Een lange cyclus dus waarschijnlijk Mariah, balen zeg allemaal! Ondanks dat ik zwanger ben snap ik wel redelijk wat jullie voelen. Wij wilde namelijk 2 jaar terug al beginnen alleen wegens omstandigheden uitgesteld en ondertussen iedereen om je heen die zwanger worden. En maar blij moeten zijn voor iedereen. Maar dat kan echt wel steken! Meiden hoop echt dat het bij jullie allemaal snel mag lukken!
vanmiddag ongesteld geworden .. ergens wel een opluchting iig duidelijkheid en op naar 25 maart ovulatie testen kwamen vandaag binnen en ga weer temperaturen .. morgen ochtend kno afspraak hou jullie op de hoogte!
Toch balen Mariahh. Hopelijk laatste ronde! Succes morgen. Ik heb vandaag eerste afspraak bij de fysio gehad. Heb echt bekkeninstabiliteit. Was goed dat ik wat minder was gaan werken. Heb oefeningen mee gekregen en moet volgende week dinsdag weer terug komen. Vrijdag naar de 9 maanden beurs. Hoop dat ik het vol hou!
Fijn Mariah weet je iig waar je aan toe bent! Succes bij de KNO arts! Oh dat is niet zo fijn Beeb! Had je trouwens nog zo'n bal gekeken dat helpt echt vind ik. Wij gaan misschien donderdagavond naar de 9 maandenbeurs met de oma's, ff aankijken hoe het allemaal gaat. Ben benieuwd.. Je kunt evt via de rai rolstoel reserveren! (is erg handig met evt. tassen die je daaraan kunt hangen soms moet je er gewoon beetje gebruik van maken)
Ah nee, vergeten! Stom zeg. Ga het opschrijven haha. Serieus een rolstoel? Haha. Dat gaat me wel erg ver. Maar we hebben vip kaartjes dus we hebben in ieder geval een relaxte lounge waar we kunnen zitten
Ohhj jammer mariah. hopelijk de volgende ronde. Misschien tarwekiemolie? Ik probeerde het omdat ik er positieve verhalen over hoorde en toen was het gelijk raak na mk ook weer gebruikt is btw ok goed voor haar en huid dus nog een voordeeltje. het heeft niet.mijn cyclus verlengd. Duimen voor de volgende ronde. en ken jullie. Gevoel. Net na de miskraam zag ik alllen maar zwangere en werd iedereen zwanger. Heel moeilijk. Ohh de 9 maandenbeurs leuk maar.mij te druk haha toen ik zwanger was van me dochter geweest. Werd gillend gek zo.druk haha. maar soms wel leuke aanbiedingen met.extra.kadotjes. veel plezier. hier.droom ik echt ontzettend veel zoo irritant want.wordt er steeds wakker door. en mijn koffie smaakt mij niet.meer...ik begin elke dag samen met mijn man een bakje koffie (ik grote mok cappuccino) maar nu staat die mij tegen na een kwart.ging hij door de gootsteen haha ja echt zwanger. Fjne dag dames
Haha Liva, fijn hé al die veranderingen Ik droom niet veel, maar als ik droom is het echt te bizar voor worden haha.
Net terug van de kno. was uitgegaan van evt buisjes en neus amandelen.. alles na gekeken en wat blijkt heeft ze een fikse keelontsteking, haar keelamandelen zagen er erg slecht uit.. voelde me een beetje schuldig want wederom niks gemerkt aan N. uitgelegd dat het een slechte drinker is en dat ik altijd dacht dat ze te druk was om even rustig te drinken maar komt dus waarschijnlijk omdat ze moeilijk kan slikken.. verklaart ook gelijk dat gekwijl van haar .. ze wordt dus geopereerd en gelijk het hele pakket.. neus en keel amandelen weg + buisjes in de oren wordt binnenkort gebeld voor een datum.. volgende week een afspraak bij de pedagogisch medewerker en anesthasist.. pedagogisch medewerker vind ik wel fijn gezien ze nog trauma's heeft van haar opname vorige maand.. Toen de we kamer bij de kno binnen kwamen begon ze gelijk te gillen : dokter niet plakken ( die draadjes op haar buik bedoelde ze daar mee) N is niet ziek zei ze ach en dat is dan net 2 jaar.. pedagogisch medewerker gaat dus dmv speelgoed en boekjes goed uitleggen wat er allemaal gaat gebeuren .. Ben blij dat ze geholpen wordt en hopelijk met een goed resultaat.. Zie alleen wel enorm op tegen die operatie ze drinkt nu al super slecht en ze MOET goed drinken na de operatie om nabloedingen te voorkomen .. zal volgende week mijn angst hiervoor nog wel bespreken. Wij gaan dus een spannende tijd te gemoed gelijk nog even over de verlos afdeling gewandeld.. N is daar geboren en kwam ik mijn gynaecoloog van toen tegen even staan praten en heb gelijk mijn kans gepakt.. vorige keer ben ik zwanger geworden tijdens gebruik van fraxiparine en dit blijft knagen aan me ( zat in het gips vandaar) ze nam de tijd voor me en heeft zelfs even overlegd met een collega.. heb het advies gekregen om vanaf nu elke dag 1x aspirine 100 mg te slikken schijnt een lage dosering te zijn en kan geen kwaad tijdens de zwangerschap.. aspirine zit nl ook wat in wat bloedverdunnend werkt en wie weet is idd mijn bloedsomloop in mijn baarmoeder niet optimaal + moest wat meet gaan bewegen. bij een positieve test even de gynaecoloog bellen voor een afbouw schema en anders ben ik over 3 maanden welkom zodat ze verder kunnen gaan kijken. . zo heel verhaal geworden maar wou het even delen met jullie!
Heftig Mariahh! Daar kan ook heel goed het gesukkel vandaan komen hoor. Dikke kans dat ze straks weer op en top fit is! Maar snap dat het heel erg dubbel is. Is heel veel in 1 keer en het blijft een narcose natuurlijk. Wel fijn dat er eindelijk duidelijkheid is! Laat der maar lekker waterijsjes eten Niet geweldig goed voor der maar dan krijgt ze wel vocht binnen. Hopelijk kan de pedagogisch medewerker haar geruststellen. En fijn dat je even met de gyn hebt kunnen praten. Hopelijk dan deze maand echt raak!
Heftig Mariahh, en spannend dat ze geopereerd word, wel heel fijn natuurlijk dat ze geholpen gaat worden. En hopelijk is ze daarna van haar klachten af! Fijn dat jij ook even kon praten met je vroegere gynaecoloog! Hopelijk helpt de tip!
Jeetje Mariah. Wat heftig. Gelukkig weet je nu wel waar N aan toe is en herstelt Ze straks hartstikke goed (met ijsjes zoals beeb al zei) Veel beterschap alvast!! Goed dat je zelf nog f de gyn hebt kunnen spreken.. Liva, ik ben net zo hard met je aan het mee dromen hihi Morgen m'n eerste echo! Tijd is wel super snel gegaan zeg! Vind best spannend .. Manlief die vindt t denk ik nog spannender dan ik. Voor hem is het pas ''echt' als hij het hartje hoort zegt hij.. Dus nog een dagje! Alvast slaap lekker allemaal! Mammadoe!! Waar ben je
Spannend vandaag Yankee!! Hoe ver ben je nu? Pas je banner ff aan, dan hoef ik het niet steeds te vragen
Als het goed is morgen pas 8 weken dus best vroeg voor een echo?! Maar zie dat de jouwe ook voor 8 weken was.. Wilde wachten tot vanavond met m'n banner aanpassen voor het geval ze me terugzet of iets dergelijks want heb weleens een extreem late eisprong gehad.. Liesje, 20:20 pas!!! Laat he!! Hahaha dan ben ik al bijna echt 8 weken maar het kon ook Savonds en zo hoeft ml geen verlof op te nemen ! Maar wordt een hele lange dag nog Hoe is het verder met alle zwangeren? Voelen jullie je goed? Liesje, al begin gemaakt aan de kamer?
8 weken is vrij normaal voor een eerste echo Nog even geduld vandaag dus! Hier gaat alles goed. Ben deze week voor het eerst wat minder gaan werken en dat bevalt me prima haha.
Dat word een lange dag afwachten Yankee! Alvast veel plezier! Mariah je dochter gaat zich vast een stuk beter voelen na de operatie. Fijn dat jullie goede ondersteuning krijgen van de pedagogisch medewerker. Sterkte ermee. Toch besloten niet naar de 9 mndenbeurs te gaan. Al dat slenteren niet echt fijn voor de harde buiken. Ben benieuwd wat de rest ervan vind als ze gaan.
Spannend yankee ik heb hem volgende week vrijdag nog 1 week en 1 dag haha gelukkig wel in de ochtend. man lief is nu al gespannen haha maar.vooral nieuwsgierig. Wil je de echo foto.is hier plaatsen. Vanavond. ik ben namelijk erg benieuwd wat ik kan verwachten. dan als het goed is tussen de 7.8 en 8 weken Wel spannend. Succes met wachten. beetje van de schrik bekomen mariah?
Spannend lang wachten. . Kamertje staat nu nog cv elektra en spagtelen pff en dan verfen en laminaat leggen en inrichten.