Gaat goed hier! De verbouwing voor de baby kamer is begonnen, maamdag een nieuw raam erin en dan kunnen wij aan de slag. 1 grotw bende nu. Ik heb een zwangerschaps dagboek van uitgeverij snor, soort knip en plak boek met elke week een buikfoto. Spannend marriah duim voor je!
Yankee, foto van de stoel staat in de club bij aankopen Stoel moet niet, mag wel. Lijkt me heerlijk om 's nachts in die stoel te kunnen zitten ipv op bed. Nou hebben wij ook geen fijn bed om in te zitten. Spannend Liesje! Ben benieuwd hoe het word. Hier is net de vloerbedekking uit de kamer gehaald. Nog even de muur hier en daar bij werken en dan eindelijk word de nieuwe vloer donderdag gelegd en kunnen de meubeltjes het weekend in elkaar!!
Spannend mariah. Ga je nog afwachten of nog een test doen. klachten zijn er af en toe nog. Vooral als ik teveel doe. Dus rustig aan. vandaag proberen een beetje aan de babykamer te doen want dat schiet zo niet op. anoniempje was ongesteld geworden! yankee je hoeft niet per se een stoel hoor. Evt voeden kan ook lekker in bed met voedingskussen. Ik heb een schommelstoel meer omdat ik hem kon lenen en zo leuk vind staan Vanesje misschien idd beter je afspraak verzetten en anders ff goed vragen hoe zij er over denken.
Heee dames, Jeetje wat heb ik raar gedroomt droom heel echt maar wel de grootste onzin. Maar zit er helemaal in dan. dromen jullie ook zo veel? Leuk de kamertjes klaar maken bij ons moet ook veel gebeuren want wij wonen klein. Zolder maken we een afscherming soort zolder kast voor alle verhuosdozennen zooi. Is nu ook onze slaap kamer. Dan doen we de trap anders. En maken we daar isa haar kamer van. Wij krijgen dan de grote slaapkamer. En maken daar een baby met kamer bij in. dan snel in de verkoop zetten. Ik wil dat al een jaar maar mijn man hikt er tegen aan geen idee waarom. Maar nu ziet hij het ook. Zo veel voordeel zwanger zijn haha. we konde wel eerst wachten tit een groter huis wat idiealer is maar dan moest ik nog zeker wel 1 a 2 jaar wachten..en wacht al ruim 2 jaar tot hij er aan toe was. Ben al benieuw/bang met voor alle reacties van omgeving. want klein huis en momenteel soms de eindjes ana elkaar knopen om rond te komen afgelopen jaar behoorlijk financiële tegenslagen gehad dus mensen zullen wel denken gelukkig komt het in een ontzettend rijk huis aan liefde. En in maart gesprek voor eventjes meer werk/inkomen. en man zoekt ook hard verder. Kort om wij genieten. ben benieuwd naar jullie kamerstjes
Leuk Liva! Ik droom ook raar en onthou ook wat ik droom heel raar. Ik heb met een half uur zitten janken om niks zullen de hormonen wel zijn.. Kan ook zo stressen wat er allemaal nog moet gebeuren in de baby kamer, en dan m'n nuchtere vriend, loslaten maar..
Heel herkenbaar Liesje! Die hormonen:x Liva die dromen had ik in het begin ook heel erg.. Dan was de baby al geboren bijv (zonder bloed/pijn en wat dan ook dus dat vond ik niet zo erg) Maar nog niets was klaar, dus moest bij ons in bed.. Dat is juist iets wat ik niet zou doen.. En laatst dat ik heel duidelijk een gezichtje zag van het kindje dat was heel bizar.. En de rest komt vast allemaal goed Liva! Als ik me daar weer eens druk om maakt zegt mijn vriend altijd: hoe doen die mensen in de bijstand in een flatje met 2 slaapkamers en bijv. 3 kinderen dat dan allemaal. Dan moet het bij ons makkelijk lukken! Daarom ook gewoon veel tweedehands en zelf opknappen
Onze kleine is nu al een stronteigenwijs meisje Vl heeft haar nog steeds niet gevoeld terwijl ik haar toch zeker al 2 weken aan de buitenkant voel. Ze is elke keer lekker druk en zondra vl erbij komt dan kapt ze per direct met alles haha. Word nog wat
Hahaha wat toevallig!! Heb echt niet echt symptomen maar droom de raarste dingen! Dan lig ik opeens on Curaçao (wil ik niet eens heen) en dan zit ik op een cruise en val ik er vanaf! Echt super freaky en m'n man lacht me uit als ik hem alles vertel. Ik heb echt 6 dromen in 1 nacht.. Oh een stoel voor jezelf haha, beeb ik ben lekker dom! Ik dacht een kinderstoel voor de baby!!! Ik denk al moeten we dat ook al kopen want ze zitten pas met 6 maanden las ik.. Maar super leuk. Ja zoiets wil ik ook wel.. Heb behalve de slaapkamer 2 kamers. Een grote (zelfde als die van ons) en een kleintje. We gaan de kleine gebruiken omdat ml dat graag wilt.. Dus hoop dat alles past straks.
Hoi meiden, Beeb super leuk de stoel! En ik ben benieuwd naar het resultaat van de kamer, van iedereen die nu bezig is trouwe s, leuk hoor! En wat een boefje beeb die meid van jou! Hihi Yankee, als ik zo brutaal mag zijn en je hebt de ovu testen nog, zou ik ze mogen? Voor de volgende ronde(s). Zal mijn adres dan ff naar je persoonlijk sturen. Heel raar maar dat van de dromen herken ik wel, heb dat bij elke nieuwe pup gehad, dat ze weglopen aangereden worden gepikt etc etc. Had met verantwoordelijkheid te maken denk ik een gevoel dat je het echt goed moet doen... Liva leuk op zoek naar een nieuw huis! Vind ik altijd zo tof, alles weer opnieuw inrichten, schilderen en behangen helemaal leuk. Ben een van de weinige mensen die verhuizen leuk vind, mits het je eigen keuze is en niet verplicht wegens geldgebrek ed natuurlijk.
niet bang zijn voor andermans reactie hoor! mocht ik nu zwanger raken hebben wij niet eens een aparte baby kamer op dit moment .. baby merkt er niks van eN tegen de tijd dat het toe is aan een eigen kamer mag ik hopen dat we zijn verhuist .. dus hier zullen ook mensen opkijken met een raar gezicht misschien maar ach neem het voor lief schoonbroer woonde tot voorkort met zijn vrouw en 3!! kinderen in een woning met maar 2 slaapkamers ideaal nee maar t gast om de aandacht en liefde naar mijn idee niet om luxe mijn nichtjes vinden het nu jammer dat ze niet meer samen slapen misschien ook wel een beetje cultuur afhankelijk.. Wij Nederlanders denken oh de baby heeft een kamer voor zichzelf nodig en een commode en eerst een wieg en daarna ledikant en doe daarna eerst maar eens een peuterbed en dan een groot bed .. bij mijn schoon familie is het echt niet van zelf sprekend om helemaal appart een hele kamer voor een baby in te richten hoor en een commode als er geen plaats is dan niet haha anyway iedereen is anders maar met liefde komt alles goed vindt die verschillen juist zo leuk! ongi komt eraan geloof ik.. lig krom vd pijn
Mariah, hoop niet dat het is doorgebroken! Had trouwens toen ik wel zwanger was dezelfde ongi pijn als toen ik het niet was.. Vanesje, das helemaal niet brutaal en ik vind dat helemaal prima!! Ik stuur ze aankomende week met de post en hopelijk brengen ze geluk Ik kom uit een groot gezin en sliep vroeger ook met m'n zus in 1 kamer. Was de grootste pret ooit en kon het me destijds niet anders voorstellen.. Dus inderdaad het gaat om liefde en niet om luxe.
Yankee bedankt! En id ook ik kom uit een groot gezin en mijn ouders gingen uit elkaar toen ik klein was dus er was erg weinig geld maar het was wel gezellig, met elkaar en met weinig geld kan je ook creatief zijn en leuke dingen doen.
Hier 36.8 vanochtend cd 31 en test negatief maar nog geen ongi dus hopelijk breekt t nu snel Door dan kunnen we teminste weer verder
Ohhj jammer mariah.. duim voor je idd liever ongesteld dan niks. Vind de dagen nu wel snel gaan. morge hoor ik wanneer de eerste echo spannend. nog steeds geen ms wel wat.onzeker. kijk ook echt altijd in de wc.na toilet bezoekje. Gelukkig tot op heden niks en nog gevoelige borsten. moe en soms wat rug en buim krampjes. verder nu niet echt veel. net druk een kast in elkaar gezet en veel Nog opgeruimd nu gesloopt. haha. Moet me ook geen zorgen maken daar over. Ons huos is echt niet te klein. Nu we aan het klussen zijn kriebbelt het zo enorm. gaan boven op zolder een wit.roze bloemen kamer maken voor isa en beneden onze en babykamer. leuk joh dat bedenken. haal idd alles van marktplaats en kringloop vind ik zowiezo al leuk.zelf niet opknappen eigen maken. en als het een meisje wordt dan ligt er nog heeel veel.opzolder . hoe is het met de buikjes?
Ben benieuwd wanneer je terecht kan Liva. Die onzekerheid had ik ook heel erg. Als ik ook maar iets voelde ging ik al naar de wc om te kijken. Werd met de week wel minder en nu vind ik het alleen maar irritant haha. Mariahh, hopelijk breekt het dan snel door! Al vind ik 36,8 nog steeds hoopvol. Kan zo morgen ineens anders zijn natuurlijk.
Dank je! Ben trouwens helemaal vergeten te zeggen dat ik sinds afgelopen woensdag geen medicatie meer gebruik! Heb dinsdag nog contact gehad met mijn mdl-arts en mijn bloeduitslag was goed dus ik mocht stoppen Als het niet had gemogen dan had ik ook geen borstvoeding mogen geven dus ben hier heel blij mee. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan met mijn buik. Blijft toch spannend.
wauw beeb wat een mooie buik al! fijn dat je mocht stoppen met de medicatie hopelijk gaat dat goed! Hier vanochtend weer 36.8.. heb 0.0 symptomen alleen erg moe en veel dromen mja als je licht slaapt droom je ook denk ik dan. mijn man kwam gister thuis met etos testen.. Hij had de laatste negatieve test niet gezien en vind t maar raar dat er nog niks is .. vanochtend dus ook nog steeds geen ongi samen getest 1e foutieve test grr zoals mijn man zegt: stelletje oplichters andere test kwam binnen 2 min een heel heel heel licht streepje vraag me af of ik het überhaupt op de foto krijg voor jullie zo licht .. anyway nog geen duidelijkheid dus! weet ook niet of die testen goed zijn t zijn ong dezelfde als kv 2v5 maar wist niet dat etos deze ook had .. fiets vandaag of morgen nog wel even naar de kruidvat als mijn ongi uitblijft.. dure grap zo als je niet weet waar je zit in je cyclus en te ongeduldig ben zoals ik pf voel me echt niet zwanger maar waar is mijn ms dan gebleven sorry heel ego bericht maar ben onzeker