Eerste ronde...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ja gelukt!

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Priscil ik slikte het na eisprong omdat ik had gelezen dat het je cyclus langer kan maken..

Waar is tessebes?

3. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Volgens mij is Tessebes een paar dagen op vakantie!

Hoe is het met jou verder Mariah?

Hier de intake van de kraamzorg vandaag gehad! Leuk gesprek, veel info. En nog wat leuke dingen gekregen! Swaddle van Aden en Anais en een handig boek over borstvoeding!

4. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Okee, ben er nu mee begonnen! Ben benieuwd wat me cyclus doet deze maand.

5. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Tika, toevallig ! Ik had vandaag ook intake maar dan gewoon bij de verloskundige. Voor jou alweer eeuwen geleden hihi

Ook cadeaus gekregen, crèmes voor de baby, boekjes, tijdschriften en echt van alles en nog meer! Over 3 weken de 12 weken echo en met 14 weken hartje luisteren.. Tijd gaat opeens heel snel vinden we beiden..

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dit is nog niks Yankee ;)
    Heb af en toe het idee dat ik week heb geslapen ofzo :D

Wij zijn vanavond wat restaurantjes af gegaan voor ons etentje met het geregistreerd partnerschap.
    Wat een gedoe zeg ppff.
    Vind maar eens iets waarvan je denkt dat iedereen er lekker zal eten.

7. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Ja dat is nu zo'n 20 weken terug haha! Maar goed gevoel bij de intake? Leuk he al die cadeautjes:D
    Al die zwangerschapsdozen moet je ook ff aanvragen daar zitten ook veel leuke dingen in!

Is tapas niet wat dan Beeb? Dat heb je natuurlijk in allerlei soorten en smaken.

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

We zijn bij een tapas restaurant geweest ja :)
    Enige nadeel was dat ik het vond stinken daar hahaha.
    Zijn ook bij de japanner geweest.
    Dat is ook van alles wat dus misschien doen we dat.

Ben nog steeds beetje aan het rondkijken.

9. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Hoe gaat het met het zwemmen Liesje?

10. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ja goed vanavond weer.
    Zit wachten pfff suikerdrankje binnen gehouden maar wel mmisselijk nog tot half 10 te gaan. .

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Duurt gelukkig niet lang meer Liesje.
    Hopelijk hou je alles binnen.

12. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Liesje wanneer hoor je nu de uitslag?

13. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Kleine week

14. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    #4934 Tessebes, 5 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2015
    Hey allemaal.. K heb een poosje niks. Vn me laten horen khd t druk, had ook even tijd voor me zelf en ml nodig en geen behoefte aan t forum...Maar t gaat eel goed met me... K ben lkkr een weekend weg geweest met vriendinnen en dst was erg leuk, BTW vlak voor ik weg ging ongesteld geworden me cyclus heeft dus 63 dagen geduurd...bij teug komst rustig met man kunnen praten over onze kinderwens... En samen besloten dat we er voor willen gaan en we het per stap bekijken of het dan nog steeds goed voelt... Vandaag uitslag vn t bloed, dt bevestigde wat er al op de echo te zien was... Ik ben door verwezen naar een ander ziekenhuis voor oi traject (ovulatie inductie_met hormonen dus) en man krijgt een zaadonderzoek volgende week....Ik overzie het weer en ben rustig... Ik heb er wel een goed gevoel over....
    Daarnaast bn ik bezig mt mn voeding aan te passen.. Koolhydraatarm ivm insuline resistentie ( schijnt ivm et dtssn met pco)en ga ik proberen wat af te vallen, ik hb geen overgewicht maar zelfs een paar kilo zou al kunnen schelen...
    Verder probeer ik vooral te ontspannen even wst rustiger vaarwster creëren en voorsl ook leuke dingen doen en genieten, dat doet me goed! Ik kan er gelukkig ook weer over praten zonder meteen vol te schieten, dst hsd ik eerst wel.... Dames sorry ik heb niemand gevolgd, niet op t forum en ook niet op fb.. Hoop dt t goed gaatmet iedereenen dt de babytjes goed groeien.... Zijn er nog zwangere bij?,,, een vn mn beste vrienden wordt vader! Echt heel erg leuk!

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Fijn weer wat te lezen van je Tessebes.

Top dat jullie er voor gaan en goed kunnen praten.
    Hoop dat het ondanks alles voor jullie ook snel zo ver is!

16. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Goed om te lezen Tessebes dat jullie er goed over hebben kunnen praten!
    Lekker even weg heeft misschien wel voor jullie beide goed gedaan!
    Houd ons maar op de hoogte wat betreft alle onderzoeken! Krijg je nu zelf ook medicatie om je eisprong of evt menstruatie op te wekken?

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Fijn wat van je te horen tessebes, moest steeds aan je denken!
    Hou je ons op de hoogte?
    Hier ook wat minder op t forum.. heel druk met werken om wat uren te sparen zodat ik na de operatie van N wat vrije dagen kan opnemen
    Gister alle controles in het zknhuis gehad voor N.
    Vindt het best pittig allemaal wat ons te wachten staat..
    zo krijgt ze tijdens de operatie een infuus.. als ik dan naar dat kleine handje van haar kijk schiet ik al vol
    Waarschijnlijk is ze vroeg aan de beurt omdat ze nuchter moet blijven.. bedenk me nu ook hoe moet je dat een 2 jarige in godsnaam uitleggen zal dus van te voren al een hele strijd worden ..
    heb het boekje van nijntje in het ziekenhuis besteld hopelijk werkt dat een beetje

18. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Het zal zeker even moeilijk zijn Mariahh maar hopelijk knapt ze er goed van op.
    Ze zullen ook goed voor der zorgen.

Is er al bekend wanneer ze geholpen word?

19. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Beeb de 26e dus over 3 weekjes

20. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dan heb je in ieder geval nog even de tijd om haar voor te bereiden op wat er komen gaat.
    Gaat helemaal goed komen.

Deel Deze Pagina