Bedankt meiden! Yankee, we hebben een klamboe maar die zetten we niet neer. Word echt te vol. Heb hem dus weer te koop staan haha. Is inderdaad fijn dat we al zo ver zijn. Maar moet nu nog alles schoonmaken en dan kleertjes wassen en gaan indelen. Ben nogal een miep wat betreft kastindeling dus zal het nog wel tig keer veranderen haha. Liesje, fijn dat het einde in zicht is! Leuk dat je al een proefdruk hebt besteld! Zo ver zijn wij dan nog niet haha. Vind het zo moeilijk. Naam hebben we ook nog niet ppff.
Beeb, ik snap het.. Ik vind juist een klamboe super snoezig. Maar idd niet als het te druk wordt Liesje leuk dat jij ook al zo ver bent! Heb jij t kamertje ook al gekocht? Heb je al kleuren in gedachten? Lijkt me zo moeilijk stx de definitieve keuze te maken..
Ik had eigenlijk wel een vraagje Neemt er hier iemand een muurschilderij? Of heeft iemand er 1? Kan ik daarvan een foto zien, want vind sommige echt heel Mooi..
Ben heel benieuwd Liesje! Ik heb gisteren de kasten ingedeeld. Eindelijk een duidelijk een overzicht van wat we al hebben haha. Ennnn gelijk reden om weer te shoppen We hebben truitjes met lange mouw en broekjes zat maar maar 1 shirtje met korte mouw. Vandaag ook op de helft!! 20 weken al weer. Ondanks dat we redelijk snel waren met alles heb ik nog het gevoel dat we tijd tekort gaan komen.
Leuk! Ik heb veeeel teveel kleren alleen nog niks in maat 50 . Vind t lastig omdat het een zomer kindje is wat t nou aan moet heb jij dat ook?
Ja ik vind het ook lastig. Wij hebben maar van alles wat gekocht haha. Korte mouw, lange mouw, vestjes, jasjes. Ook in rompertjes. Zonder mouw, korte mouw en lange mouw. In maat 50 moeten we dan alleen nog shirtjes kopen met korte mouw. Broekjes en lange mouw hebben we zat. In 62/68 mogen ook nog wat broekjes en shirtjes bij komen. Wel apart...ik vind dat we helemaal nog niet zoveel hebben (blijkbaar haha) en mijn ouders vonden gisteren van wel
Ppff raak helemaal gestrest door jullie haha. Jullie zijn veel eerder klaar als wij.. ik koop zelf maar paar setjes 50 en de rest 56. Ik stroop liever wat mouwtjes en pijpjes op.. wij nemen geen muurschildering yankee, maar doen wel iets aparts met de muur. Je moet ff in topic kijken bij babyuitzet. Staat ook eentje met kinderkamers. Zijn er veel die dat wel doen.
Haha, nergens voor nodig toch Iedereen doet het in eigen tempo en op eigen manier. Komt bij ons ook omdat we nog heel veel te doen hebben in de tuin. Terras moet nog gelegd worden en de rest van tuin moet ook nog fatsoenlijk gemaakt worden. Niet dat ik mee ga helpen haha maar vl wel uiteraard. Als we dan ook nog de hele babykamer op orde moeten maken word het teveel.
Gisteren een hele slechte avond gehad Na lange tijd koffie gedronken met wat belegd brood.. En ik drink normaliter sowieso al amper koffie maar de koffie is zoo slecht gevallen. Heb voor t eerst in m'n leven overgegeven. Voel me nog steeds zo slecht en heb totaal geen eetlust meer. Hoop dat dit snel over gaat Tika, niet schrikken je hebt nog tijd zat! Iedereen doet t Idd op Z'n eigen tempo
Dat is niet fijn Yankee. Koffie maar laten staan dus. Hopelijk ben je snel opgeknapt! Proberen met enige regelmaat wat lichte dingetjes te eten zoals een crackertje met kaas of jam, appeltje, cornflakes enz.
Yankee wat balen zeg, hoop dat je je weer wat beter voelt. Beeb leuk een muurschildering, ik zag laatst op marktplaats dat mensen zich aanbieden en die schilderingen zagen er prachtig uit! Kan je dat wellicht ook even kijken! Vriend en ik zijn gisteren naar de fertiliteits polie geweest! En van de 36 miljoen zaadjes zwom 48% super goed en dit kwam neer op prima zaad niets mis me. Vrouw (arts) zei dat menig man dit zou willen.. Dus zal goed zijn, ik dacht nog even "dus de helft van het zaad is minder is best veel" maar dit schijn ik niet zo te moeten zien. Verder mocht ik ook meteen een echo. En ik zei dat ik mijn ei gevoeld had en id hij was gesprongen kon ze zien. Ze zag andere eiltjes zitten in mijn andere eierstok en mijn baarmoederslijmvlies was al mooi aan het dik worden. Alles zag er goed uit zei ze. Geen bijzonderheden of redenen waarom het niet zou moeten lukken. En was ook niet vreemd dat het nog niet gelukt was want van een spiraal moest het lichaam langer bijkomen dan van de pil zei ze. Dus afgesproken dat we tot augustus dit jaar zelf proberen, dan zijn we een jaar bezig. Lukt het niet dan gaan ze ons daarna helpen. Ze vertelden ook dat je elke maand maar 7% kans hebt om zwanger te worden... Ik dacht 15% dus het is echt een groot wonder dat zwanger worden!
Fijn dat er geen bijzonderheden zijn Vanesje! Lijkt me toch wel een geruststelling. Hopen maar dat het snel lukt dan! Ondanks dat 7% niet veel is...dacht inderdaad ook dat dat percentage hoger lag.
Zijn er meiden die tarwekiemolie slikten? Wanneer begonnen jullie met slikken ervan, gelijk vanaf dag 1 van je nieuwe cyclus of pas na je eisprong?
Fijn Vanes dat alles goed was!! Hopelijk is t niet nodig, en word je voor augustus zwanger zonder toeters en bellen!