Liva, Goed om te horen dat het goed met je gaat! Hier ook meer last in de avond dan in de ochtend. Enige wat ik wel jammer vind is dat ik Zo moe ben!! Afgelopen dagen sliep ik al zoo vroeg en vandaag probeer ik op te blijven. Anders is het voor ml ook niet zo gezellig.. Ik heb m'n echo volgende week donderdag. Ben dan 8 weken. Heb begrepen dat je dan nog niet veel ziet maar wel al duidelijk een hartje moet horen. Kan me er niks bij voorstellen dus vind het wel spannend en zoals je zei tijd vliegt echt !! Hebben jullie het al aan iemand verteld of nog niet?
Met 8 weken zie je wel al best veel hoor.. je ziet een duidelijk hartje kloppen en je ziet een mini mensje.. je ziet 2 bolletjes met puntjes er aan. (Hoofdje,lichaam en armen en beentjes) Ik had net 8 weken een echo bij mijn dochter google maar is..zo leuk. deze week bij mijn.baby: De grootste ontwikkeling in week 6 is je babys hoofdje. De ogen, oren, neus, kaak, en wangen beginnen vorm te krijgen. Aan het eind van deze week is zijn hoofdje groter dan de rest van zijn lichaam. Ben jij ook zo benieuwd naar dat lieve kopje waar je nu al zoveel van houdt? De hartslag die in week 5 begon wordt steeds regelmatiger. Het hartje klopt nu ongeveer 80 keer per minuut en zal iedere dag sneller gaan. Ook de longen, nieren en lever ontwikkelen zich steeds verder. Vind het zo knap..want het is zo groot als een appel.pitje.
Fijn om goede berichten te lezen Hopelijk binnenkort dan 2 mooie echo's! Dit is mijn echo met 7+6. Om een idee te geven haha. Kruumel was 1,5cm
Jeetje beeb! Wat grappig dat is echt nog innie minnie Je ziet zeg maar nog geen echt mensje Spannend! Ik zal volgende week zeker de echo delen. Je krijgt alle echo's mee toch? Hebben jullie er iets mee gedaan? In een boekje of foto album ofzo?
Ja leuk hé De volgende echo met 9+6 was het al wel een mensje hoor. Nog wel beetje raar gevormd maar wel duidelijk een hoofdje en een lijfje en beentjes. Ja, je krijgt foto's mee. Voor nu is het nog niet zo bijzonder maar als ze eenmaal gaan bewegen vraag dan of je het mag opnemen met je telefoon. Zo leuk! Kan je het filmpje terug krijgen. Ik heb bij de action een ouderwets fotoboekje gehaald voor 0,80 cent ofzo. Kan je ze zo inschuiven Heb een briefje erin gedaan met de datum, duur zwangerschap en de grootte van Kruumel. En daarna dan de foto's die we meekregen. Bij een volgende echo weer een nieuw briefje en dan de foto's. Foto's mag je trouwens inscannen. Niet kopiëren, echt alleen scannen. Dan heb je ze ook op de pc staan Ik zet ze dan ook nog eens in mijn eigen 9 maanden boek die ik maak via Albelli.
Succes Wel elke week buikfoto maken hé Is ook leuk voor in het boek. Schrijf er ook elke keer een kleine stukje in als we bij de vk zijn geweest. Hoe m'n bloeddruk was en hoeveel ik ben aangekomen enzo. Leuk om later terug te lezen
Leuk idee beeb! ga ik ook onthouden! Hier enorme ongi krampen maar nog niet ongi .. bah laat t maar doorbreken dan kunnen we naar de volgende ronde. ga as ronde wel weer met ovulatie testen werken kwam mijn man ineens mee haha hij wordt toch ook wel zenuwachtig nu
Oh beeb! Goed dat je het zegt. Zit al jn week 7 en heb geen 1 buikfoto gemaakt.. Doe je dan elke x zelfde topje aan?
Mariah, ik hoop dat de ongie toch uitblijft!! Mocht je ovu testen nog niet hebben en graag (gratis uiteraard) willen. Heb er nog een portie van zw&kids ..
Hoi meiden, ik realiseerde me vandaag dat ik 9-4 voor een rontgen foto moet van mijn knie. Ik heb 2-3 mijn ei, dus als er iets is gaan delen en evt nestelen dan is dit schadelijk, bah. Moet ik weer een maand overslaan, baal er echt van. Leuk idee beeb, van de foto's en de boekjes, ga ik onthouden!
vanesje geef het aan! je krijgt dan zoon schort voor! maand dat ik zwanger was ook foto's laten maken voor mijn voet + ct scan zei gewoon misschien ben ik zwanger had van te voren ff gebeld maar kon gewoon doorgaan!!
Zij doen dat niet zeiden ze, is achterhaald, ze zeggen dat de straling toch overal komt ondanks schort. Ik ga ff bellen of de afspraak eerder kan, had ik wat eerder op moeten komen.., hoop dat ze plek hebben.
goede morgen iedereen.. vanesje wat stom dat ze dat niet doen zeg! Hier vandaag alweer op cd 30 en nog geen ongi .. op cd 28 getest maar negatief .. op cd 28 en 29 ook echt ongi krampen .. cd 29 temp van 36.8 terwijl hij voor ei zo rond de 36.4 was ( was deze maande begonnen met tempen maar toen kwam dat hele ziek zijn van N. ertussen dus niet mee verder gegaan.. vanochtend weer 36.8 .. niet dat ik het gevoel heb zwanger te zijn .. totaal niet maar mijn lichaam doet naar mijn idee wel een beetje vreemd nu.. wou even mijn hart luchten iemand nog leuke plannen voor het weekend? hopelijk klaart het vanmiddag wat op dan willen we lekker uitwaaien op het strand
Mariah!!! Dat zijn idd die geen temps die een menstruatie aangeven! Heb je nog testen?! Anders morgenvroeg? Hoop het echt en ga voor je duimen!!! Wat is t hier stil geworden btw. Tessebess, hoe is het met je?! Vanesje, ik hoop dat je je afspraak kan verzetten. Zou toch zonde zijn om een maand weg te geven. Elke maand duurt al zo lang met een kinderwens Mammadoe en liesje, waar zijn jullie hihi Iedereen alvast fijn weekend!!
Yankee wil pas maandag of dinsdag testen als er dan nog niks is .. zoon negatieve test is super confronterend blijf dan nog liever even in onzekerheid deze dagen .. las je berichtje over de ovulatie testen pas net .. denk overheen gescrolt gister sorry! heb ze toevallig gisteren al besteld .. idd stil hier! deborah al een beetje aan het genieten? en iemand nog wat v anoniempje gehoord? tika Hoe gaat het nu met je klachten? millie groeit je buik al wat? en alle andere zwangeren al een mooi buikje ?
Spannen Mariahh! Is inderdaad nog een mooie hoge temp. Wij gaan zo naar baby dump een stoel ophalen En eind van de middag een pieketok. Morgen op visite. Hopelijk ook nog ergens tijd om de vloerbedekking eruit te halen! Gelukkig geen boodschappen doen haha.