Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Mariahh, ik zou de kans ook aannemen denk ik.
    Je hebt er wel heel veel zin in en je weet inderdaad niet hoelang het nog zou duren voor jullie een 2e wondertje mogen krijgen.

Yankee, ik had de eerste echo met 7+2 en de intake op 7+6 en nog een keer een echo gehad haha.
    Spannend hé :) Komt vast goed!
    Je ziet veel maar ook weer niet veel haha. Ze was toen 1,5cm met totaal geen vorm van een kindje erin.
    Maar je ziet wel het hartje kloppen en daar gaat het om :)
    Daarna gaat de groei zo ontzettend snel!

2. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Snap je twijfel..Misschien is overleggen of voorleggen?

Venesje nog niet ongesteld ofwel op je baner staat namelijk 3 dagen overtijd.

3. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Oh de banner, moet ik delven aanpassen nog. Gisteren ongi geworden

4. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Jammer Vanesje.
    Ja als zwangere is een agressieve afdeling sowieso niets. En je weet lang voor 1 januari hoe de vork in de steel zit. Misschien kunnen ze dan iemand anders laten beginnen die jij dan na je verlof overneemt ofzo. Dus dat je die twee weken zou laten zitten. Even heel negatief gezien. Stel je raakt komend jaar maar niet zwanger, dan krijg je spijt dat je het je carrière in de weg laat zitten.

Yankee, ik ben wel Eem btje jaloers hoor dat jij lekker thuis kan zitten. Denk dat ik me ook prima zou vermaken hihi. Ben wat dat aangaat een echte huismus. Aan de andere kant heb ik zo'n leuk werk dat ik dat ook niet zou willen missen. Haal er veel voldoening uit, maar wat minder uren werken zou ook al heel fijn zijn.
    Ach morgen alleen even een gesprekje in het ziekenhuis tolken en ervoor de 20 weken echo en daarna lekker een hele week vrij en op vakantie. Laatste x met n drietjes.

Trouwens wel leuk. Elke x als ik zwanger ben voel ik me een stuk beter verbonden aan mijn vriend. Ondanks dat ik misschien hormonaal of zeurderig kan zijn, zijn we zo zeker van elkaar en onze relatie. We willen eigenlijk ook zo graag trouwen, maar mijn vriend wil een groot feest en dat kost geld, wat we nu niet willen uitgeven ivm aflossen van schulden.

5. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mammadoe, wat leuk!
    Heb t denk ik gemist.. Maar waar ga je heen op vakantie
    Lekker genieten met z'n drieën nu het nog kan..

Wij zouden in augustus op vakantie gaan, maar dat gaat denk ik niet meer door.. Maybe ervoor nog ergens met z'n tweeën even weg.. Maar even kijken of stx t budget dat toe laat.. Kijk nu pas wat gerichter naar alles wat we straks moeten kopen. Is geen grap al die prijzen. wil wel alles nieuw maar alles kost me toch wat geld. Wij willen wel meer Kids dus ik probeer wel te denken van als ik nu een mooie babykamer koop kan ik dat houden voor de volgende.. Maar toch blijft alles prijzig.. Vooral kinderwagens en babykamers! Hebben de zwangeren dat allemaal al gekocht??

Zodra ik weer wat het geslacht wordt ga ik alles aanschaffen.. Maar vond vooral prijzen voor babyfoons (met camera) en bijv eetstoel , maxi cosi , autostoel prijzig!! Hahaha Maybe ben ik gwn gierig.

6. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mariah! Balen vd test ..
    Hopelijk heb je gwn te vroeg getest!

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Yankee kruidvat heeft heel vaak mooie aanbiedingen babyfoons! Wij hadden toen alecto ofzo met camera voor 47 euro... moet je ff in de winkel zelf kijken bij de elektronica

ook moet je je afvragen of je hem nodig hebt.. ik heb hem in deze 2 jaar maar 2x gebruikt geloof ik .. als je een tablet en iphone heb kun je ook de babyfoon app downloaden en de ipad op de baby kamer leggen .. dan krijg je alles binnen via je telefoon zeg maar...

Ja miss te vroeg maar heb weinig hoop voor deze maand .. wel besloten geen pauze in te lassen ik weet idd nooit wanneer het gaat lukken en ach liever geen werk als misschien nog jaren dat verlangen naar een kindje :)

vanesje balen! ookal ronde 7 gaat nu lang duren hè :(

pricil waar zit jij nu ?

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik durf niet zo goed een WiFi babyfoon te kopen.
    Heb wel is gelezen dat ze makkelijk te hacken zijn en dan zit er misschien een vreemde te kijken naar je kleine.

Denk dat wij zo'n lekkere ouderwetse gaan kopen haha.
    Alleen met geluid en lampjes.

9. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Mariah balen van je test meid.
    Zo rot als je toch weer een beetje hoop had en t dan toch weer niet zo mag zijn.
    Hoop dat je gewoon te vroeg getest heb!
    ik had ook gewoon Door gegaan.. werk of geen werk.
    Net wat iedereen zegt.. Kwa timing is er altijd wel wat!

Ik zit nou op t wachtbankje.. afgelopen weekend de vruchtbare dagen gehad.
    We zien t wel.. wil niks verwachten. Iedere x die teleurstelling zo vervelend 😝

10. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Mariahh id al een aantal rondes erop zitten, bah. Vind dat maar niets hoor elke maar weer wachten hopen en dan wanhopen...

Yankee, ik snap wat je bedoelt hoor met het heerlijk vinden thuis te zijn/zitten. ik vind het ook heerlijk thuis te zitten... Ik was eind okt mijn baan kwijt ivm geen vast contract willen geven en werd 15-12 geopereerd aan mijn knie. En dus de hele tijd in de ww. Ik mag (wat heel fijn is) weer terug komen bij mij oude baas, maar ik heb me echt geen moment verveeld. Heb natuurlijk ook aan revalidatie gedaan maar wat vind ik het fijn thuis zijn! Ik begin 1-3 weer en zie er (schaam) een beetje tegenop... En kreeg mijn rooster gisteren en dan heb ik mijn ei als ik een slaapdienst heb... PFf niet leuk!

11. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vanesje is idd niet leuk..

Valt me op dat velen hier een baan hebben waarbij ze ook snachts werken. Petje af hoor, ik kan snachts echt m'n ogen niet open houden!

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    goede morgen iedereen,

vannacht wat ongi krampen gehad maar tot op heden geen ongi.. Hopelijk breekt t dan een beetje snel Door!

pricil spannende weken voor jou dus weer.. ik duim alvast heel hard voor je!

Tessebes ik ben benieuwd hoe het met jou gaat!

Mamadoe wat grappig dat je dat schrijft over beter verbonden zijn met elkaar.. had ik bij de zwangerschap van N ook heel erg!

13. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Heyy..t gaat wel.. Zit een beetje in een roesje nog... Druk met werk dus knop om, maar me hoofd staat er niet zo naar...
    Mt manlief gepraat en we wachtend e bloeduitslag af... Over 2 weken...
    Hij ziet alles heel praktisch en als j t zo bekijkt is t inderdaad veel gedoe... Maja hij begrijpt mij ook, dst ik dit niet op voorhand helemaal van de baan schuif...ons eerst maar goed laten informeren dus.... Inmiddels gepraat met zussen en mn mam... Die steunen me gelukkig heel goed...

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Fijn dat je steun hebt Tessebes.
    Het is inderdaad veel gedoe maar jullie moeten wel in gedachte houden dat als het eenmaal wel lukt dat jullie er een prachtig wonder voor terug krijgen.
    Hopelijk genoeg leuke dingen te doen voor jullie in de aankomende 2 weken.

Mariahh, balen dat wachten tot een nieuwe cyclus.
    Je had niet nog een keer getest?

15. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Tessebes, goed dat je even hebt gepraat! Hoop dat het een beetje heeft opgelucht.
    Bloeduitslag inderdaad even afwachten om te kijken wat ze dan zeggen.

Jammer Mariah als het zo is!
    Pricil spannend en weer op het wachtbankje.. Duim voor je!

16. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Jammer Mariah hopen dat er niks komt:(

Tims ook niet niks tessebess, gelukkig kunnen jullienal wat meer praten knuffel!

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Tessebes fijn dat je er iig over kunt praten! je kan hier ook altijd even je hart luchten!

Hier nog geen ongi en niet meer getest... als er niks komt wil ik pas na het weekend testen nog even geduld dus ;) al verwacht ik mijn ongi wel het weekend hoor!

18. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Tessebess, fijn dat het beter gaat!!

Mariah, goed om te horen dat je nog niet ongie bent.. Hopelijk breekt het niet door

Liva, hoe is het met je? En met je zwangerschap
    Heb het denk ik gemist maar wanneer is je 1e echo?! Mag je eerder ivm vorige mk?

19. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Yankee, hoe is het nu met je misselijkheid? En hoe voel jij je verder?
    Wilde je trouwens nog bij de fb groep?

20. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Yankee ik heb nog geen echo gepland. Ik bel morge of maandag de verloskundige voor een afspraak. Het gaat eigenlijk wel goed nu en de tijd vliegt sneller dan ik denk. Ze maken rond 8 weken een echo met intake.
    ik ben morge 6 weken.
    Symptomen komen steeds meer..ikheb last van avond misselijkheid. Ipv de ochtend. Erg moe en hele opgezette buik in de avond. Lijk wel 4 maanden.
    maar zijn mijn darmen. Poep maar 1 x in de 3a4 dagen :(
    Zit nu elke avond aan de pruimen en in de ochtend een kiwi of verse jus op nugetere maag. En glas lauw water bah maar werkt wel.
    Ik hoef geen eerdere controle omdat ik vroeg was vorige x en al een gezonde dochter heb. Ze houden het bij gewoon pech.
    zolang ik niet bloud hoef ik niet eerder te komen.
    heb ook liever met 8 weken en een duidelijk hartje dan straks een onzeker hartje.

hoe is het met jou yankee? Wanneer was jou echo nu?

Deel Deze Pagina