Zo hoop ik dat t heel snel dinsdag is. Vorige (1e ) ronde had ikzoveel klachtjes rond deze tijd. Nu zo goed als niks, dus ik ga er van uit dat we een derde ronde ingaan volgende week
He balen liesje dat het toch heeft doorgezet. Goed dat jullie willen stoppen met roken. Maar beter nu stoppen dan tijdens je zwangerschap. Want stoppen zorgt voor stress in je lijf en dat ik nog slechter voor de baby dan roken.
Hier een ex roker, ben tijdens het proberen voor onze dochter niet gestopt met roken. Toen het eenmaal raak was direct mijn pakje weggegooid en nooit meer begonnen. . Heel raar ik dacht dat ik het echt moeilijk zou krijgen maar heb nooit meer de behoefte gehad. . Tot ong 37 weken toen werd ik zo zenuwachtig en onzeker over wat er zou gaan gebeuren dat ik het wel moeilijk vond om van de sigaretten af te blijven ( is me wel gelukt hoor ) na de bevalling was dat gevoel weer helemaal weg en tot op de dag van vandaag niet meer terug gekomen. Hier nog steeds ongi blehh hopelijk stopt het snel!
Ik ben al een aantal jaar gestopt met roken. Heb het eerst afgebouwd tot 3 sigaretten per dag en daarna helemaal gestopt. 3 sigaretten op een dag stelt niks voor dus ik bedacht bij mn eigen dat ik dan ook prima zonder kan. En het is gelukt Heb ook nooit echt meer de behoefte eraan gehad gelukkig.
Mijn lichaam houdt me gewoon voor de gek volgens mij. Ben opgeblazen, paar keer licht misselijk geweest van de week, vandaag al 3x naar de wc geweest en voor me gevoel droge ogen. Maar toch negatieve testen...
Ik voelde ook van alles, maar werd toch ongestekd. Nu je er mee bezig bent ben je bewust van je lichaam. Ik voelde bij mijn dochter gelijk dat het raak was. Een heeel sterk overheersend gevoel. 4 dagen na de gemeenschap kwam dat gevoel opzetten. Toen totaal onverwacht niet bezig om zwanger te worden. Nu we er bewust voor gaan denk/hoop ik dingen te voelen en koppel alles er aan vast. Probeer er iets minder mee bezig te zijn maar dat is verdomde moeilijk. Grrr..nu dus.ongesteld en gaan vior de 2e ronde rond 4 november mijn nieuwe nod dus nieuwe kansen.
Hoi, ik voelde de eerste twee maanden ook van alles. Plopjes in mijn buik, steekjes, heel gevoelige borsten, mijn broeken kon ik niet meer velen op mijn buik, opgezet gevoel, huilbui gehad. Maar toch steeds ongesteld. Nu derde ronde... Afwachten.
Ik denk ook dat ik gewoon ongesteld ga worden. Best een teleurstelling maar ik had het eigenlijk wel verwacht.
Hoop voor je van niet. Maar je lichaam kan je goed voor de gek houden. Voor aankomende maand wacht ik gewoon tot na mn nod met testen symtomen zeggen bij mij niks denk gewoon ontpillen.
ach en als je geen symptomen hebt dan twijfel je ook (zoals in mijn geval). T is gewoon afwachten en inderdaad om geld te besparen kan je beter op de nod pas gaan testen
net maar wel vast zwangerschapstesten besteld via zwanger en kids hihi Heb ik ze maar vast in huis, ooit hoop ik ze toch nodig te hebben
Nou k verveel me en zit maar te googleen naar babynamen,... dan maar even een berichtje. Ik voel niks, voel me prima maar dagdroom veel over babys en alles wat er bij hoort. Bn beetj bang dat ik niet al mn kansen benut heb deze maand. Ik had zaterdag me piek en zondagochtend hebben een goede vrijpartij gehad... zondsg verder zo druk geweest dat ik savonds als een blok in slaap viel en maandag nachtdienst gehd... Theoretisch gezien moet het genoeg zijn ..maja.. Uitgaande van 14 dagen na ovulatie zou mijn nod 19 zijn ipv 21... Over 10 dagen dus al.. ik hb ng 2 gevoelige zwangerschaptesten die ik bij de ovulatietesten kreeg.. zou daarmee van de 15de dus kunnen testen.. maar k wl afwachten tot de 19de... hoop dt t lukt Jullie ook al bezig met namen?of ligt t aan mij
Hoi meiden, ik denk ook dat ik misschien te weinig "klus". Ik draai 4 nachtdiensten per week en dan lukt om de dag klussen niet altijd. Plus mijn man is ziek en ziet het ff niet zitten nu... Mij. Eisprong moet een dezer dagen komen, denk ik.. Hopen dat ik mijn kans niet mis deze maand.
Wij hebben het sinds vorig eitje niet meer gedaan schandalig genoeg. Ben al weken niet lekker nu, dus snap je vriend helemaal. Maar straks als ik een positieve ovu test hebt, maakt het me niet uit hoe ziek ik ben hoor! Hahaha desnoods doen we aan zelfinseminatie 😜😂
Heb ook minder sex allebei druk of moe door de weeks. Weet nog geen namen denk er welleens over wil voor jongen en meisje wel een korte stoere naam.
Ik kijk ook al best een tijd naar namen. Ik had een hele mooie meisjesnaam maar die is ingepikt helaas Dus op zoek naar een nieuwe... Vandaag zou ik ongesteld moeten worden...hoop nog steeds van niet maar ik verwacht het wel. We gaan dit weekend lekker weg dus even de gedachtes verplaatsen. Wij hebben het sinds dag 17 ook niet meer gedaan. Bijna triest eigenlijk. Mijn zin in seks was ook per direct weg. Eigenlijk gewoon stom maar ik was er na die dagen gewoon bang van dat er schade aangericht zou worden Kan natuurlijk niet haha maar het was meer het idee dat er iets zou kunnen groeien