannend.

@tessebes snap het goed hoor die gevoelens.
    Ik kon ook zo boos of verdrietig zijn als er iemand vertelde zwanger te zijn.
    of vroeg is het geen tijd voor een 2e?
    Grrrr.. ik hoop voor je dat je snel een door verwijzingen krijgt en snel aan de slag kan.

leuke kamer zeg..hou er wel van.
    net dochter naar school gebracht en nu nog ff liggen en zo werken.
    Gaaaaaap

16. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Mijn vriend was oon zo liva ik dacht ben je niet blij?
    Na een week was t door gedrongen en helemaal enthousiast.
    T is toch anders voor de mannen.

17. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Liva, nee bij ons doen ze eerst de echo. En daarna de intake ( week later) dus zo is dat gepland..

18. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Tessebes, je hoeft je excuses niet aan te bieden!
    Het is heel normaal dat je mindere dagen hebt.
    Je zit in onzekerheid en je ha wilt niet mee werken.
    Maar een 2015 kindje kan nog steeds ;)
    Hopelijk kan je toch snel terecht!

Hebben jullie trouwens plannen met Valentijnsdag?

19. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi beeb, ik zou de plint onderaan wit laten. Dan is er evenwicht met de bovenkant. Maar dat is alleen maar mijn mening, je moet doen wat je mooi vind.

Lekker yankee naar Schotland! Heb ik ook altijd een keer heen gewild. Ziet er zo mooi uit op tv.

20. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Tessebess, wilde nog even zeggen ben echt trots dat je nog steeds gestopt bent met roken! Echt knap!!

Hier doen we niks specifieks met Valentijn dit jaar. We zijn dan in Schotland en m'n broertje heeft die dag een wedstrijd. Dus in de avond uit eten incl m'n broertje. Verder doen we ook niet echt aan cadeaus ofzo. Kreeg meestal wel wat bloemen ofzo. Maar niet altijd.

Jullie wel?

Deel Deze Pagina