Als je inschreef voor de nieuwsbrief van nutrilon kreeg je echo. En aangezien wij vroeg waren kon dat nog. Uurtje later waren alle plaatsen vol! Was maar 4 minuten maar heb weer echt genoten!! Hartje ook weer gehoord. Was weer zo mooi! Op de foto gaapt ze net
Bedankt! Heb leuke dag gehad. Wel enorm vermoeiend. Had ook flink harde buiken toen ik thuis kwam. Wel een goede nacht gehad dus dat scheelt. Gaan zo de meubeltjes in elkaar zetten!
Priscill, balen meid! Hopelijk aankomende maand een betere maand Slik je al foliumzuur ? Bij mij hielp (toen k zwanger werd) na t 'klussen' even naliggen tussen 5-10 min. Deed ik voorheen nooit.. Weet niet of jet daaraan lag maar ja, je hebt niks te verliezen natuurlijk..
Jaa slik al foliumzuur! Heb die mama tabletten van davitamon met visOlie. Zit alles in. En doe idd ook altijd even blijven liggen na de seks.
Hopelijk laatste ronde Pricil! Frustrerend als het niet wilt. Je moet wel even op het potje kijken van de mama tabletten. Vaak zit daar al foliumzuur in.
Jaa weet ik, daarom slik ik ze ook! Alles in 1 😊. heb vandaag wel foliumzuur tabletjes gehaald, mag mn vriend gaan slikken. Schijnt goed te zijn voor de zaadproductie ofzo. Baat t niet schaadt t niet!
Heel leuk beeb!! Neem je nog een hemeltje bij het bedje? Je bent er iig helemaal klaar voor zo te zien Lijkt me ook wel lekker hoor vroegtijdig klaar zijn, zodat je verder niet hoeft te stressen omdat je nog zoveel moet..
Leuk beeb, Hier laatste dag klussen in de babykamer door de klusser. Nu zelf schilderen, laminaat leggen en meubels naar boven sjouwen. Net proefdruk van het geboorte kaartje besteld ben benieuwd.