Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Lief! Hier het zelfde gister ook op de bank kn slaap gevallen, ben heel moe vooral overdag s avonds minder maar als ik lig op de bank ben ik zo vetrokken.
    Sinds gister ook last van mijn ogen droog en jeukerig mn lenzen zitten niet fijn kan ook weer met hormonen te maken hebben.
    Elk ding dat ik voel wil ik het liefst gelijk googelen.
    Zou willen dat ik het wat meer van me af kan zetten!

2. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha herkenbaar! Hadden het er net weer over, maar ik weet het echt niet... Soms voel ik van alles en op andere momenten helemaal niks! Bovendien kan ik ook last hebben van ontpillen... Of ik maak mezelf een beetje gek.

Ik heb net een giga mok met een halve liter thee op... Moet wel kunnen toch? Gaat in principe genoeg tijd overheen.

Volgens mij zou je officieel 14 dagen na eisprong, op de nod, kunnen testen. Maar volgens mij kan het ook best eerder, dan heb je alleen meer kans op een omowitte test, omdat je lichaam nog niet genoeg hcg aan heeft gemaakt. Vind dat best ontmoedigend, maar die testdrang heeft nu wel de overhand :p

Ooh maar echt spannend hoor! Hoop het zo voor ons allebei! Ah en echt zo'n respect voor de meiden die lang aan het proberen zijn!

Ik ga morgen voordat m'n vriend naar werk gaat testen, hij wil er heel graag bij zijn haha... Jij?
    Ach en als hij negatief is, dan doe ik over een paar dagen idd ook weer een testje.

3. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wacht ik had het verkeerd gelezen liesje! Volgens mij is het 14 dagen na eisprong en 7 na innesteling!?

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik denk dat ik test als hij is werken.
    Zo rond 7.15 :)
    Heb gewoon het vermoeden dat het nog te vroeg is maar ik moet gewoon testen :D

Als het morgen niks is test ik denk ik echt pas vrijdag.
    Heb toch een drukke week dus hopelijk ook weinig tijd om me suf te piekeren.

5. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Okee pff proberen tot woensdag te wachten, ind respect voor die meiden ben ook zo bang dat er iets met mij mis is en die onzekerheid of m'n vriend vruchtbaar is ivm chemo in nov heeft hij een afspraak voor controle denk als ik dan nog niet zwanger ben vragen of ze het toch even willen checken als hij niet vruchtbaar is heeft het geen zin om te proberen dan kunnen ze het uit de vriezer halen zeg maar voor zijn chemo was het sowieso goed zaad.

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik snap je Liesje.
    Ben zelf ook vreselijk onzeker.
    Heeft bij mijn ouders jaren geduurd. Wat natuurliik niet hoeft te betekenen dat het bij mij ook zo is maar ik denk er wel heel erg veel aan.

Wel heftig van je vriend!
    Gelukkig is er wel ingevroren.
    Maar hopelijk is het niet nodig!

7. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig idd liesje!! Ik duim voor jullie dar het via de normale weg gaat lukken! Snap best dat het jullie bezig houdt! Hopen dat ze het gaan testen, echt raar als ze dat niet willen doen!

Ik zie ook spoken hoor... Er kan zo gemakkelijk is mis zijn of gaan! Zie het tegenwoordig ook veel op m'n werk. Buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, cystes, kanker... Pfff het beste is om er niet te veel bij stil te staan... Je hebt er toch zo weinig controle over :(

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ja je hoort inderdaad heel veel enge dingen op het moment.
    Beste is om er niet aan te denken maar onbewust doe je dat toch.

9. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk dames dat jullie deze ochtend willen testen.. Duim voor jullie!!

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Omowit hier...
    Heb weinig hoop dat er nog iets gaan veranderen deze week :(

11. deborah2812

deborah2812 Actief lid

10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Beeb misschien als je op 14 dpo zit wel. Licht er maar net aan hoe hoog je hcg waardes liggen of je t al een paar dageb voor je nod positief hebt

12. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hetzelfde hier....
    Maar weer afwachten, grrr. Heb ook wel het gevoel dat het niet is gelukt deze ronde. Ik denk dat ik nu zaterdag if zondag pas weer een poging waag als ik niet eerder ongesteld word.

13. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik test ook pas weer het weekend.
    Misschien vrijdag.

Opmerking van vriendlief deze ochtend.
    Hij was letterlijk net wakker...
    Gaan we het weekend weg en dan ben je misschien ongesteld, of niet...
    Das ook wat!

Hij begint het ook spannend te vinden volgens mij :D

14. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ah jammer maar gelukkig nog niet ongi, maar toch hoop je zo op zo'n knal test.

15. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hier ook omo wit..

16. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Balen voor ons drieën dus :(
    Het zou inderdaad nog kunnen maar heb weinig hoop.
    Hoefde nog geen knaller te zijn maar een klein streepje was toch heel fijn geweest.

17. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Milie, liesje en beeb, jammer dat jullie nog geen positieve test in handen hebben.
    Maar het kan nog! Ik hoop het voor jullie!

18. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Baal wel toch heb ik nog klein beetje hoop, voelde een week naar mijn ei krampen stel dat het een innesteling was zou ik woensdag pas positief testen wordt gewoon moe van die onzekerheid als ik ongi wordt weet je gewoon zeker dat het niet zo is..
    Kon je maar even in je buik kijken..

19. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    He dames, spannend al die testen. Ik ben helaas ongesteld geworden. Na nu nog bruinig maar dat gaat wel door zetten vandaag voel het aan me rug.

Ik had zaterdag getest. Maar was ook omo wit.
    hopen datze wel roze worden bij jullie.

het was pas de eerste echte ronde dat we het probeerde maar.je hoopt er toch op als je.op en om je knal test je best doet.

En wat jij zegt beeb87. Ik werd ook wakker ip de bank met een aaiende hand op mijn buik. Zou er iets van ons in zitten. Hij vind het idd bijna spannender dan ik zo.lief.

op naar ronde 2 en ik duim voor jullie

20. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohw balen he? Al was het idd maar een tuurstreepje geweest! Maar goed, we zijn nog erg vroeg! Nog een paar dagen geduld! ;)

Deel Deze Pagina