Moeilijk id Mariahh! Dat het maar snel achter de rug mag zijn. En wellicht is een nieuw speelgoedje even afleiding van de honger? Tessebess wat fijn dat je je weer beter voelt, even afstand en leuke dingen doen bied vaak weer perspectief! Fijn voor jullie, en je word nu geholpen, moet helemaal goed komen!
Fijn tessebess ! Vandaag de 20 weken echo gehad alles was goed. Lange benen en een vol buikje. Tussen dr benen wilde ze niet laten zienna een kwartier deed ze heel even dr benen wijd en gelijk weer dicht maar nog steeds een meid!
Gelukkig maar Liesje En natuurlijk heel fijn dat alles goed was!! Jullie nog plannen voor het weekend?
Mariah, opzich fijn dat jullie een datum hebben voor de operatie van je dochter. Ze werd met behulp van een pedagogisch medewerker begeleid dmv boekjes enzo toch? Misschien kun je haar/hem om nog wat advies vragen hoe je dit ook thuis kan doen.. Hier eindelijk een nacht heerlijk geslapen. Wel paar keer plassen maar sliep direct weer en dat is normaal niet zo. Gisteren van alles en nog wat besteld voor de inrichting van de babykamer. Lang leve online shoppen! Vooral nu met die harde buiken heerlijk dat ik niet naar de winkel hoef. Dus misschien gaf dat onbewust toch ook wat rust. Was constant bezig dit moet ik nog en dat moet ik nog. Yankee hoe voel jij je nu? Nog last van de misselijkheid en evt. andere kwaaltjes?
Jeetje Ti,a, het gaat zo snel nog 11/12 weken te gaan.. Pff we kletsen al een hele tijd! Leuk Op "vente exclusive" zag ik nu allemaal dekentjes, kussentjes, slootjes etc etc voor de baby kamer misschien leuk voor jullie om te kijken je moet je aanmelden, maar dat is geen verplichting tot iets, en ik bestel al jaren en gaat altijd goed.
Je doet alsof je nog een half jaar hebt Tika haha. Maar fijn dat je nog relaxt bent eronder Vanesje, ik had net gekeken maar heb er altijd een hekel aan om me te moeten aanmelden nog voordat ik iets kan zien. Kan je is een printscreen maken van een paar pagina's? Weet ik een beetje wat ik kan verwachten haha.
Nee, weet heel goed dat het nog maar kort is hoor! Maar wil er gewoon nog niet te veel mee bezig zijn. Anders word ik alleen maar onrustiger haha.
Dat is waar. Heb me trouwens wel opgegeven voor zwangerschapsgym. Wel heel leuk, samen met iemand anders Zij is 2 weken verder dan ik. Ik hou helemaal niet van dat soort dingen als ik het alleen moet doen dus ben blij dat er iemand meegaat haha. Weet ook niet of ik het had gedaan als ik alleen zou moeten.
Leuk beeb. Ik merk dat ik sowieso sneller aansluiting heb nu ik zwanger ben. M'n buurvrouw is 35 weken af en toe thee drinke, en straks af en toe wat met de baby's/ samen. En laatst een meisje uit t dorp ook zwanger die contact met me zoekt via Facebook. Ik vind t zo af en toe wel leuk, maar veel contact heb ik geen behoeft aan. Ben al zo druk en dan krijg je weer een beetje die verplichtingen.
Ja mensen kletsen wat sneller met je en vragen meer. Voor mij hoeft het ook niet zo hoor haha. Ben ook niet echt iemand die veel contact wil. Keertje winkelen ofzo vind ik wel leuk maar wekelijks bij elkaar zitten om wat te drinken hoeft niet.
Heee yankee wanneer heb jij jou echo en hoe ver ben je dan? Wij hebben gister een echo gehad. wel in het facebook groepje geplaast maar daar zit natuurlijk niet iedereen Het was eerst even zoeken dus de uk liet ons even goed schrikken. i zag alleen maar zwart dacht nog neeeeee. maar toen riep de verloskundige ja ik zie een hartje. De uk zat heel dicht tegen de wand aan gekleeft. En daar door mogelijk te meten. Had 8 weken verwacht maar de echo gaf 7+2 aan maar vanaf de andere kant 7+4 dus dat is het geworden. er klopte wel een hartje ♡ Wordt wel wat onzeker door dat lange op meten. wel leven maar van dag tot dag en geen bloed is goed. Toch meer.onzeker door mk En 27 maart weer echo en als goed is meer als 10 weken. @
Ziet er idd leuk uit! Maar we zijn hier toch voor simpel en effen gegaan. Hoe is jullie weekend geweest? Lekker van het mooie weer genoten? Vanmorgen lekker gewandeld met hond in het zonnetje, heerlijk! Vanmiddag heb ik het bedje en de commode in de wax gezet. En vriend de kast weer in elkaar gezet. Nu nog even wachten tot dit goed ingetrokken is en dan kan alles goed in elkaar gezet worden. Schoonmaken en alles even wassen is zo gebeurd gelukkig. Dus ga mijn streven voor 30 weken alles klaar hebben vermoedelijk halen
Ja wij zijn lekker de hele middag in de tuin bezig geweest. Had het echt nodig zo'n middag! Lekker op een t-shirtje in de zon Ga nou lekker naar bed. Morgen om 7.35 richting ziekenhuis voor de GUO. Begint toch wel spannend te worden.
Wij vandaag ook grootste deel van de dag in de tuin gezeten en geruimd en geplant. Om 3 uur moest ik werken tot morgen ochtend 9. En dan weer lekker vrij Beeb succes Morgen, gelukkig is het meteen in de ochtend. Vind namiddag afspraken altijd vervelend dan zit je er de hele dag tegenaan te hikken.