Hey meiden, ik ga me niet registreren hoor, heb het geprobeerd en krijg meteen weer die ken je misschien etc etc. Misschien kunnen we een What's app groep nog maken, is ook prive en kan je ook foto's delen.
dames even een vraag: ik heb sinds +- 4 dagen een soort spierpijn gevoel in mijn billen/boven benen wat zelfs uitstraalt naar mijn onderbeen/ voet het is een soort kramp/ moe gevoel wat komt en gaat herkent iemand dit? zit op cd 21 nog maar dus een zw symptoom lijkt me sterk... maar heb hier nog nooit eerder last van gehad
Hey miriahh ik las zoiets ook op nod lijst 15 t/m 21 februari. Iemand daar hoorde ik er ook over.ik heb geen idee wat het betekend ik heb er geen last van.
Ik herken dat wel maar ja dat heb ik sinds ik de 16 weken zwangerschap voorbij ben, dus aan mij heb je niet zoveel.....
Ik herken inderdaad het gevoel wel. Bij mij werd het restless leggs genoemd door de vk. Maar toen was ik tussen de 8-10wk zwanger..Maja wie weet!
haha ja alleen jullie zijn zwanger dus wat zou het bij mij dan kunnen zijn ga eens dat nod forum door spitten vanesje! Tessebes zet hem op morgen!
Wat grappig om de gezichten er bij te zien. sommige stel je heel anders voor De symptomen beginnen te.komen hoor. de pijnlijke tepels waren er al maar nu gaan mijn borsten ook mee doen. moe en hoofdpijn wat.ik werkelijk nooit heb. blijf maar zitten babytjeee.. steeds.meer vertrouwen in. als zit ik wel snel op de wc als ik wat nattigs voel. veel afscheiding gelukkig wit Idd succes morge tessebes
nee ik ga voor flesvoeding... Bij mijn zoontje wel borstvoeding gegeven, maar ik werd er heel onzeker van dus dat doe ik niet meer.... Wel een omschakeling op fb de echte namen, hier weer terug. Heb het niet eens door als ik tegen dezelfde persoon praat denk ik whahahahaha
Haha ja dat heb ik ook.. hier een net overzicht via de tijdlijnen. daar echt kippen hok wel leuk ik heb mijn dochter 1 jaar borstvoeding gegeven. eerste 4 maanden alleen borstvoeding daarna wat andere gingen er bij. toen alleen de avond en ochend daarna gewoon gezellig was makkelijk omdat ik toen alleen was. goedkoop en heeeel gezellig ♡
Ik wil ook zeker proberen borstvoeding te geven. Vind het wel belangrijk, maar moet wel kijken of het kan en alles goed gaat..
Dank je voor de tip Tika! Wist ik niet. Fijn dat je er vertrouwen in krijgt Liva. Die afscheiding heb ik ook nog steeds. In rende in het begin ook elke keer naar de wc maar gelukkig nooit bloed gehad. Succes Tessebes! Borstvoeding wil ik wel gaan proberen. Misschien ook kolven en/of flesvoeding. Voor vl ook leuk om te kunnen voeden.
Nou toch maar een fb aangemaakt, helemaal andere geb datum en naam, maar toch vinden ze nig vrienden die ik misschien ken... Grrrr. Maar ik ben erop. Heb verzocht om vriend te worden.
Tika, thx voor de Info..!! Ben niet meer actief op fb dus zou m'n account weer moeten activeren dus doe dat als k terug ben van Schotland.. Logeer vandaag bij m'n ouders en zo lekker dichtbij Schiphol.. Enschede is zo ver van alles!! Ik heb vandaag best een drukke dag gehad en ben nu bekaf en heb opeens echte menstruatie krampjes..
Veel plezier yankee! Tika en Beeb, jullie een beetje de rust kunnen vinden? Geinig om zo op Facebook een aantal gezichten te zien! Hoop dat snel iedereen erbij is, weer nu niet waar ik moet kijken ! Wie missen we nog naast yankee? Mammadoe en Mariah? Ik wil ook sowieso een aantal maanden borstvoeding geven. Als het lukt uiteraard, dat is volgens mij altijd maar de vraag... Tessebess, succes morgen!! Mariahh, hoe gaat het met je kleine meid? Voor wanneer had je nou de verwijzing? Was dat niet deze week?