Heel veel plezier Yankee!! Tessebes, geniet er van vanmiddag. Zo lekker een high tea. Millie, nee nog niet echt. Gisteravond weer wat voorgevallen wat me alleen maar meer aan het denken zet. Probeer het naast me neer te leggen omdat dit al zoveel vaker is voorgekomen maar blijf er over na denken. Die persoon staat dichtbij ons dus dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Gelukkig is vl daar wat nuchterder in en zegt dat wij gewoon anders zijn en dat er daarom nog wel eens aparte situaties ontstaan waar je vraagtekens bij zet. Desondanks doet het soms wel pijn. En nu helemaal. Hopelijk waait het snel weer over.
Zit trouwens te twijfelen of ik een extra controle wil bij de vk. De laatste is geweest met 15 weken. Heb toen dat gesprek gehad over de gyn en omdat ik er toch was heeft ze me gewogen, bloeddruk gemeten en naar het hartje geluisterd. De volgende afspraak met de gyn is pas over 3 1/2 week en dat is met de GUO. Ben nog steeds maar 1 kilo aangekomen en heb het idee dat de groei van mijn buik ook al een paar weken stil staat. Weet niet of dat erg is? Voel der ook al een paar dagen minder dan voorheen. Maar tis ook nog wel erg vroeg natuurlijk.
Succes vandaag Tess! Hoop dat ze een beetje mee werkt, en je een verwijzing krijgt! En veel plezier met de high tea! Veel plezier t weekend Yankee! Hopelijk wint het team van je broer! Millie grappig hè! Haha moet er nog even aan wennen!
Je kan altijd bellen toch! Is idd wel heel lang de tijd die er tussen zit.. Meestal is t 4 weken toch? En vind dat eerlijk gezegd al erg lang! Groei van je buik kan wel kloppen hoor! Zal je zien dat dat je over een paar weken opeens weer flink gaat groeien. Was bij mn beste vriendin ook. En dat je de kleine minder voelt is ook niet heel erg! Je hoeft dr pas vanaf week 27/28 dagelijks te voelen. Hoorde ik van de week van me schoonzus die ook zwanger is
Herken ik beeb. Ik ben ook nog bijna niet aangekomen. En mijn buik staat ook stil. Van de week dacht ik daardoor dat t niet goed was. Ik voel dr ook minder vaak. Maandag bij de vwp bleek alles toch goed te zijn en volgens de gyn. Was alles normaal wat ik zei. Je hoeft dr nu nog niet altijd te voelen. Je buik groot periodes hard en dan staat t weer stil. En qua gewicht is bij iedere vrouw en iedere zwangeeschap verschillend aldus de gyn... Ik weet niet of je er wat aan hebt maar mij hielp t. Blijf je je zorgen maken dan gewoon een controle vragen
Jullie hebben gelijk! Blijft alleen beetje door je hoofd spoken. Zeker ook omdat ik der echt een week elke dag een paar keer goed heb gevoeld en nu al een paar dagen minder vaak en ook niet meer zo duidelijk. Maar nu zit er 6 weken tussen de controles in. Alleen maar door dat hele gezeur met die gyn! Bah. Misschien dat ik zo wie zo voor volgende week een controle vraag. Dat had ze ook al aangeboden vorige keer maar toen had ik zoiets van ach het zit wel goed, die paar weken red ik wel. Maar voor m'n gevoel begint het al weer te lang te duren. Gelukkig zijn ze niet zo moeilijk
Voor de meiden die thuis willen bevallen... Kraampakket al aangevraagd? Ik moest het aanvragen voor de 5e maand dus dat heb ik gisteren maar gedaan. Hoop nog steeds dat de gyn het toelaat dat het thuis mag.
Ik kreeg dat kraampakket automatisch van mijn verzekering ondanks dat ik in het ziekenhuis beviel heb ik er veel aan gehad hoor! heb nog steeds een pak matjes in de kast liggen vond het onwijs grappig om al dat kraamverband te zien.. zei nog tegen mn man dat heb je toch niet allemaal nodig?! nou hij heeft nog meer moeten kopen zelfs tessebes ik hoop je snel te horen hier met goed nieuws! Yankee heel veel plezier t weekend! borstvoeding: ik heb N 5 maanden gevoed en zou het nu weer graag willen geven.. bij N kwam het heel moeilijk op gang waardoor ik een dubbele borstkolf moest huren en dagen zat te kolven dat wil ik niet meer.. ik probeer het lukt het niet dan fv
Ik heb geen idee hoe het allemaal werkt haha. Die vrouw aan de lijn van de verzekering was ook al chaggie dat ik kraamzorg zelf had geregeld. Dat had ik via hun moeten doen. Hoe moet ik dat nou weten?!
Haha beeb, laat der lekker chaggie zijn Als je extra controle fijn zou vinden, gwn lekker aanvragen En leuk dat je thuis wil bevallen. Heeft m'n zus ook gedaan ( ik zou het niet durven omdat t de eerste x is en ivm evt complicaties ) wat is jouw reden om het wel te doen? Thanks meiden! Ja ik heb niet eens zin om te gaan om eerlijk te zijn. Ben net terug van vakantie en ik haat! vliegen. Maar wel zin m'n broertje te zien. En weekend is zo om! Hebben jullie nog plannen dit weekend of met Valentijn Ik las al dat iemand (mammadoe?) moest werken dit weekend
Ik heb het ook allemaal zelf geregeld!! Vgz deed bij mij niet moeilijk iig.. Ben iets minder onrustig. Was naar acupunctuur geweest en dat werkt vaak wel. Het zal bij mij combi zijn van alles bij elkaar. Herstellende van burn-out/ depressie en hormonen. Ik wil het liefst in het ziekenhuis bevallen maar dat is meer voor mijn eigen privacy gevoel qua familie enz. Ik heb trouwens ook steeds om de 5 weken bij de vk afspraken. Tot nu toe verloopt alles gewoon voorspoedig dus vinden zij het niet nodig dat ik vaker kom. De volgende keer ga ik wel aangeven dat ik wat minder er tussen wil hebben omdat ik dan alweer rond de 27 weken ben. Je buik groeit ook echt met periodes merk ik hier wel iig. Qua bewegingen klopt idd dat je pas vanaf 27/28 weken elke dag goed moet voelen. Maar als je je zorgen maakt gewoon bellen! tess veel plezier met de high tea! En ben benieuwd wat de ha zegt
Klinkt vervelend Beeb... En wat die extra check betreft, gewoon lekker vragen! Zeker als ze het toch al voor had gesteld. Ben je iig weer helemaal gerustgesteld. Mijn schoonzus heeft trouwens ook hetzelfde gehad deze week en zij is zo'n 25 weken nu. Tegen haar werd precies hetzelfde gezegd. Kraampakket heb ik ook al aangevraagd, gaat bij mijn verzekering automatisch wanneer je kraamzorg aanvraagt. Maar het is iid echt aan te raden om het te bestellen, ook als je voor een ziekenhuisbevalling kiest. Er is trouwens een organisatie die de overgebleven spullen uit het pakket graag overneemt om het naar Afrika te sturen! Vond dat wel een mooi concept, zal eens kijken of ik de info terug kan vinden. Wie van jullie willen er thuis bevallen? Ik zat er wel over te denken, maar ivm de tweeling moet ik naar het ziekenhuis...
Haha lekker met z'n allen tegelijk! Nou yankee, succes met vliegen dan ! Jij hebt er dan wel een pittige periode opzitten zeg Tika! Burn-out/depressie is geen kattenpis... Hoop dat je er snel weer bovenop bent! Ik moet ook werken met Valentijnsdag, een late dienst zelfs... Maar m'n vriend en ik hebben er eigenlijk niet veel mee, dus vind het niet zo erg. We geven elkaar een lief kaartje en dat is het meestal wel!
Yankee nog veel plezier met je broertje in Schotland! Ja de afgelopen 6 jaar waren niet makkelijk mijn emmer was in oktober 2013 dan ook overvol. Als je teveel maar doorgaat en doorgaat is niet echt goed. En helaas zit het bij ons in de familie en heb ik die genen mee gekregen.. En om hier nou onze kinderwens steeds maar voor uit te stellen werden we beiden niet gelukkig van. Wij doen eigenlijk nooit wat aan Valentijnsdag. Ga denk ik wel ff kleinigheidje kopen voor mijn vriend want die heeft het niet altijd makkelijk met mij
Dames! Im back... Nou ik bn doorverwezen gelukkig en kan dinsdag ochtend al terecht! Lkkr snel.... Ze luistert echt niet goed die doos... Ik begon met ik weet dat er normaal gesproken een haar voor staat maaaar.. Heel mn situatie uit gelegd zegt ze.... Ja... Euuuh... Je probeeert een kindje te krijgen...... Nou weet je bormaal staat er een jaar voor, voordat we stellendoor verwijzen..... Hmmmpppff ja dat zei k al... Nogmaals allles uitgelegd... zei ze ha wil t wel doen maar ze doen wat onderzoek en dan moet j waarschijnlijk weer een halfjaar wachten..... Dus ik zeg, ik hoop dat ze niets zien en dat ik idd gewoon nig even moet wachten maar dt hoor ik dan wel.., dus ze vraagt welk ziekenhuis ik wil, ik zeg welke.., zegt xe ja maar daar hebben ze geen ivf behandeling hoor.... #**+()#@§¥£%..... Daar ga ik voorlopig toch ook niet vooor... Raar mens.... Anyway.. Ben doorverwezen en ga dinsdag!
Wat een doos belachelijk! Gelukkig wel meer duidelijkheid straks. En vannes hhoelaat hoor jij de uitslag?
Goedemorgen, Wat fijn tessebes! Idd wel raar van je huisarts maar wel fij dat je dinsdag al mag. duimen op snelle duidelijkheid en snel een positieve test in handen Klinkt vervelend beeb..probeer.lekker te ontspannen. .haha soms zitten hormonen in de weg. ik zit nu aan mijn vitamines mmmm een smoothie van banaan 2 appels en halve komkommer. Alles voor de baby. nu enorm beurse borsten auwww. En zo nu en dan misselijk en koud en moe. En prikkebaar. Arme man. Yankee fijn weekend. ik wil trouwens als het.kan ik het ziekenhuis bevallen. Ik heb een best pittige bevalling gehad. Hardslag daalde ze zat klem in het geboortemanaal. Dus moest acut actie onder nemen. was best eng moment. En zou niet weten hoe het was afgelopen als ik niet in het ziekenhuis was. eerder maar is een goede echo over paar weekjes.
Yankee, lijkt mij erg fijn om in mijn omgeving te zijn. Om de een of andere rede geeft het me voor nu een rustig gevoel dat ik door m'n eigen huis kan scharrelen en niet halsoverkop naar het ziekenhuis moet gaan. En ik hou niet van het ziekenhuis haha. Mocht het niet gaan dan is het ziekenhuis dichtbij. Is hooguit 20 minuten rijden. Wij lichten overigens niemand in dat de vliezen zijn gebroken o.i.d. Iedereen hoort het pas als ze geboren is. Tika, blijkbaar verschilt dat dus van persoon tot persoon! Tessebes, wat een dom mens! Luisteren kunnen ze tegenwoordig niet meer. In ieder geval eindelijk doorverwezen! Hopelijk gelijk wat onderzoekjes dinsdag en snel duidelijkheid. Valentijnsdag...Ik heb net van die hartbroodjes gekocht bij de Jumbo haha. Koop nog wel een doosje chocolade ofzo en daar blijft het bij. Meestal gaan we paar dagen later uit eten om de drukte te ontwijken Dat hele uitgebreide dure gedoe hoeft voor mij ook niet.