Welkom doortje, Beeb ik heb me in kunnen houden... Heb wel de testen in huis. Misschien ga ik morgen ochtend testen, maar ik weet het nog niet zeker. Misschien wacht ik wel gewoon tot maandag.
He meiden! Beeb wat leuk zeg! Heerlijk wakker worden idd! Vanesje!! Spannend, hoop morgenvroeg op goed nieuws Welkom doortje, en ook voor jou spannend! Hier vandaag drukke dag gehad. Ben bekaf! Vanochtend even stad kn geweest. En hele middag dus in t stadion de wedstrijd gekeken! M'n broertje heeft gewonnen!! En wat een sfeer zeg! Schotten zijn me toch een schreeuw lelijkerds! sprong soms van m'n stoel ! Hier een foto van t stadion. 20.000 gekke schotten maar super gezellig we gingen uit eten. Maar was ons helemaal ontgaan dat t Valentijn was dus was ramp een restaurant vinden. Uiteindelijk Italiaans gegeten. Wel lekker maar denk ik niet goed gevallen. Ik heb nog nooit in m'n leven overgegeven maar dacht voor t eerst dat t ervan kwam. Manlief en broertje vonden t heerlijk en nergens last van dus weet niet wat t is.. Mariah, voor jou ook spannend!! Het is al bijna! Duim echt voor je! Lijkt me leuk te eindigen met allemaal zwangerschappen ! En bevallingen in 2015 !
Gefeliciteerd Yankee! Dat is een flink vol stadion haha. Jammer van het eten! Niet misselijk geweest vooraf? En na het overgeven dat het ook ineens weer weg was? Echt heel spannend Vanesje! Hopelijk positief.
Vanesje balen!!!!! Maar ja, het kan nog!! Beeb, nee heb niet overgegeven maar stond dus op t punt. ( heb trouwens nog nooit Overgegeven dus weet niet eens hoe haha) maar voel me nu al wat beter gelukkig..
He bah Vanesje Dat is echt balen. Yankee, o zo haha. Wel fijn zeg, nooit overgegeven. Gelukkig gaat het weer beter.
Jammer Vanesje! Ziet er lekker druk uit daar Yankee. Die schotten houden altijd wel van een feestje volgens mij! Het zou natuurlijk ook zwangerschapsmisselijkheid kunnen zijn Gelukkig gaat het nu beter!
Jammer vanes...een domper.... Mijn afspraak bevestiging is binnen... Ovrmorgen al stond er eigenlijk van te kijken dt t zo snel kon... Toch wel spsnnend... Hier schijnt t zonnetje lekker! Daar hou ik zo van.... Mag gauw lente worden!
Mijn nod is morgen id, maar ik had zelfs geen tuurstreepje, dus heb er weinig geloof in. Heerlijk weer id, vriend is de tuin in gedoken maar ik zit op de bank, heb ff geen zin vandaag..
Blegh wat k*t Vanes.... Ff een baaldag houden dan! Knuffel voor jou! Ziet er leuk uit Yankee, dat moet een geweldige sfeer zijn daar! Morgen weer terug naar NL?
Nee, Millie. Ben al op t vliegveld. Vlieg zo terug. Mis M'n huisje wel weer hoor dus altijd lekker om weer thuis te komen!
goede vlucht yankee! tika ik hoop het vol te kunnen houden tot donderdag! Helaas tot op heden nog geen symptomen dus de hoop is al weer aan het afzakken
Ik ben weer lekker thuis!! Wel heel erg moe!! Mariah, ik had juist dat ik niks voelde en toen was het opeens raak dus je weet maar nooit! is je nod pas donderdag?! Spannend! Ik duim voor je
Jammer venesje.. ik duim dat het nog zo is. bij mij was er na 2 dagen overtijd ook pas lichtstreepje en 5dagen over tijd de knal test.dus hoop nog even voor je door. Goede vlucht gwhad yankee? En weer lekker je eigen bedje? Ik heb lekker met vlagen last van hormonen haha. wordt misselijk van de wc geur van mijn man haha. Ging echt kokhalzen. en lekker fel soms oeps..en niet waar te krijgen brrrrr