Ik heb hem opgegeven voor de trein naar parijs met all you need is love. Haha dus wie weet zitten we in parijs en komen we op tv haha..anders doen we niet echt iets bijzonder. Misschien een kadotje namens mijn dochter. Vorige jaar op 14 februari erkende hij haar dus is dan een jaar officieel haar papa. Vind ik wel mooi. de rest bewaren voor 4 april dan zijn we 1 jaar getrouwd en 12 weken zwanger (als het zo blijft gaan). Speelt hij ook bij een bekende club of dat niet? Leuk hoor ff Schotland. .jaloerssss
Hey meiden. Ik heb lang niets laten horen maar jullie weten al van beeb hoe of wat. Ik heb vandaag met 17 wekn en 3 dagen zwangerschap een vruchtwaterpunctie gehad omdat de combinatietest niet goed was. Het viel op zich meede punctie zelf maar vondt t doodeng. Heb flink liggen huilen daar..... We hebben voor deze test gekozen omdat als t kindje wat mankeert we wel willen weten of t wel een goed en pijnloos leven zal kunnen hebben. Maar we hoprn natuurlijkdat er niets aan de hand is en we gewoon een gezond kindje te krijgen. Door dit alles ben ik wel heel emotioneel ( ook de hormonen denk ik)...... Aanstaande donderdag of vrijdag krijgen we hopelijk de voorlopige uitslag en donderdag 5 maart de definitieve.... We zijn er sinds vandaag wel achter dat we een meisje krijgen Ik heb veel gemist maar zag 2 nieuwe zwangere. Gefeliciteerd meiden
Deborah. Fijn dat je een berichtje achterlaat .. We denken allemaal aan je, en hopen uiteraard op een positief bericht en dat je dochtertje maar gezond en wel deze wereld mag betreden. Snap uiteraard dat je daardoor heel emotioneel wordt. Vanesje en Liva, nergens om jaloers op te zijn. Schotland trekt mij juist totaal niet. Ben sowieso niet heel erg iemand die van natuur kan genieten of van lang wandelen houdt. Maybe daarom.. Ja m'n broertje speelt bij de 2e grootste club van Schotland. Hiervoor speelde die gwn in NL .. Ben heel close met hem omdat we de jongsten zijn thuis. Dus vind t alleen leuk hem te zien. Denk niet dat we zoveel van Schotland zullen zien.. Vlieg vrijdag begin vd avond en zondagavond alweer terug.
Fijn dat het achter de rug is Deborah. Hopelijk goed bericht einde van de week. Wel leuk, ook een meisje Liva, dat zou super tof zijn! Parijs is zo mooi Het is zo wie zo een mooie dag voor jullie! Yankee, Schotland lijkt me ook nog is leuk om naar toe te gaan. Hoelang blijf je daar? Ik krijg elk jaar een roos en meestal koopt ie de Jamin leeg Dat is ook in eigen belang voor hem haha. Verder doen we niet zoveel. Vorig jaar zijn we paar dagen later uit eten gegaan omdat we op de dag zelf niet willen gaan. Is altijd veel te druk en dan heb je gewoon waardeloze bediening en eten. Dan wachten we liever nog wat langer. Dus we eten gewoon lekker saampjes. Laatste keer met ons tweetjes!
Deborah ik vind ht echt heel vervelend voor jullie, en ik hoop zo dat de uitslag goed mag zijn straks! Een kennis van mij had dit ook, slechte combinatie test uitslag maar punctie helemaal goed! Dat je meisje maar gezodn en wel ter werkend mag komen meid! Ik houd het forum do en vrijdag goed in de gaten met de hoop op een goed bericht van je!
Dat hoor ik indd ook vaak vanesje... Ik hoop dat t bij ons ook zo mag gaan. Maar als t wel een afwijking heeft hoop ik dat t wel een gelukkig en pijnloos leven kan hebben... Iedereen bedankt voor t medeleven
Fijn om weer wat van je tenoren Deborah,heb een paar keer aan je gedacht dit weekend. Wat zullen jullie in een achtbaan van geluk verdriet en onzekerheid zitten! Hoop op een goede uitslag van jullie meisje! Mijn vriend is 0,0 romantisch soms best jammer, zou het wel leuk vinden als hij een keer iets leuks bedacht, helaas heb het al zo vaak gezegd maar het zit er echt niet in.. Wij zijn ook weer thuis, echt genoten op Texel maar ook weer lekker thuis alleen geen zin om morgen weer te werken nu ik weet dat ik weg ga, zit in de inval poul dus telkens op een andere locatie bah.
Hoop dat er een engeltje op jullie schouder zit en toch nog een mooie uitslag krijgen. En anders idd een pijnloos leven. Wat zullen jullie geschrokken zijn toen je het hoorde. Denk aan jullie meis! Xx
Lief liesje denk de komende tijd nog maar af en toe aan ons hopelijk brengt dat geluk.. Dank je priscil. Ja je wordt behoorlijk van je roze wolk afgeschopt als je zoiets hoort..... Heb t er behoorlijk moeilijk mee. De punctie ook bah het idee wat er dan gebeurd en nu spanning voor dw uitslag. Leuk is anders. Hopelijk kunnen we na 5 maart weer volledig op onze roze wolk klimmen
Fijn dat de punctie achter de rug is Deborah! Lijkt me echt heel vreselijk om mee te moeten maken! Ik hoop heel hard met de rest mee dat je einde van de week goed nieuws hebt en dat je inderdaad snel weer lekker op de roze wolk mag klimmen! Dan zullen jullie vast extra genieten! En een meisje, leuk zeg! Sterkte met afwachten, zal aan jullie denken!
lieve Deborah, wat fijn weer even wat van je te horen! dacht vaak aan je & de kaarsjes gaan elke avond aan hier in de hoop voor een goede uitslag! Hopelijk kom je deze dagen redelijk Door en kunnen jullie snel weer genieten
Aaahhhh wat lief mariahh dank je wel. Hoop ook dat de tijd snel gaat. Heb nu ongelooflijke krampen pffff buik lijkt wel een kogel zo hard.... vindt t maar niks dit zo na de punctie, is gewoon eng. Hopelijk houd t snel op.. Vindt t fijn zoveel medeleven van jullie te krijgen. Ik zal ook proberwn jullie op de hoogte houden. Maar voel me wel wat down/ geemotioneerd enz dus weet niet of ik steeds de kracht zal vinden. Maar jullie lieve woorden doen me goed...
Zo'n ervaring is ook ontzettend zwaar. Jullie hebben al een onzekere tijd achter de rug. En vandaag is ook heel spannend geweest. Lekkere warme douche nemen en dan naar bed meid. Hopelijk voelt buik morgen wat beter.
Eens met Beeb! En voel je niet verplicht ofzo om ons te berichten. Lekker voor jezelf zorgen nu! Wij horen het wel wanneer je er de energie voor hebt Wij weten het geslacht al bijna zeker ... Zelfs stiekem al wat geshopt, maar moeten de volgende echo nog even afwachten voor totale zekerheid. Het gaat iig geloof ik nog redelijk gelijk op hier ;p. Aangezien we tot de volgende echo moeten wachten, hebben we het nog niemand verteld, dus vandaar houd ik het liever nog een beetje stil hier... Over een weekje post ik het met hoofdletters hoor!
Fijn dat de punctie achter de rug is. Lijkt mij ook helemaal niets. Hopelijk een goede voorlopige uitslag en het zal wel een behoorlijke spannende tijd zijn als je zo lang moet wachten op de definitieve uitslag. Sterkte met alles. En ps, heel leuk dat je een meisje verwacht Serieus Millie?! Wow dat wist ik nog niet! Ik ben super benieuwd wat de tweeling zal zijn qua geslacht. Jouw buik is al lekker gegroeid of niet? Hier vandaag een vrije dag gehad en heb leren haken via You-Tube. Mijn vriend kwam thuis en zag het en lag helemaal dubbel hihi. Hij zei dat ik er maar beter niet met andere mensen over kan praten whahaha. Sukkeltje
O en Tessebes, hopelijk kan je snel terecht bij de huisarts. Hopelijk houdt die niet vast aan zo'n 1 jaar regel in jouw situatie. Wie weet een klein wondertje en toch een baby voor jou óf een hele dikke buik einde van dit jaar.