Ja, zou misschien op een zwangerschap kunnen duiden. Dus als het niet doorzet tussen nu en morgenochtend zou ik toch gaan testen. Dan heb je zekerheid.
Ja wacht even af tot morgen voel me totaal niet ongesteld vorige maand ingedoken op de bank van de kramp nu niks. En als ik wel ongi ben wel weer de zelfde cyclus van 34 dagen dan blijft die wel hetzelfde tot nu
Even heel spannend Liesje! Voel me vandaag helemaal niet top. Verschrikkelijk moe, rugpijn en een beetje depressieve stemming. Het is ook wel een bewogen week geweest en het weer helpt er ook niet echt aan mee. Sta er wel mee bekend tegen een winterdepressie aan te hangen elk jaar maar dit is wel erg vroeg..
Ga er maar vanuit dat het door zet. Heb het ook Beebs moe chagrijnig om niks en gewoon nergens zin in. Vandaag vrij en zit nog steeds in m'n pyjama gewoon de fut en zin niet om me aan te kleden. Zit onder de pukkels waar ik ook echt van baal
Gezellig zijn we dan samen Wel even heerlijk een vrije dag! Ik werk maar halve dagen maar een keer een dag vrij zou best lekker zijn.
Liesje, balen!! Op naar next month.. Ik ben ook vrij. Werk sinds ik getrouwd ben maar 16 uur, heerlijk vindt ik het.. Nu het financieel niet nodig is te werken merk ik pas hoe fijn het is vrije tijd te hebben om veel dingen te doen die ik de afgelopen jaren niet heb gedaan of onder tijdsdruk heb moeten doen En zo een pyjama dag komt me maar al te bekend voor! Beeb succes meid! Zou leuk zijn als 1 van ons met wat positief nieuws komt
Ik heb een contract voor 2 dagen maar werk er meestal 3 tot 4. Als ik kids heb reden we het met 2 dagen maar met 4 kan ik net wat meer sparen en leuke dingen doen heb 2 grote gaten in m'n handen
NOD: Liva 5 oktober Beeb 9 oktober Milie 9 oktober Deborah 14 oktober Tessebes 21 oktober Vanesje 25 oktober Kaatjekaa 29 oktober Yankee 1 novemver Mammadoe 1 November Mariahh 2 november Liesje 10 november Zwanger!: Tika 17-20 september nod
Ow ladies jammer! Ff lkkr balen en dan maar weer door! Ik niet ongesteld en voel ook niks maar ook bloed shago vandaag! Haha zal miss dan toch door het weer komen...en gezeik met al d bezuinigingen waardoor k me werk niet meer zo leuk vind,, loop op me hond te zeiken die kan rr ook allemaal niks aan doen.. arm beest Liesje ik rook ook nog... april was een een week gestopt en toen had ik er weer maling aan.. rook wel alleen nog buiten waardoor iets minder.. zou mee doen aan stoptober.. toch niet gedaan laat me weten wanneer je stopt.. miss doe ik wel mee :-D moet toch stoppen als t lukt!
Ja bedenk elke keer weer een excuus of rede om te stoppen goed moment is er toch nooit. Ik denk vanaf vrijdag dan is denk ik m pakje wel op Nu ik vrijdag type denk ja maar vrijdag werk ik met veel rokers haha wil het nu echt doorzetten. Nog steeds chagie wat zijn we gezellig allemaal arme mannen
He liesje wat jammer zeg. T enige positieve is dat je dus wel een stabiele cyclus hebt.... Ben wel benieuwd wie de eerst volgende is met positief nieuws
He bah, liesje wat balen!! Groot gelijk om je lekker terug te trekken! Heel herkenbaar trouwens meiden; DE winterdip! Ieder jaar weer... Die kortere dagen, van huis wegmoeten in het donker, de kou en de regen.... Bleh! Het zuigt energie en voedt chagrijnigheid! Als ik de loterij zou winnen zou ik gedurende de herfst en winter in een zonnig land bivakkeren! Nu spendeer ik soms ook een hele dag op de bank. Zo heb ik laatst een grey's anatomy marathon gehouden Oh en hier nog een roker... Stomme gewoonte! Ben wel hard bezig met stoppen. Rook momenteel max 1 à 3 sigaretten per dag. Rook ook sowieso alleen buiten en niet op het werk. Was ook een week helemaal gestopt, maar toen m'n vriend terug kwam van vakantie ging het mis. We hebben wel het voornemen om eind deze week allebei definitief te stoppen (zwanger of niet). Ik kan het niet zonder hem en wil absoluut niet roken als ik zwanger ben. Dat is dan wel echt de stok achter de deur die ik nodig heb. Bovendien bevordert stoppen de vruchtbaarheid
Ja gelukkig rookt mijn vriend niet, en ook met vruchtbaarheid moet gewoon stoppen. Net hele heftige buikpijn wat een verschil ongi zonder pil kon wel janken van de pijn net een warm bad en trekt iets weg. Baalde ook wel heel erg dat ik ongi werd had het zo gehoopt terwijl dit pas mn eerate ronde is toch hoor ik van heel veel mensen om me heen die ook roken dat ze in een keer zzwanger waren helaas dat geluk niet voor mij. Soms kan ik echt even zwelgen in zelf medelijden haha
Haha moet kunnen liesje En tja, je bent er in zo'n maand toch ontzettend veel mee bezig en je hoopt het zo hard! Dan is de teleurstelling best te begrijpen toch? Al is het de eerste ronde! Hoop dat je je snel wat beter voelt... Dan kun je weer door met de volgende ronde