You go vanes! maffe huisartsen.... Mijn high tea wss leuuuuk! Met msnlief geweest! Die hs dt nog nooit gedaan hahah majs hij houd wel van lkkr eten en hapjes dus hij vind het erg geslaagd! had m voor de 2de x op vakantieveilingen gekocht, high tea bon! Erg leuk..... Heerlijk dsggie zo trouwens, lekker weertje vanavond lkkr makkelijk ravioli uit blik (hahahha klinkt ranzig, maar k vin t lekker!) en vanavond gaat ma lief nog watlkkrs bakken en lekker filmpie kijken!
Fijn dat jullie samen een leuke dag hebben gehad Tessebes! En wat lekker zeg dat hij nog even wat gaat bakken voor je
Haha ja hij kan niet echt koken maar sommige dingen kandie dan wel weer heel lekker, pizza, Turkse pizza, kipssalon, bladerdeeg happies
Leuk tessebes, was ook een heerlijke dag met die zon! En lekker eten is altijd goed! Hier lijk ik wat op je man, kan niet koken maar wel bakken haha. Man lief kookt hier meestal. Ik kan wel wat, zoals hachee, en pom, bepaalde speciale gerechten kan ik erg goed. Maar het gewone aardappelen vlees groente is bij vriend altijd veel lekkerder dan bij mij..
Ik heb vooral geen geduld om te koken, en m'n vriend heeft engelen geduld ( dat botst dus ook vaak ) dus die kookt meestal. Vandaag ben ik vrij dus maak ik taco's mijn lievelings eten. Straks een taart maken ben benieuwd of t wat wordt..
Ow ik hou echt vn koken! En bakken... Probeer ook vaak nieuwe dingen Vind t dan wel vreeeselijk frustrerend als iets niet lukt, wat ook weleens voorkomt... Dan kn ik wel huilen haha
Nou de ha heeft terug gebeld, ze zei tegen mijn vriend, nou je bent niet onvruchtbaar zaad is goed maar je moet maandag even een afspraak maken bij de fertiliteits polie. En dat was het.... Dus we weten dat hij niet onvruchtbaar is maar of het misschien traag is ofzo dat weten we niet, masr anders zouden we denk ik niet terug hoeven naar de polie... Vreemd hoor.
Wat raar, maar je zaad is goed dan is het toch goed lijkt mij. Ik zou er wel wat van zeggen hoe ze met jullie omgaan alsof t niks is. Maar toch fijn dat je weet dat hij vruchtbaar is! En nu veder? Gaan ze jou ook onderzoeken of ben je daar nog te kort voor bezig?
We hebben beide een andere ha. Die van mij gaf aan dat ze ondanks mijn leeftijd 34, toch een jaar wachten alvorens bij mij onderzoeken te gaan doen. Zij adviseerde toen het zaad van mijn vriend via zijn ha te laten onderzoeken. Maandag maar een afspraak maken en kijken wat ze zeggen.. Vind het wel erg raar allemaal. Mijn ha is veel fijner missh ken moet hij maar overstappen naar die van mij.
Bizar dat jullie zo behandeld worden Vanesje. Zo'n halve uitslag is nog net niks. Hopelijk maandag duidelijkheid! Ik kook eigenlijk altijd. Heel soms kookt mijn vriend. Bakken ben ik gek op. Heb een bakhoekje in de bijkeuken en een groot 6 pits gasfornuis met zo'n heerlijke grote oven.
Najaaa wat is dat nou weer voor een rare actie!? Hoe moeilijk is het om er even bij te zeggen waarom je naar de poli moet!? Echt belachelijk! Wat een debielen die huisartsen! Ik hoor trouwens op m'n werk ook vaak genoeg verhalen van patiënten die (te) laat in het ZH terecht komen, omdat hun huisarts nalatig was, niet luisterde en dus niet de nodige/juiste doorverwijzing gaf. Kan er zo kwaad om worden! Vorige week nog een vrouwtje, die trof gelukkig een vervanger voor haar eigen huisarts bij een afspraak. Ze had al een hele lange tijd een opgezette buik en haar eigen huisarts zei dat dit door haar leeftijd komt, "dan krijg je nou eenmaal een buikje", die vervanger ging voelen en heeft haar doorgestuurd naar de gyn. Is ze bij ons opgenomen om de baarmoeder te verwijderen, het was nl gewoon een dik gezwel wat achteraf ook nog kwaadaardig bleek!! Gelukkig alles weg kunnen halen en komt er verder met een chemokuur wel vanaf! Maar dat is toch van de zotte!!? Dit is bij jullie gelukkig allemaal niet het geval, maar wil jullie wel op het hart drukken dat je je eigen gevoel moet volgen en als je huisarts in jouw ogen niet z'n werk niet naar behoren doet om wat voor een reden dan ook, twijfel niet en ga naar een ander! Haha zo, dat is eruit! Ik kook bijna altijd, mijn vriend heel soms als ik er geen zin in heb en geen ongezond spul wil bestellen. Vind het ook wel leuk hoor, vooral om lekker uitgebreid te koken voor een etentje met vrienden oid. Dagelijkse pot en het standaard AVG'tje vind ik eigenlijk geen bal aan... Vooral de laatste maanden niet
Echt sommige dokters, je zal ze wat.. Nu heb je dus nog geen duidelijkheid vanesje.. Koken en bakken is hier ook geen hobby.. Het is dat mijn vriend altijd tot 19.00 werkt en dat het moet. Maar anders doet hij het. Hij vindt het ook veel leuker. Net als bakken hij probeert ook altijd wat nieuws uit en meestal altijd lekker Hoe was je workshop Liesje?
Nou wat een raar verhaal van je ha Vanesje, had je vriend niet doorgevraagd waarom hij toch naar die poli moet? Liesje, benieuwd naar je kamertje, leuk! Ik kook vrijwel altijd. Ik hou er van, maar bij mij werkt het altijd in periodes. Heb voor de zwangerschap Hellofresh maandenlang gedaan en dat was echt leuk. Altijd weer nieuwe dingen eten, bulgur, parelcouscous, onbekende groenten etc. Moet er sinds in zwanger zijn niet aan denken. Ben er nu achter dat juist aardappelen, groenten vlees het beste naar binnen gaat, terwijl ik dat normaal vrijwel nooit at. Net naar Gavier Guzman geweest, heb me rotgelachen, heerlijk. Nogmaals even proberen bij de fb groep aan te melden, en dan lekker slapen. Morgen een heeeeeele lange dag werken
Denk dat er nou wel lukt Mammadoe. Hij staat nog als besloten. Als je je hebt aangemeld gaat ie naar geheim dan is ie niet meer te vinden
Javier guzmán leuk! Ben ik 2 jaar terug heen geweest..... Paar weken geleden bn ik bij try out van Daniel arend geweest! Was ook heel leuk
Wat ik toch vanochtend had!! Heb zeker een kwartier met m'n meisje "gespeeld" Ik lag nog op bed en draaide op m'n rug en voelde een hele harde bult direct naast m'n navel. Hoofdje? Kontje? Wreef erover heen en toen draaide ze om. Daarna allemaal schopjes waar ik met m'n hand wreef en ze bleef meedraaien. En toen legde ik na wat wrijven m'n hand rustig op m'n buik ter hoogte van mijn navel en ineens zakte m'n hele buik naar beneden en draaide ze volledig weg (leek wel een koprol ofzo haha) Paar tellen later kwam ze weer terug en had ik ineens weer een buik Dat was echt grandioos mooi wakker worden!
heerlijk beeb om zo wakker te worden! vanesje wat een gekke ha zeg! Hopelijk hebben jullie as maandag echt duidelijkheid! Wanneer wilde jij ong. testen? Hier vandaag alweer cd 23 gaal best hard! heb verder niet echt kwaaltjes af en toe wat steekjes in mijn buik en nog steeds af en toe wat rusteloze benen ach we zien het wel .. wil donderdag testen als er dan nog niks is zit dan nl op cd 28 lijkt mij een mooi gemiddelde van mijn cyclus vanavond avonddienst morgen ochtend dienst maandag cursus dinsdag functioneringsgesprek en vergadering dus hopelijk genoeg afleiding!
Mariahh: We moeten maandag bellen voor een afspraak bij de polie dus ben bang dat we nog niets horen dan tot we op de afspraak zijn. Beeb wat super heerlijk wakker worden haha! Ik weetniet niet wanneer ik ga testen, wilde eigenlijk wachten tot na maandag. Maar denk dat ik ze vandaag wel vast ga kopen in de stad. En dan kijken of ik me kan inhouden. Maar we hebben verjaardagen dus wel afleiding.
Dag allemaal, Ook ik ben nieuw en ben nog niet zo handig. Zo spannend. Ik ben zo misselijk, bleeeegg, en hoop heel erg dat het komt door de juiste reden. Mijn NOD is over 6 dagen! Spannend. Liefs Doortje
Ja echt super wakker worden! Hopelijk morgen ook dan is vl er tenminste ook. Zou het fijn vinden voor hem als hij het ook kan voelen. Spannend weer Mariahh! Je hebt in ieder geval drukke dagen haha. Vanesje, nog kunnen inhouden? Welkom Doortje Spannend, nog 6 dagen! 8dpo is wel vrij vroeg om al misselijk te zijn. Dus denk helaas niet dat het van een zwangerschap is.