He Gat Vanesje, wat balen zeg! *knuffel* Yankee, vrees dat je last begint te krijgen van zwangerschapsmisselijkeheid. Hier een vrije dag na een enorm druk weekend. Veel gewerkt zaterdag en zondag twee verjaardagen waaronder die van mijn schoonmoeder. Komen we daar binnen heeft ze net voordat we er waren zelf iedereen verteld dat we een jongentje krijgen. Is toch wel een btje raar. Snap dat ze enthousiast is, maar wacht dan even tot wij er zijn, of laat het ons zelf vertellen.....maar ja.... Net mijn dochter ingeschreven voor de basisschool. Ze wordt volgende maand alweer 3, wat gaat de tijd toch ontzettend hard!
vanesje ik hoop nog steeds voor je! Mamadoe dat is idd lullig! alweer bijna 20 weken t gaat echt zo snel! weet nog dat je hier je test kwam showen.. tika Hoe gaat het nu met jou? hopelijk kan je al wat meer uit de voeten! voor de rest alles goed met de zwangeren?
Daarom vertellen wij het of helemaal niet of gelijk iedereen en ook gelijk via facebook ofzo..zulke dingen zijn zo stom..denk is na denk je dan he . grrrr.. Hier ook soms misselijk dag voorbij gevlogen zo gaat het lekker snel. wel gek loop precies gelijk met.vorige zwangerschap ik ben deze vrijdag ook 6 weken en ging het mis. Laat het maat snel zaterdag zijn. En misselijk dan voel ik me echt zwanger hihi. hoe is het met jou symptomen yankee?
Hmm niet echt een leuke actie van je schoonmoeder! Dat is nieuws wat jezelf hoort te vertellen.. Liva heb jij de vk al ingeschakeld? Misschien kun je wel voor een vroege echo? Mariah hier gaat het wel weer psychisch dan.. Weer veel harde buiken helaas.. Dus veel rustig aan doen. Maja met een hond wil je toch een beetje je huis knap hebben.. Mijn moeder doet iig heel pittig de badkamer nu En ik doe stukje voor stukje het huis. Vriend doet natuurlijk ook wel wat hoor! Wordt het erger ga ik toch weer de vk bellen en anders wacht ik tot de 24ste dan moet ik weer naar vk. Hoe is het nu met jou dochter? Is ze nu weer een beetje de oude?
Hey allemaal!! Ben vandaag jarig! Dus vandaar nog niet online geweest! Mammadoe, zou het niet weten. Ben gelukkig nog niet echt misselijk maar vandaag veel hoofdpijn en gevoel dat ik elk moment kan flauwvallen als ik te lang sta. Heel licht m'n hoofd ofzo (heb jarenlang bloedarmoede gehad en toen had ik dit ook, dus morgen maar even bloedprikken) Voor de rest heeft manlief vandaag vrij genomen maar ik was dus niet zo lekker om echt wat te doen. Heb 2 van m'n lievelings geurkaarsen gekregen (jo malone en yankee candle) .. Heb elke dag wel geurkaarsen aan. En een prachtige tas en misschien nog wel t allerliefste hij heeft een taart laten maken .. Red velvet want das enige taart/gebaksmaak die ik lekker vindt.. Met lieve tekst erop! Kan hem dus behalve hier nog aan niemand laten zien hahaha Heb besloten t dit jaar niet echt te vieren. Dus ga donderdag alleen met m'n drie beste vriendinnen wat eten en thats it. Gisteren van m'n broertje een prachtig horloge gekregen in edinburgh. Dus ben echt verwend deze dagen. Maar we zijn uit eten geweest net en ik werd onwel dus eigenlijk te vroeg naar huis gegaan.. Voelde me best lullig Maar hij snapt t wel.. Lig nu lekker in bad en ga hierna al slapen. Beetje teveel van t goede denk ik 2 Tripjes achter mekaar Hier m'n taart!
Yankee super lieve tekst op de taart! Lekker rustig aan doen de komende dagen dus! tika fijn dat je moeder helpt! Hopelijk nemen de harde buiken snel af! met dochter gaat het goed alleen nog steeds verkouden en in de avonden wat benauwd. volgende week afspraak bij de kno staan vindt dit heel dubbel omdat ik van vele hoor dat ze dan op buisjes of knippen vd amandelen zullen over gaan .. Tuurlijk wil ik het beste voor mijn meisje en hoop ik nooit meer een stuip mee te maken en hoop ik dat ze dan niet meer zo vaak en zo heftig ziek is maar het idee van een 2 jarige onder narcose benauwd mij wel .. iemand hier toevallig nog ervaring mee? Hier een beetje down vorige week keek ik nog zo uit naar mijn nod maar nu zo sterk het gevoel dat het weer niet raak is dat ik er ff Door heen zit .. die onzeker en dat wachten komt me neus uit bah morgen gesprek op mijn werk ben benieuwd of ze me nog iets interessants kunnen aanbieden
Mariahh, heb verschillende mensen gehoord over het verwijderen van de keelamandelen bij een klein kind en ze zeggen allemaal dat de kinderen echt zijn opgeknapt. Schijnt ook dat ze er bijna geen last van hebben. Ik heb ze vorig jaar laten verwijderen en dat was echt geen pretje.
Ik ben zelf vroeger veel geholpen aan buisjes en neusamandelen Buisjes vielen er vaak uit maar het is wel al ruim 20 jaar geleden natuurlijk. Dus die techniek zal wel beter zijn nu Neusamandelen kunnen evt wel verschil maken! Dus wie weet. Voor kinderen is het een kleine ingreep soms maar een dagopname dacht ik.. Vervelend dat je je zo down voelt. Hoop voor je dat je snel goed nieuws hebt te vertellen hier! Succes op je werk! Yankee gefeliciteerd! Lekkere taart hoor
Yankee gefeliciteerd! En wat lief van je man die taart! Doe lekker rustig aan even meis! Tika snap dat je het een heel naar idee vind dat je meisje onder narcose moet. Mijn nichtje was 4 toen zr buisjes kreeg, zij was ook aldoor ziek en daarna ging het echt veel beter, alleen met zwemmen moest ze haar hoofd boven water houden maar dat heeft die van jou nog niet. Tika wat fijn dat je moeder helpt, de mijne helpt ook nog steeds na mijn knieoperatie, zo fijn! Liesje, ik ben nog niet ongi, heb ook geen last behalve af en toe een steek of krampje. Maar denk dat het wel komt vannacht of morgen. Vriend heeft vandaag gebeld met de fertiliteits kliniek en we kunnen 2-3 terrecht. Ik moet dan ook mee en een verwijsbrief halen. Geen idee, wellicht gaan ze bij mij ook kijken?? Vriend weet niet veel meer, maar in de brief die hij vandaag kon ophalen stond een heleboel abracadabra en bij spermazyoten stond normaal,,, dus denk dat het danwel goed zit. Weet dus niet waarom de dokter zei dat we terug,oosten naar de fertiliteitsskliniek. Afwachten maar weer.
Ja het is echt super lief, en dat terwijl ze zelf een dubbele hernia heeft.. (ze heeft er gelukkig nu weinig last van i.v.m. afspraken op de pijnpoli daar leggen ze bepaalde spieren plat) Fijn he die moeders Net ook ff schoonmoeder opgetrommeld dat die met de hond kan lopen zodat ik extra rustig aan kan doen Spannend Vanesje! Ben benieuwd wat ze daar gaan doen en of ze evt wat voor je kunnen betekenen! In ieder geval wel fijn dat het sperma van je vriend normaal was!
Vanesje, fijn dat er een datum staat. Wel jammer van die onduidelijkheid die erbij komt. Vind ik niet erg netjes. Hopelijk dan over 2 weken wel duidelijkheid! Tika, gelukkig kan je genoeg hulp krijgen om echt rustig aan te doen. Wel super van je moeder dat ze je ook nog komt helpen ondanks de hernia's! Hebben jullie ook het gevoel dat de tijd veel te snel gaat? Vind de hele zwangerschap nog steeds onwerkelijk en kan nog steeds niet echt geloven dat er over een paar maanden een lief meisje in een bedje boven ligt te slapen. Ben al bijna op de helft! Vanmiddag de controle bij de vk. M'n moeder gaat mee omdat vl geen vrij kan krijgen. Hopelijk wil ze een echo doen. Baal er nog steeds van dat de gyn niet wilde meten vorige keer. Daar ging het juist om!
Ja het gaat echt mega snel! Hier alweer bijna 26 weken! Het is dat ik de kleine goed voel maar soms sta ik echt naar mijn buik te kijken.. hoe onwerkelijk is dit. Succes bij de controle! Hebben de andere meiden ook alweer bijna controle of echo's?
.... Zucht.... Ik kreeg al een vreselijk benauwend gevoel in de wachtkamer.... De gyn heeft een echo gedasn dst ging super snel... Mn bm zag r prima uit... Maar in elke eierstok waren er pak em beet 18 tot 20 grote zwarte blaasjes tezien, eitjes zei de gyn..dde gyn concludeerde dus dat ik pcos heb..Ik moest meteen bloedprikken en over 2 weken een gesprek om de uistlag te bedpreken... Er is wel kans dat ik op natuurlijke wijze zwanger kan worden, maar de kans is erg klein...Ik heb nu gus een eidpromg eens in de 2 of 3 maanden... Tot nu toe... Ze zei dt we moesten na denken over wst we willen.. Ee kunnen wachten tot t vanzelf lukt of traject stsrten met hormonen, echos en geplande seks,,.... Ik voel me... Vreemd... Manlief wss mee.. En we zeggen nu niet zoveel tegen elkaar... Toen k vroeg wst hij wilde zei hij een kind op de natuurlijke msnier.. Toen k zei dt dit miss wel heel lang kan duren wss hij stil.... Hij zit niet te wachten op gedoe..... Ik ook niet natuurlijk ik voel me niet gesteund.. Sterker nog ik voel ineens een hele grote afstand.... Maar ik begrijp t ook wel.. T ligt niet aan hem maar asn mij en t is ook lastig te begrijpen voor hem... We kunnen er niet over praten.. Hij weet niet watie moet zeggen... Hopelijk komt dat nog... K voel me nu alleen vreselijk klein...
Jeetke tessebess krijg een brok in mn keel. T ia natuurlijk heel vers nieuws dus ik hoop dat jullie er straks wel samen uit komen. Jij kan hiee niks aan doen en is voor jullie allebei erg. Hele dikke knuffel voor jullie!
Wat naar Tessebes! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Hoop dat jullie hier straks als het een beetje bezonken is goed over kunnen praten! Knuffel voor jou!